Tuesday, 9 September 2008

Acilden geliyoruz :(

Haftasonu düzelen ishali bu sabah-pazartesi sabahı 6 gibi yeniden başladı.

Çalışmam gerektiği için MK'yı bakıcısına götürdüm. Bugün, geçen günlere göre daha iyi yemiş ancak öğleden sonra ve akşamüzeri bir kere daha poo yapınca endişelenmeye başladım.

Gündüz fazla uyumadığı için akşam erkenden uyudu.

Ama ben huzursuz oldum. Bu kadar çok uyuması, yorgun olması. Üstelik su içmesine rağmen fazla bir şey yememesi. Ve günlerdir bir türlü kendine gelememesi.

Beni en çok 2 hafta önce yaptırdığım, menengitis aşısına da içeren üçlü aşı korkuttu. Bir de dehydrate olma, yani vücudunun susuz kalma ihtimali.

En sonunda gece 10 civarı bir taksi çağırdım. Acile gittik.

Önce kayıt olmamız gerekiyordu. Neden geldiğimi sordular, anlattım. 'eee bundan mı geldin yani' der gibi konuştular. Hasta ve de hayranım bu adamların rahatlığına.

Sıramızı beklerken içirmem için solüsyon verdiler. Daha önce de ishal olduğunda mahalle doktorunun verdiği ve bugün içirmeye çalıştığım solüsyondan. Her 5 dakikada bir 5 ml.

MK kıyametleri kopardı tabii. Altı üstü tuzlu+şekerli su ama inat işte. Yarısını tükürdü zaten.

O kadar çok bağırmaya başladı ki (yorgunluk ve uykusuzluk da eklendi tabii) artık hastane kapısı dışında beklemeye başladım. Sıramız gelince bizi dışarıda bulabilirsiniz dedim hemşirelere :P

Artık sadece acili değil tüm hastaneyi ayağa kaldırmamızdan mı korktular yoksa halimize mi acıdılar bilemiyorum bizi öne aldılar.

Doktor da zaten doğru düzgün kontrol edemedi. Ancak endişelenecek bir şey olduğunu düşünmediğini söyledi. Sürekli uyumak istemesi ve yorgun olmasını ishale ve fazla bir şey yememesine bağladı.

Solüsyona devam et, ishali hafta sonuna kadar düzelmezse getir ama yakında iyileşeceğini sanıyorum dedi.

Bir de ağlamaları için, normalde yorgun olduğunda bu şekilde mi ağlıyor dedi. Evet dedim. Dışarı çıkınca, taksiyi beklerken çoktan sakinleşmişti.

Akşam 5.30'dan beri başka yapmadı çok şükür.

Allahım lütfen bir an önce süper aktif haline, yani normale geri dönsün. Şikayet etmeyeceğim o konuda bir daha.

12 comments:

Bilun Şen said...

Canım benim çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Üzülme sen.. :(
Bir an önce iyileşir benim zıpır MK'm :)
Öpüldünüz ikinizde..

Ayse said...

esracim, cok gecmis olsun. Allah kolaylik versin sana...
ya ben bu doktorlarin genisligine hayranim... bizim odumuz kopuyor, bunlar yok bisi yok bisi diye gecistiriyorlar.. sinir oluyorum.
Allah cok cabuk sifa versin benim super aktif minik blog yegenime! annesine de kolaylik ve guclukleri asmak icin kuvvet.

Bir Hoş Seda imiş... said...

Canım Sllah acil şifalar versin.Kıyamam ben Mk.İnşallah en yakın zamanda eski enejili haline döner annesi sen üzülme.sevgiler

Rana Eslem GULMEZ said...

cok geecmis olsun esracim en kisa zamanda eski sagligina kavusur insallah.ishali icin princ lapasi yapsan ishali buyuk olcude kesiyor.insallah yer.diger postta guzel habaerler okuruz insallah sevgiler...

Anonymous said...

:(( Çok geçmiş olsun Esracım. Acil şifalar diliyorum MK'ya. Allah yardımcınız olsun.
En kısa zamanda sağlıklı haberlerini almak dileğiyle.
ipek

DURU'NUN SAYFASI said...

Esra çok geçmiş olsun.Okurken bir an gözümün önüne geldiniz MK ve sen. Ama geçti gitti inşallah...
En kısa zamanda bahcede koşuştururken fotlarını bekliyoruz MK nın.
Sevgiler
Arinc

Kremali'nin annesi said...

Son sozlerin icimi nasil garip yapti Esra:(

Ben de bazen bunalip sikayet ediyorum, enerjimi ve sabrimi tuketen hallerinden, ama sonra da pisman oluyorum soylediklerimden / dusunduklerimden. Kucuk ve anlik isyanlarimizdan oturu imtihan olmaktan O'na siginiyorum.

Allah acil sifalar versin ve sizi eski enerjik saglikli gunlerinize geri dondursun insaallah.

Sevgiler,
Ayse Sule

Kaan-Sevil said...

Çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Çok üzüldüm. Bende bi ara Kaan'dan çok şikayetçiydim sinirimden kaç kere ağladığımı bilirim. Kaan hasta olup bir gece hastanede yatınca söylediklerime çok pişman oldum senin gibi. Bebişlerimize Allah her zaman sağlık versin de razıyız yaramazlıklarına, uykusuzluklarına di mi ama.Tekrardan geçmiş olsun.
Sevgiler
Sevil

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Cok gecmis oldun,canim benim ya.
Rabbim acils sigalar versin Mk ciga ins...
Allah a emanet olun.

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Cok gecmis olsun canim benim ya.
Rabbim acil sifalar versin Mk ciga ins.

Allah a emanet olun.

AycA said...

çok geçmiş olsun Esracım.. umarım düzeldi artık ..
kolay gelsin size..
biz yine high needlerini okuyalım en kısa zamanda :)

ela selin said...

Tekrar cok gecmis olsun Esra. Esin yaninda olmadan o panikle solugu acilin kapisinda alman canlandi gözümde. Ayni durumda ben de olabilirdim diye düsündüm. Allah yardimciniz olsun.
En iyisi tedbirli olmak, bosver sen kap oglunu götür tedaviye. Ne olur ne olmaz. Ishal öyle dalgaya alinacak birsey degil. En iyisini yapmissin.
Sevgiyle

x