Tuesday, 5 August 2008

Victoria Park

Güneşli bir cumartesi,
Lay lala lay lom çıktık yola.
Az gittik uz gittik,
Vardık Victoria Park'a.

Sincap'la pişti olan MK :)

Look who is over there?

Acemi piknikçiler olarak ne kilim, ne örtü getirmişiz yanımızda.
Sel Eren'in araba yağmurluğunu kullandık yaygı adına :)
Tam yağmurluğu serdik, yiyeceklerimizi çıkardık, çayları bardaklara dolduruk ki..
Yağmur başladı atıştırmaya.
Önce istifimizi bozmadık. Delikanlılığı bozmamak adına :)
'Şu bulut geçsin gerisi açık' diye söylenirken ben bir yağmur bastırdı bardaktan boşanırcasına :)
Ondan sonra kaçan kaçana :)
Ben önce MK ile bir ağaç altına kaçtım. Ama eşim yıldırım düşer korkusuyla oğlunu aldı gitti, alt resimde, uzakta görünen kamelyaya.
Ben bir ağaç altında, baba Deniz karşı ağacın altında.. Anne Sema zaten çoktan koşturmuş kamelyaya :)
Yukardaki resimde görüldüğü üzere, bıraktık ne varsa olduğu yerde..

Çaykolik baba Deniz :) Yağmura rağmen çayını almak için ağaç altından koşa koşa olay mahalline gitti :)

Yağmurdan sonra, ıslak zafer sarhoşu :)



İşte £9.99'luk setimiz :)

Sağlam mı diye kontrol ediyor :) Herrrr işe burnunu sokmazsa olmaz :)

Taklitçi :)

Bu resmin yorumu Meral teyzesinden geliyor:
hahahaha...cok psycho bir bakis..keserim lan hepiniz delirtmeyin adami!!!

Bunlar da profesyonel İngiliz piknikçiler :) Biz bir kilim götürmeyi akıl edemezken adamlar çadır bezi getirmişler tente yapmaya :)

Küçük Kurt-çuk:P Kırmızı Başlıklı Kız avı için ormanın derinliklerine dalarken :)

Masum..
Sel'in eli..

I like the green.



Tek tekerlikli, gidonsuz bisiklet.


Bugün büyük işler yaptık oğlumla. Bir spor merkezine yazıldık birlikte. Evet evet, birlikte :)
Bizim bölgede kreşi olan tek spor salonunu gözüme kestirmiştim bir kaç gün önce. Bugün gittik kaydolduk. Ben yüzerken artık, oğlum da salonun kreşinde oynayacak-umarım! Arkamdan ağlar belki ama kendim için bir şeyler yapmaya ihtiyacım var. Madem tatile gidemiyoruz:) MK'yı bırakacak kimsem yok. Doğumgünüm de yaklaşıyor :) Bunu kendime doğumgünü hediyesi ilan ettim ve gittim kaydoldum.

MK da günde 1 saat kreşte güzel güzel oynamayı öğrenecek diye umuyorum. Ara sıra onu da havuza götürmek istiyorum. 6 haftalık bir yüzme kursu var bebekler ve çocuklar için. Ancak bir bakayım, havuza tepkisi nedir, ne yapacak. Severse yüzme kursuna götüreceğim.

Bir de sürücü ehliyeti için başvurdum. Türkiye'den aldığım bir ehliyetim var ancak malum... Ehliyeti olup da araba kullanamayan kaç ülke vatandaşı vardır acaba başka?

Zaten bizim ülkenin ehliyeti 1 yıldan sonrasında geçerli değil burada. O yüzden İngiliz ehliyeti almam gerekiyor. Arabasızlık insanın resmen hareket özgürlüğünü engelliyor. 20 dakikalık yolu 2 saatte gidebilmek sinir bozucu olduğundan genelde gitmiyor insan :)

Başvuruyu yaptım. Önce yazılı teste çalışıp geçmem lazım. Sonra da asıl önemli olan sürüş derslerini alıp, kolay kolay geçilemeyen pratik testi geçmem lazım. Wish me good luck pls :)

17 comments:

nilly said...

Good luck canim. Eger sinav burada (USA) oldugu gibiyse kolay geciliyor. MK the kucuk kurt-cuk cok seker yahu. Onu ormanda goren kacazki, tam tersi atlar kucagina :)

uçan talhanın annesi said...

yağmur da yağsa çaydan vazgeçememiş :D birden geçmiş yıllarda aynı şeyi yapan kendimi hatırladım :D bu yakınlarda pikniğe gitmek kısmet olmadı da geçmişi anıyoruz artık... pisiko bakışına bayıldım ya :D
sana kolaylıklar dilerim.

KeLeBeK said...

başarılar dilerim canım, bu blog sayesinde az çok tanıdımsa şayet seni, bu işin de üstesinden geleceğine eminim :)
ne iyi etmişsin havuza yazılmakla, benim gibi su delisi birisi için hrika bir doğum günü hediyesi sayılır bu :) MK içinde değişiklik olacaktır
çay hasreti herşeye bedel, gerçi çileği beklerken bir süre aravermiştim ben de, kendime şaşıra şaşıra :))

AycA said...

ben yerim ısırırım o psycho kurtçuğu :)) çok tatlıııı
ayrıca tebrik ederim spor salonuna yazıldığın için ne güzel bir hediye kendine..b izim burada da var bir tane kreşi olan evin hemen biraz ilerisinde ama adamlar 1 sene peşin alıyorlar gitmedin mi para yandı her ay ödemeni çekiyorlar.. çok salakça.. sırf bu yüzden gitmiyorum .. evde yapmaya başladım 20 günü geçti ısrarla devam ediyorum ama tabii bir spor salonu ve yüzme olsa ne güzel olurdu :) imrendim sana.. tebrik ettim bir de :))
umarım MK da yüzmeyi sever :)
öpüyorum ikinizi de..

Kremali'nin annesi said...

Esracim,

Turk milli piknik takimi cok kotu hezimete ugramis Ingilizler karsisinda. Ustelik hezimet sonrasi birlik ve beraberliginizi de muhafaza edememissiniz maalesef; herkes bir taraflara kacismis. Eniste bey neden sadece oglunu alip kamelyaya kosturmus mesela? Insan hayat, pardon takim arkadasini yalniz birakir mi yahu?! Bir tek Deniz Bey kardesimiz mucadelesini surdurmus, ama o da cay termosu icin!!! Teknik arkadaslardan rica ediyorum, bu iki sahneyi ibret-i alem icin tekrar ve agir cekimde izletsinler bize (Cok pis Erman Agbi taklidi yaparim bu arada:)

Allah bilir Ingiliz takimi oyunculari da, cadirlarinin penceresinden sizleri seyretmislerdir; ellerindeki nadide porselen fincanlardan orl grey caylarini yudumlamis, hatta bir ara MK'yi isaret ederek "very interesting; Turk takimindaki su minik oyuncu ne kadar da Beckham'a benziyor" demislerdir:P

Minik kurtcugun herseye maydanoz ve herseyi taklit hallerine bayildim bu arada. Aynen bizim ufaklik da oyle yapiyor. Ustelik bizimkisi daha da minik, ve daha da bir komik oluyor bu tur halleri. Babasiyla kiriliyoruz gulmekten onu seyrederken:))

Ve son olarak (bak valla son:P) new age resolution'in hayirli olsun diyorum. Benim aklimdan gecirip de bir turlu hayata geciremedigim seylere azimle el attigin icin de ayrica takdir ediyorum:))

Sevgiler,
Ayse Sule

Ayse said...

Esracim, hic merak etme, o dedigin antikalardan biri de benim. Turkiye'de uzun yol soforu olan ben burada esimin arabasi duz vites diye kullanmiyorum!

Gym isini iyi dusunmussun, darisi benim basima. Aslinda belimle sorunum var, evde yapilacak hareketler verdi doktor, onlari yapmaya bile useniyorum...

Bu arada o psycho bakisina bittim, kim bilir cocugun aklindan neler geciyordu, biz nasil guluyoruz! :P

sumuklubocek said...

GOOD LUCK SEKERIM ;)
MK BEYCIGIM NE MUTLU GORUNUYOR ACIK HAVADA, MASALLAH...
DOGUMGUNU HEDIYENE BAYILDIM! EN GUZEL HEDIYEYI, KENDINE GUZEL BIR ZAMAN DILIMI ALMISSIN ;)

UNUTMAMAK ICIN SIMDIDEN DOGM GUNUN KUTLU OLSUN CANIM!

zehra said...

basarılar ınsallah ıyı gecer
bu arada oglunuz cok seker
gıttıkce cok daha yakısıklı oluyor:))

beyzanın annesi said...

ah ah keşke buralarda da kene korkusu olmasa bizde doya doya piknik yapsak
nerde.......

crebro said...

MK her geçen gün daha bir büyümüş görünüyor.

Spor salonu üyeline sevindim kendine verebileceğin en güzel hediye. Keyfini çıkar.
Araba Amerika'ya ilk geldiğimde beni korkutuyordu. Ama burada market bile arabayla on dakika uzakta olunca önce yakın yerlere sürmeye başladım sonra her yere insan alışıyor.

Crebro said...

MK her gördüğümde biraz daha büyümüş oluyor.

Spor salonu kendine verebileceğin en güzel hediye olmuş. Tadını çıkarmalısın.
Mutlu anne mutlu bebek demek :)

Araba Amerika'ya geldiğimde benim de çekindiğim bir konuydu. Ama market bile arabayla on dakika uzaklıkta olunca ve otobüsler sınırlı bir alana hizmet verince sürmek zorunda kaldım. Önce yakın mesafelere gidip geldim şimdi her yere gidiyorum. İnsan alışıyor.

Biraz önce yine böyle bir yorum bırakıyordum internet gitti :) Azmettim tekrar yazdım:P

Crebro said...

MK her gördüğümde biraz daha büyümüş oluyor.

Spor salonu kendine verebileceğin en güzel hediye olmuş. Tadını çıkarmalısın.
Mutlu anne mutlu bebek demek :)

Araba Amerika'ya geldiğimde benim de çekindiğim bir konuydu. Ama market bile arabayla on dakika uzaklıkta olunca ve otobüsler sınırlı bir alana hizmet verince sürmek zorunda kaldım. Önce yakın mesafelere gidip geldim şimdi her yere gidiyorum. İnsan alışıyor.

Biraz önce yine böyle bir yorum bırakıyordum internet gitti :) Azmettim tekrar yazdım:P

Açalya said...

Acemi piknikciler siziii!
Ne iyi yapmissin spor salonu hediyen icin.
Ehliyet sinavinda basarilar!

sabahnur said...

ÇAK! Ben de sendenim, ehliyet var sürüş yok.. Aslında vardı ama sacma bir kaza sonrası tum özguvenimi yitirdim.. Ama yaz bitmeden tekrar sürüşe geçmeyi istiyorum.. :) sana da basarılar dilerim tabiii ki:)

ela selin said...

süper gelismeler bunlar Esra. Spor salonu konusunda iyi yapmissin. Bundan sonrasi disiplin. Ben de kayit oldum ama 3 kere gittikten sonra biraktim maalesef. Tembellik. Ama kendin icin birseyler yapma kararin cok güzel. Arkasini birakma sakin. Ehliyet konusunda da kolay gelsin. Ters taraftan araba kullanmak cok kolay olmasa gerek. Her Ingiltereye gidisimde trafikte ödüm patliyor.

annecik said...

sınavda başarılarki sen yaparsın senden bişi kaçmaz evel ALLAH

acemi piknikcileri yağmur sabote eder çay kolikde yağmuru :))

küçük kutcuğun herşey güzel pisikyoda baksa tebessümde etse somurtsada her halide çok şeker ormandaki malukatlar bile bu sevimliliğe dayanamayıp öper öper koklarlar

herşey gönlünce olsun ha bu arada havuz olayı müthiş tabiki biz annelerinde kendine özel vakit ayırmaya hakkı var sevgiler

Ebru said...

Yağmur da yağsa ne güzel mis gibi havada piknik yapmışsınız. MK'nın fotoğraflarına ve fotoğraf yorumlarınıza bayıldım. Çok şeker maşallah. Sürücü kursu sınavında bol şans diliyorum canım. Ayrıca spor merkezine yazılmakla çok iyi etmişsin. Belki MK'da bu sayede yüzmek ister ve yüzmeyi öğrenir. Çok öptüm sizi. Sevgiler...

x