Monday, 18 August 2008

18.08.2008 :)))

İyi ki doğduuun MELTEM TEYZEEEEE!

İyi ki doğdduuuun MERAL TEYZEEEE!

İYİ Kİ DOĞDUNUZ MERAL AND MELTEM TEYZELEEEER :))))
İYİ Kİ DOĞ-DU-NUZ SİZZZ-LEEEEERR (Kafiye bulamadım:P)


Gelenseksel doomgünü haftası başlamış bulunuyor :))

Doğumgünüm geçen hafta içine denk geldiği için haftasonu kutlamaya karar vermiştik. Ancak eşim yine de her zamanki pastanemize, geleneksel pastamızdan yaptırmış. errmm biraz iki kişi lüpletmiş olduk ama neyse, ağustos çıkmadan, daha iki tane doomgünü var, telafi ederiz :)

Bu da haftasonu, geleneksel:P bahçe mangal partisinde bizim çocukların bana sürprizi :) Harika bir cheesecake&baklavaydı :)) Akıl eden Yeşim'e, koştura koştura gidip alan Meral'e ve tabi Özlem'e.. Hediyeniz için de çok teşekkürler, o an, o kalabalıkta duygularımı ifade edemedim ama siz zaten beni anlarsınız ;)

Her baktığımda sizi anacağım :) İyi ki varsınız, iyi ki..

Bizim buralarda yaz artık bitti. Üstümüzden tam olarak çıkaramadığımız, her an elimizde ya da çantamızda olan hırkalar, kont montlar, ceketler artık sırtımızda.

İşte size minik bir Zihni Sinir :)) Bisiklet onun değil, niye dokunmasına izin vermiyorum diye ağlıyor :)
Annesinin doğumgünü partisi için süslenmiş MK :))

Bu akşam, pazar olmasına rağmen çalışan eşimin iş çıkışında MK'yı teslim ettim. Onlar baba-oğul biraz alışveriş, biraz gezme, sonra yemek ve oyunla vakit geçirirken kendimi spor salonuna attım.

20 dakika koşu bandı+10 dakika bisiklet+10 dakika Elliptical Cross Trainers denilen şu alet+10 dakika kürek çekme+5 dakika merdiven çıkma fonksiyonu olan bir alet.

10 dakika bisikletle yakılan kalorinin 3-5 dakikada kürek çekme ile yakıldığını gördüm, şaşırtıcıydı :)

23 comments:

Ayse said...

Esracigim,
dogum gunun kutlu olsun, uzun uzun butun sevdiklerinle birlikte yasa insallah...

pastalar sahane, hele su baklavali cheesecake tam bir bomba!

minik adam yine super. O zihni sinir fotodaki el ne oyle? "anne ne diyosun sen, niye ellemiycek misim? bir de durmus benim fotomu cekiyorsun", diyesi gelmis MK'nin bence.

bu arada o son fotoda cok yakisikli cikmis, cok seker olmus masallah.

hadi kolay gelsin, sevgiler.

sühendan said...

Happy Brıthday Esra...Mutlu,sağlıklı hayırlı bir ömür diliyorum sevdiklerinle beraber...

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım doğumgünün mutlu olsun! Pastaların ikisi de çok güzelmiş! Ama baklavalı olan bir başka;)Yeni yaşın sana diliyorsan getirsin! Arkadaşlarına da nice yaşlar! Küçük adam Memo yu kocaman öpüyorum;)

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım doğumgünün mutlu olsun! Pastaların ikisi de çok güzelmiş! Ama baklavalı olan bir başka;)Yeni yaşın sana diliyorsan getirsin! Arkadaşlarına da nice yaşlar! Küçük adam Memo yu kocaman öpüyorum;)

Açalya said...

Dogum gunun kutlu olsun, nice mutlu yillara!
BU arada artik yak su kalorileri de bir resmini koy...anladin sen.

nilly said...

Mutlu seneler Esra. Baklavali Cheese cakecok orjinal olmus :)

Isil Simsek said...

dogum gunun kutlu olsun,nice yillara,sevdiklerinle beraber!

Burcu said...

Nice mutlu, saglikli yaslara. Dogum gunun kutlu olsun.

Güldem said...

mutlu yaşlar dilerim,oğluşunla nice sağlıklı yıllar geçirin ,sevgiler...

annegül said...

Hepinizin doğum günü kutlu olsun, hep beraber kutlayacağınız nice doğum günleriniz olur inşaallah. Bu güzel pastalar kaloriden sayılmaz inşaallah :)

meltem said...

esracigim supersin valla....

super bir d.gunu hediyesi....

allah razi olsun...insallah hepimizle beraber daha nice nice yıllara birlikte....

dun ezgiyle gorustuk...senin d.gunu pastanı anlatmist.....

arkadaslar hepinizi tebrik ediyorum...cok yaraticiniz...

canim benim hepinizi cok cok opuyorum....

TUANA BERRA said...

Dogum gunun kutlu olsun sevgili Esra.Nice uzun mutlu ve huzurlu senelere ins...
Sevgiler.

ev ofisi said...

Canim Esram,
Cok sagol bi tanem..Hep beraber daha nice yillara insallah..Saglikla mutlulukla huzurla...
Love you
Meral

Anonymous said...

Esracim , nice mutlu yillara :)
Iyki varsiniz iyki demissin ya cok icten yazmissin, yasanacak daha cok guzel gun var gelecekte :)
Merve Rana da sana Happy Birthday diyo teyzesi :)

yesim

Anonymous said...

Esracim , nice mutlu yillara :)
Iyki varsiniz iyki demissin ya cok icten yazmissin, yasanacak daha cok guzel gun var gelecekte :)
Merve Rana da sana Happy Birthday diyo teyzesi :)

yesim

Rahsan Collyer said...

Doğum günün kutlu olsun güzel anne, daha nice nice sağlıklı, huzurlu, sevgi ve aşk dolu yıllara... Zihni sinirin tripler komik ötesi olmuş, herif orda kendini paralıyo sen de hiç iplememiş, üstüne bir de sakin sakin foto çekmişsin gibi bir hava var:)

Kremali'nin annesi said...

Esracim, senin ve arkadaslarinin dogum gunu kutlu, yeni yaslariniz ise hayirli olsun. Bu kadar cok dogum gunu biraraya geldigine gore sanirim bundan sonraki yaklasik 10-15 post boyunca pasta resmine doyacak hatta bayilacagiz :))

Egzersiz yapmak insani nasil da sarj ediyor degil mi? Sanirim ben ve esim de baslayacagiz yakinda. Kilosu da sagligi da yerinde olmasina ragmen maalesef iyi kolestrolu dusuk kotu kolestrolu yuksek cikiyor tahlillerde. Bende ise bitmez tukenmez bir yorgunluk var aylardir. Insaallah duzenli egzersiz iyi gelecek ikimize de.

Zihni Sinir Agbimize hurmetlerimi sunuyor, o hirsla kaldirdigi minik elini sapur supur opuyorum. Gerci karizmami dagittin diye bana da kizabilir bu sefer ama olsun. Yine de deneyecegim:)

Sevgiler,
Ayse Sule

KeLeBeK said...

ay yerim ben o aglayan büzük agzını!! nasılda hırsla kaldırmıs oyle elını yavrum, annesi üzme bu seker cocugu lüffeeen
bu arada yenı yasın hayırlı olsun canım esın evvladın ve tum aılenle mutlu huzurlu bır ömür dilerim

Sevgili Sayfa said...

Esra selam,
Biraz gecikmeli olacak ama "Doğum Günün Kutlu Olsu!"

Ailenle beraber nice yıllara!

Gülfer

mesecina said...

esracım hepi hepi böfdeylerin olsun inşallah Mk ve eşinle hep birlikte...Mail adresin vardı sanki bende bulamadım:( bi mail atarsan sana kızımın fotosunu yollayayım hediye kabul et:)blogda yayınlamayı düşünmüyorum henüz.. sevgiler (mesecinam@gmail.com)

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

İyi ki doğdun Esra.
Hayatın mutluluklarla dolsun.
Kalbin huzurla...

Ama pastalarda aklım kaldı valla süper görünüyorlar.

pelin'ce said...

Nice mutlu senelere..

Oğluşun şahane gülüyor.Allah nazarlardan korusun...

Derya said...

Yeni yaşın kutlu olsun, nice mutlu yaşlara...

x