Monday, 11 August 2008


Bir mucize oldu!

MK cuma gecesi 8.30'da yatıp sabah 5-5.30'a kadar kesintisiz uyudu!

Sonra bir mucize daha oldu!

Cumartesi gecesi -misafirlikte olduğumuz ve akşamüzeri uzun bir uyku uyuduğu için- geceyarısı 12 gibi arabada uyuyakaldı. Bugüne kadar hiç olmayan bir şey oldu, arabadan alıp eve götürürken ve yatağına yatırdıktan sonra uyanmadı. Sabah yine 5-5.30'a kadar deliksiz uyudu.

Sonra -maalesef- hasta oldu :(

Pazar öğlen gibi ateşi yükseldi, pazartesi sabaha doğru 3 gibi terleyip biraz kendine geldi. Annem okuyunca şimdi çok telaşlanacak ama çok şükür bugün yani pazartesi daha iyiydi. Ateşi düştü ama bugün de dün gibi anne sütü dışında bir şey yemedi&içmedi.

Köpek dişlerinden birisi teşrif etti, şimdi ikincisi yolda gibi geliyor bana.

Bugün yüzmeye gidecektim, ilk günümdü. İptal oldu tabi. Yarın sabah da iptal sanırım. Belki çarşamba. Oğluş iyileşsin de hele.

Spor salonu konusunda desteğiniz için teşekkürler arkadaşlar. Ayçacım, burası da 1 yıllık ve gitsen de gitmesen de parayı her peşin peşin çekiyorlar hesaptan :) Ama yakınlardaki kreşli tek yer olduğu için mecburen burayı seçtim.


************************

Aylardır eşimle uğraşıyoruz, bizi öpsün diye. Öp oğlum dediğimizde yanağını getirip uzatıyor bize. Geçen hafta bahçede, Pakistanlı Rukeyyah ile karşı karşıya geldiler. Öylesine, öp oğlum kardeşi dedim, öpmeyeceğinden, ona da yanağını uzatacağımdan eminim ya. Gitti kızı yanağından öptü, şok oldum! O günden beri kaç kere denedik, bize hala yanağını uzatıyor :))


18 comments:

sumuklubocek said...

MKcigim isini biliyor ;)
***
ustteki resimde saklambac mi oynuyordu?

Kremali'nin annesi said...

Mucizeniz hayirli ve daim olsun Esracim:) Ve hastaliklar yavrularimizdan uzak:(

Bak sen su minik zamparaya hele! Demek elin kizini opuyor, sira size gelince nanagini ceviriyor. Buna da sukur deyip, hala nanagini uzatirken doyasiya opun bence:))

Muze maceraniza imrendik, benzerinden biz de yaptik bu arada. Detaylar cok yakinda komsu blogda:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Pamuk anne said...

Capkin bu cocuk ya! Bu arada cok gecmis olsun, umarim MK simdi daha iyidir.Selamlar, alev

Calimero Mutfakta said...

Gelmis gecmis olsun.

sühendan said...

Tam mucizelerine sevinirken hasta olduğunu okuyunca üzüldüm.Demek ki annesi depo etsin ki uykuyu,oğluş hasta olunca uyuyamayacakya ya.Düşünmüş yine de seni annesi.Çok geçmiş olsun.

Demek ki çocuk kimi yanağından öpeceğini ,kime de yanağını döneceğini biliyor.Çapkın MK.:)

pinarbk said...

Sizi öpmeyip kızları öpmesi harika:))

Kreşli bir havuz olsa buralarda da bende gitsem. Belki belimin ağrısı da biraz geçerdi. Yok mu bebekli anneleri de düşünen girişimci bir ruh??

meltem said...

esroscugum cok uyumayı kaancıgın bunyesı kaldırmadı sanırım:))

saka bır tarafa cok cok gecmıs olsun canım benim..allah acil sifalar versin...

bu arada yuzmeye gidecek olmana cok sevindim hem de kaanşla gideblecek olman cok super bir durum...

gerci siftahı yapamasısın henuz ama olsun...onemli olan kaancık iyilessin...

cocuk kimi opecegini biliyor tabi:))anne babayı opecekte ne olacak..hahhhaha..

uçan talhanın annesi said...

kimi öpeceğini biliyo bu çocuk :D

rabbim şifa versin ve tüm hastalıkları uzak etsin.

uzun süreli uykularına sevinmiştim umarım devamı gelir sonu hastalıksız olandan mümkünse :D

Ebru said...

Canım çok geçmiş olsun.

ev ofisi said...

Yaa yerim ben bunu...Cok tatli coook...Su salopet bu kadar mi yakisir yahu...Annesi hep salopeti giydir:)you know it's my favorite:)

Ayse said...

o saklambac mi oynuyor orada? yerim ben bu cocugu ya... Uykular icin cok mutlu oldum, ama neden hasta oldu ki yavrucuk? cok gecmis olsun...
senin yuzme maceran da hayirli ugurlu olsun, bir de ben gidebilsem...

DURU'NUN SAYFASI said...

Isırmak istiyorum MK'yi :)))))

AycA said...

geçmiş olsun MK ya :( bizde de diş derdi var..
Bir de çalışmayınca içime dokunuyor peşin almaları :)))
bu arada tabii ki kızı öpecek :) sizdeeeeee...
müze aktiviteniz içinde harikasınız diyeceğim.. hava ne güzel serin serin geziyorsunuz ohhh:)

Açalya said...

Mucizenizin daha uzun surmesi dilegiyle :)

nilly said...

Minik kuzucuga gecmis olsun diyorum. MK Ingiltere'nin yeni Playboyu desene :)

Anonymous said...

gecmis olsun Kaancik :)hic hasta olma ama arada bi uyusan da annen de dinlense :)
Aman buyumus de kizlari opermis :)

yesim

Güldem said...

hayatım benimkide uyuduuuuu:) gerçi9.30 dan 5.00 e kadar ama olsun,sanırım şu geçiş kapılarından birindeyiz,uykulara hoşgeldin partisi yapsak olacak valla:)umarım devam eder:)

Güldem said...

geçmiş olsun buarada MK'ya,sevgiler...

x