Sunday, 14 September 2008

Yaza Veda..

Bu Pakistanlı komşu kızı Rukeyyah :)


Bu fotoğraflar haftalar öncesinden. Fotoları hazırlamış ancak bir türlü yayınlayamamıştım.

Yaza veda partisinden..






MK iş başından :)


Santrafor MK sahalarda :))


Bu köprünün üzerinde tren yolu var. Yaklaşık 15 dakikada bir tren geçiyordu.

Dönüş yolu.


hmm.. yesek yesek, ne yesek?


İshal'i düzeldi ama şimdi de burnu akıyor. Doğduğundan beri ilk kez burun akıntısı&öksürük oldu. İki köpek dişi birden geliyor. Bir tane de patladı patlayacak azı gördüm. Kimbilir daha görmediğim neler var :)

Burnu sebebiyle uyuyamıyor. Dün gece sabaha kadar ayaktaydık. Eşim burda iyi ki, nöbetleşe uyuyoruz.

Şu an 21.43, çoktan uyuması lazımdı ama burnu sebebiyle uyuyamıyor. Oturma odasına, tv karşısına kamp kurduk. İyi kötü bir düzenimiz vardı, artık o da yok. Ne zaman gündüz, ne zaman gece, birbirine karıştı iyice.

Buna rağmen bugün kısa bir Londra dışı gezisi yaptık. Okyanusa karşı öyle rüzgarlı bir yerde durduk ki, hah dedim, çivi çiviyi söker :P MK'ya iyi gelir belki :)))

Başkası olsa bu çocuğu çoktan Türkiye'ye, anneanne-babaanneye bırakıp gelmişti diyorum bazen. Buralarda olan bir şey bu maalesef.

Saat 22.46 Uzun uzun ağladıktan sonra az öne uyudu.

10 comments:

Ayse said...

esracigim, sesin solugun cikmayinca merak etmistim... neyseki iyisiniz. burunsal sorunlar insallah gecer carcabuk... tuzlu su ise yarar ama MK izin verir mi acep?

bu arada o yol isareti cok guldurdu beni? bizim burada, suyun ote yaninda da bir Ware ve bir Chelmsford var. Ingiltere'de oturan bir arkadasima "Northampton'a gittim geldim" demistim, "bu amerikalilarda isim konusunda epey yaratici" demisti. e hakli tabi... memleketi ozleyince koy ismini oraya... hehe!
hadi cok opuyorum.

zerrin said...

bebeklerdeki en zor problemlerden biri burun tikanikligi..ilac kullanmasan gecmez,kullansan ilaci surekli kullanman gerekir..mk ya gecmis olsun siz kolay gelsin

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Resimler cok seker masaallah Mk ciga.Ahh bu burunlar Tuana dada su sira ayni problem tikaniklik cok yok ama burnu akiyor.Allah yardimcinz olsun en kisa zamanda gecer insaallah.

AycA said...

Esracım tekrar geçmiş olsun.. ses çıkmayınca merak etmedim değil..
fotoğraflar çok güzel..:)

Köşenin Delisi said...

Esracım çok geçmiş olsun. Bizimkinin de ishali yeni düzeldi(inşallah tekrar başlamaz) ve burun+öksürük problemi neredeyse bir aydır azala çoğala devam ediyor, inanılır gibi değil :( Biz uyku zamanı için çareyi soğuk buhar aletinde bulduk. Onu uyuturken çalıştırıyoruz, kendimiz yatacağımızda da kapatıyoruz (hatta bütün gece açık bıraktığımız bile oldu)...hani elbet sen de düşünmüşsündür, ama faydalandığımız için belirteyim istedim. Kolay gelsin :)

sumuklubocek said...

"Okyanusa karşı öyle rüzgarlı bir yerde durduk ki"...
:)))
Esracigim bu cumle ustune hatirlatmak isterim ki anneanneler, babaanneler okuyor degil mi blogunu :)

cizgili coraplara bayildim!

hayal said...

o degil de, mangalda çay olsa ,içme de yanında yat şimdi :))

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Yaza veda partisi güzelmiş.
Mısırlar da cız bız.Bayılırım.
MK canımcım daha da iyi olacak inşallah. Hiç değils baba gelmiş ya destek kuvvet ya biraz olsun rahatlamışsındır.
Bizim yavru baba olduğ zamanlarda da bazen annecilik yapıp beni istiyor. Azcık babayla zaman geçirmesiyle uzun bir süre dinlenmiş gibi oluyorum.

Santrafor MK da çok karizmatik ayrıca.

Crebro said...

Kolay gelsin! biliyorsun biz de dişten çok çekiyoruz. Arel'in bir azı dişi tamamen çıktı.Doktor azılar ön dişler gibi değil hepsi birlikte çıkacak dedi. Yandık.

buyulubahce said...

Canım yaaaa, takip edemeyeli neler olmuş MK'cığımıza...
İyileşmesine sevindim.MK'da çoook cool bakan bir çocuk.
Çok öpüyorum....

x