Wednesday, 13 August 2008

Bu fotoğraflar Meltem halası için özel çekildi :) Onun aldığı bornozunu ilk kez kullandı dün akşam.

Bir önceki fotoda saklambaç oynamıyordu. Sanırım kapının aralığından içeriye bakmaya çalışıyordu. İkinci fotoda da 'aaaaahhh' (aç oluyor:)) diye bağırıyordu zaten :)

Bu sabah siftahı yaptım, havuza gittim :) Oh dear, it was such a relief :) O kadar iyi geldi ki.

MK'yı 1 saatliğine spor merkezinin kreşine bıraktım. Muhtemelen ağlar, baş edemezseniz beni çağırırsınız dedim. Ben çıkmak üzereyken anons ettiler. 35-40 dakika kadar durmuş, son 15 dakikada ağlamış. Dedim haberiniz olsun, böyle ağlayacak. Sorun değil dediler. Bir dahaki sefere bırakacağımı anlayacağı için baştan ağlayacaktır ama kısa sürede alışır diye düşünüyorum.

Bakıcısına alıştı çok şükür ama hala sabahları bırakırken ağlıyor. Ama kısa süre sonra susuyor ve bakıcısını bütün gün esir alıyormuş :) Kadıncağız tuvalete bile gidemiyorum diyor. Evde ablalar da var, onlarla da oynuyor ama bakıcısı odadan ayrılsa basıyormuş yaygarayı. Kadın da bütün gün oturup MK ile oynuyormuş ne yapsın.

6 comments:

Ayse said...

ay o son fotodaki bakis nedir oyle, cok seker masallah.. :)

havuz maceraniz hayirli ugurlu olsun, darisi butun useniklerin (basta ben) basina...
sevgiler.

Pıtırcık said...

bornozunu yesinler çok yakışmış maşallah

pinarbk said...

Çocuklu anneleri düşünen medeni bir yerde yaşadığın için çok şanslısın. Bugün bel fıtığı olduğumu öğrendim. Yüzmem lazım ama ne zaman, nasıl, nerde? Duru ne olacak ben yüzerken. Offf of...

Bornoz harika. Ben de almayı düşünüyorum ama bornozla salına salına yürürken bir çiş kazasına kurban gider miyiz diye de düşünüyorum;))

Kremali'nin annesi said...

Havuz siftahin hayirli olsun Esracim. Darisi junior ve de senior Ayse'lerin basina:) MK da eminim zamanla alisacaktir kres hayatina; sen yeter ki taviz verme durusundan:)

Resimlere gelince; banyodan yeni cikmis bir bebekten cok, rakibine pis bakislar atarak ringe dogru ilerleyen bir boksor havasi sezdim ben:P Her zamanki gibi cok tatli cikmis maasaallah.

Bugunlerde firsat buldukca, MK'nin 10-11 aylikki resim ve seruvenlerine goz atiyorum. Onun Kremalim yasindaykenki hallerine bakip, check listime tickler atiyorum:)

Sevgiler,
Ayse Sule

sühendan said...

Son pozdaki bakış ne öyle gerçekten...Bornozlu daha da bi büyük gözüktü gözüme MK.

Ne iyi olmuş.Havuzun sana iyi gelmesine sevindim.Dediğin gibi bidahaki sefere baştan basar yaygarayı ama alışır.Pes etme sakın.

nilly said...

ohhhh misler gibi kokuyordur simdi.

x