Wednesday, 20 August 2008


Arkadaşlar, doğumgünü mesajlarınız ve güzel dilekleriniz için çok çok çoook teşekkürler :)


Salı günü hem Meral'in pazartesiye denk gelen doğumgününü kutladık, hem de çarşamba günü Türkiye'ye -şimdilik:)- kesin dönüş yapan Özlem'in veda partisini yaptık.

Ortadaki pasta da Meral'in iş arkadaşından olunca herkes pastaya doydu :)

Bugün -çarşamba- Özlem'i havaalanına bıraktık. Son zamanlarda hem eğitim, hem tatil için UK, Avrupa, Türkiye arasında bol bol uçtuğundan gidişini henüz tam algılayamadım. Ama geri dönmezse onu çok çok özleyeeğim :( Dostluğumuz 13 yılı bitirip 14'e girecek yakında. Anlatmaya çalıştım, bir kaç paragraf yazdım ama hepsini sildim. Onun benim için ne ifade ettiğini anlatmaya kelimeler yetmiyor. O biliyor ya, yetiyor :)


"Tekerlekli herhangi bir şeyi sürme hastası" oğlum havaalanında da trolley'i ordan oraya sürükledi :) Üzerindeki turuncu t-shirt ve işçi tulumuyla tam havaalanı çalışanı gibi oldu :) Oysa ki biz çocuğumuzun high class'a dahil olacağını hayal ediyorduk :P


Bugün havuzdaydım. Süperdi. Oğluşu spor merkezinin kreşine bırakırken ağlıyor. Ara ara ağladığını söylüyor bakıcılar. Ben almaya gittiğimde oyuncaklarla oynuyor buluyorum. Zamanla alışacağını umut ediyoruz hep birlikte :) Alıştığında 1 saati 2 saate çıkarmak istiyorum :)

Apartmandan 2 komşum daha spora&havuza yazılmaya karar verdi :))) Sanırım -en azından- spor için aktivite arkadaşlarımı buldum :P

Bugünlerde e-baydeki designer çantaları ava çıktım, tavsiye ederim :)

13 comments:

nilly said...

Allah kavustursun diyelim o zaman. Bu aralar cok kisi donuse gecmis gorunuyor.

Güldem said...

umarım arkadaşınla en kısa sürede kavuşursun:)"parting is such sweet sorrow" Shakespeare :)

Calimero Mutfakta said...

Esracim,
Gecen gun sanki MK yi ruyamda gordum.. Daha dogrusu ruyamda oyle dusundum. Boyle basucumda duruyordu. Masallah her gun daha bi buyuyor. Bu arada biliyor musun MK ya arkadas geliyor :) 6 haftalik henuz.. Eski hamile blogcularin ilk donemlerini okuyorum bu aralar bol bol :) Sevgilerle

Ayse said...

Esracim,
Allah kavustursun.
Pastalar super yine. Ben bu Amerika'da guzel yas pastaya hasret kaldim. Bunlarin pastadan anladiklari bildigin kek, uzerinde de kalin bir icing.

MK cok seker. Hele gucu yetmemis gibi bir de boynunu one egmis ya cok tatli bi foto olmus.

Valla seninle gurur duyuyorum. Ben hala evden cikmaya useniyorum, sen ne guzel spor yapiyorsun.

Ya ben ebay'e bir alisamadim.
sevgiler.

Onur`un Annesi said...

yine sessiz sessiz okuyup yorum birakmayanlardan biriydim ama, ebay diyince nee ebay mi :) diyip yorum yazasim geldi. ebaye ben de guvenmezdim ama %100 olumlu yorum alan birinden artik gozum kapali herseyi aliyorum. esra benim store a bakmayi da unutmazsin dimi:)

Kremali'nin annesi said...

Esracim, insaallah arkadasinin yolu da bahti da acik olsun. Ayriliklar dostluklar icin cetin bir sinavdir; umarim sizin dostlugunuz bu sinavdan da, bugune kadar oldugu gibi, basariyla gecer:)

Yerim ben o minik porter'i! Londra'ya geldigimde ozellikle MK kod adli porter'i istiyorum, valizlerimi baskasina tasitmam diye direticem. Eh madem o valizler agzina kadar ona alinmis hediyelerle dolu olacak, biz zahmet tasiyiversin yumurcak:))

Sevgiler,
Ayse Sule

Onur`un Annesi said...

Bu arada dogum kutlu olsun. yeni yasin sana hep mutluluklar getirsin.

MELEK KOKUSU said...

allah kavustusun vede yeni yasin mutluluklar getirsin, insanin uzun süreli dostlarindan ayrilmasi zor helede insan baska bir ülkede yasarken, kolay bulunmuyor böyle arkadasliklar
Sevgiler

Anonymous said...

Ozlemcim dualarimiz seninle :) umarim her guzel sey gelsin seni bulsun :)

Meltos ve Meral ikinize de nice mutlu yillar :)

Esracim cok kaptirma kendini alisverise :)))

ev ofisi said...

Esracim,

Harika pastaniz,hediyeniz ve daha onemlisi dostlugunuz icin size,Yesim'lere ve Ozlem'e tesekkur etmek istiyorum bir kez daha buradan.

Ozlem'cim hersey gonlunce olsun ki olur ben biliyorum.Cunku senin gibi 'easy going' ve 'positive'insanlar hayatta hep mutlu olur:)Allah da mutlulugunu daim etsin canimcim.

meltem said...

allah kavustursun esracıgım...

insallah burda artik ben akilirim ozlemle:))

allah daha cok pastalar versin insallah daha guzel gunler kutlamak icin...

bu arada kanncigin fotolari yine super....

sahi esroscugum senin adina cok sevindim spora baslamıs olmana....hem de kaani birakabiliyo olman super bir nimet....

figen said...

öncelikle doğum günün kutlu olsun tatil dönüşü ancak okudum kaçırdığım yazıları!ve spor salonunun kreşine takıldım kaldım muhteşem bir şeymiş burda niye yok ,çocuklu bayanlar çocuğunu aileden birine bırakamazsa hiç bir yere gidemez(yani ben hiç gidemedim:(
mk da büyümüş iyice:))

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

arabayı ittiği fotoya bayıldım, çok istekli görünüyor. bence bırak kariyer seçimini o yapsın :)))

x