Monday, 4 August 2008

Cumartesi 6 aylik bebekleri olan arkadaslarla parkta piknikteydik. Tam yerlestik yagmur bastirdi:) Komikti :) Fotolari duzenledim, firsat olursa yarin koyacagim.

6 aylik Sel Eren gelecegin MK'si olma yolunda :) Zavalli annecigi solugu sık sık Tr'de aliyor. Bu persembe yine yolcular.

Herkes tatilde, tatil rehavetinde. Bloglar da tabi. Bir biz tatil yapamadik be gunluk :) Turkiye gezisini tatilde saymiyoruz lutfen:)

Ciksam Kaz Daglarina. 40 gun 40 gece kafami dinlesem. Tek basima. Sari Kizi gorur muyum dersiniz 40. gunun sonunda :))

5 comments:

Ayse said...

gel beraber gidelim Kaz daglarina... ben oradan geldim 5 hafta once, ama yine giderim... :) havasi guzel, suyu guzel, mis gibi tatil iste..

Anonymous said...

ABLACIM INSALLAH GELIRSINIZ EN KISA ZAMANDA TURKIYE YE.COK OZLEDIK SIZLERI.BEBISE DOYAMADIK EN SON GELISINIZDE BILIYOSUNUZ COK KISA OLMUSTU.SEN KAANI AL KAC GEL EN IYISI ABIM KALSIN ORDA BASININ CARESINE..OPTUM SIZIII.SEVGIYLE KALIN.. MELTOS

Kremali'nin annesi said...

Esra Hanimcim,

Sizi temin ederim, sizden daha zor durumda olanlar var.

Sizin tatil saymadiginiz Turkiye seyahatini bile yapamamislar ve en az 1 sene daha yapamayacak olanlar var.

En fazla 3-4 hafta sonra uzun kis mevsimini karsilayip 9-10 ay ev hapsine girecek olanlar var.

Kaz Daglarini ruyasinda bile gormemis olanlar var.

Daha da yazardim ama bu post buraya kadar.

Atlantigin obur yakasindan sevgi ve selamlar:))

annecik said...

gel be arkadaşım sen 20. gecede sarı kızı görürsün eminimki sağlık oldukdan sonra tatilde olur herşeyde olur yeterki sıhatimiz yerinde olsun
sevgiler

ela selin said...

evet bu türkiye tailleri tatil olmuyor aynen katiliyorum. biz de yeni döndük ama ben bir sonraki tatilin planlarina simdiden basladim bile:)
40 gün 40 gece kafa dinleme istegin cok anlamli Esra. Sen yolla MK pasayi 15 günlügüne ninelerden birinin yanina, dinlen biraz. valla yeni dogmus gibi olacaksin:)
(heheh söylemesi kolay. ben yapabilir miyim acaba. annem söyleye söyleye dilinde tüy bitti. ayrilamiyorum kizimdan)

x