Sunday, 28 September 2008

Ayça'nın gönderdiği bir link vardı, çok zevkli bir test:

www.visulog.com

Benim test sonuçlarım: Alışkanlık yaratığı, Firari, Aşk böceği, Rahat.

Ruh Hali: Rahat

Zevk seçimin ufak şeylerle kolayca mutlu olabildiğini gösteriyor. Bir fincan çay veya kahve gibisi yok!

Limitsiz hayalgücüne sahip maceracı birisin. Zorluklar gözünü korkutmaz, en umulmadık yerlerde güzelliği farkedebilirsin. Öncü bir kişiliğin var.

Müzik hayatının fonunda çalıyor. Odaklanmanı ve konsantre olmanı sağlıyor. "Off" düğmesine elin gitmiyor.

Sanata yaklaşımın oldukça klasik. Tarihe ve yüzyıllar boyunca yaşayan eserlere özel bir ilgin var. Gerçek sanatın zamana direnebilen olduğuna inanıyorsun.

Eğlence: Firari

Tatilde farklı kültürleri keşfetmekten hoşlanıyorsun. Hiçbir detayı atlamadan ne varsa almaya çalışıyorsun.Kendini frenlemekte zorlanıyorsun.

Tutkularının sana yön vermesini seviyorsun.Muhtemelen yalnız vakit geçirmekten zevk alıyorsun, içgüdülerin ve merakın seni bütün dünyayı keşfetmeye zorluyor.

Gündelik yaşantından uzaklaşmayı seviyorsun. Güneş, hayatın yavaş akması sana keyif veriyor. Hiçbirşeyin keyfini kolayca kaçırmasına izin vermezsin.

Seni rahatsız eden nedir ? Etrafındaki herşeyin temiz ,düzenli olmasını ve güzel kokmasını istersin. Çok fazla şey istemiyorsun, öyle değil mi?


Alışkanlıklar: Alışkanlık yaratığı

Her ne kadar sağlıklı yaşam fikrini desteklesen de, vazgeçilmezlerin var ve açlığını mutlaka gidermelisin. Tercihin "büyük" porsiyon..

Evinde , farklı ve cesur tarzını yansıtmayı seviyorsun. Etrafındaki herşey sana kendini iyi hissettirmeli.

Sağlıklı kararlar alma aşamasında endişeli değilsin. Hayatı basit tarafından algılıyor ve kendini sıkıntıya sokmuyorsun.
Aşk: Aşk Böceği

Senin için özgürlük anı yaşamak demek. Oldukça gözükarasın ve önüne çıkan fırsatları değerlendirmekten çekinmiyorsun.


Hadi bakalım bloggerlar, sobeledim siziiiii :)))

5 comments:

SENABERA said...

Ruh Hali: Sofistike

Eğlence: Firari

Alışkanlıklar: Yeni Nesil Fanatik

Aşk: Aşk Böceği

Yemedim içmedim, hemen yaptım.. İki maddemiz aynı ama bende farklı şeyler yazıyordu...

Ayse said...

onum arkam sagim solum- saklanmayan...

ben de bayildim cok keyifli bir test...
ben sofistike, firari, keyif duskunu ve ask bocegi imisim....

Mısır Patlağı :) said...

Hhhehe çok keyifliydi Kimi zaman hangi seçeneği seçeceğime iki resim arasında zor karar versemde sonunda buldum :) ve bende yedim İçtim sahurdan sonra Buna cevap verdim : ) işte sonuçlar İşte benn : )

Alışkanlık yaratığı

Heyecan peşinde

Evcimen

Rahat mışımmm : )

Kremali'nin annesi said...

Esracim, bir sey haric hepsinde ayni sonuclar cikti bende. Ben alisklanliklar konusunda "yeni nesil fanatik" misim soylemesi ayip:)

Hadi gel seni de fanatik yapalim da kalmasin aramizda fark mark:P

nilly said...

Bana da gecen gun maille gelmisti de yapmistim.Gercekten eglenceli.

Aliskanlik Yaratigi,
Firari,
Ask Bocegi,
Hayalperest

x