Tuesday, 8 July 2008

Uzun bir aradan sonra..

Cilek Canafari :)

Yagli Ekmek, Yagli Eller

Uyku Mahmuru

Minik Balet

Tersine Dunya

Gana Elbiselerimiz

MK ve MR

Esimin dogumgunu pastasi.

Meyveli Buzlar-Ice Lollies

MK ve arkadasi


Yazacak sey cok ancak simdilik gecmis gunlerden bir kac foto..

demistim ama geri dondum:)

Bu aralar en favroi mekani pencere onu:) Cami acip, disarda cocuklar oynuyorsa bangir bangir bagiriyor onlara:)) Kendince konusuyor da konusuyor.

Acalya Dantecigin en favori kelimesinin ac oldugunu yazmis, bizimkinin de al :) Daha dogrusu kesin ve kesik bir A :))

MK bir seyleri eline alip sonra da elinden birakivermeye ve tabii sonucunda yere dusurmeye baslayinca, eline aldigi sey atmamasi gereken bir seyse Ver annecim onu bana, diyerek elindekini bize vermesini ogretmistim. Bu cok isimize yarayan bir sey oldu:)

Artik elindeki her tasimamasi gereken seyi bu sekilde elinden almayi, hem de onun rizasi ile almayi basariyoruz:)

Bazen aldigimiz meyveleri yiyemeden bozulma kivamina yaklasiyorlar, onlari blenderdan gecirip kaliplara koyuyorum. Hem ziyan olmuyorlar hem de MK'nin dislerine iyi geliyorlar. Gecen gun bir ona, bir kendime cikarmistim, zorla benimkisini de aldi elimden:)) Cok komikti hali:) Daha once hic boyle yapmamisti, sanirim dislerine o kadar iyi geliyor ki bulmusken ikisini de kapmak istedi :))

Eh, arkasi yarin diyelim ve kacalim :)

11 comments:

IŞIL'ın annesi... said...

merhaba
uzun zamandır mk için yorum yazmaya calışıyorum ama mınık kızım izin vermıyor.Türkiye ye gelişinizi helekı çanakkale yazılarını okuyunca içim bı garıp oldu.çanakkalede buyumus ve baba tarafı biga lı biri olarak 4 saatlik mesafedekı çanakkale ye 1 yıldır gidememek çok dokundu içime.çok şükür meleğimiz sağlıkla geldi ve 1 aylık oldu.artık en kısa zamanda Işıl ımızı da alıp gideriz kısmetse.
mk maşallah çookkk akıllı bı küçük adam oldu.işe başlayacak olman can sıkıcı olmalı.ben maalesef raporum bittiğinde istifa edeceğim.önümüzdeki birkaç yıl mecbur kalmadığım sürece çalışmayı düşünmüyorum.kızım dünyanın merkezi haline geldi.
inşallah bizimki de mk gibi akıllı ve öğrenmeye açık bi minik olur.
sevgiler..

sühendan said...

Eşinin pastasını sen mi yaptın Esra?Nice mutlu yıllara aile inş.

Meyveli buzlar çok güzel dişlere de iyi ama boğazları ağrımadı mı onları yedikçe?Ben Emin e biraz dondurma yalattım hala öksürüyor.

Açalya said...

Gana elbiseleriniz pek guzel de, fotonun neresinden bakacagimi sasirdim.
Demek MK da iletisime gecti.
Buzlu meyve olayi iyi fikir, bende de var o zimbirtilardan, yapayim hemen bugun.

Öykücü said...

Uyku mahmuru resmine bayıldım.Minik baletin minik ayaklarını da ısırırım:))))

Maşallah,çok tatlı:))

Sevgiler..

pastacirapunsel said...

Ben bu güzel bakışlı minik adamı göremedikçe özlüyorum annesi:)) Bazen bakıyorum günler geçmiş ben ziyaret etmemişim, özlemişim, o yüzden izninle linklerime ekleyeceğim:))

O buz küplerinden ben de yapıp, yiyorum aklıma estikçe:))

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

o "AL" çok güzel bir al.
Tam al da değil, A var, L varmış gibi. Ama keskin bir A.
Anlayan anneler anlıyor di mi?

Mercan'ın Deryası said...

Dönüşünüz muhteşem olmuş :) MK'da çok yakışıklı bir adam ve o parmak ucu fotosunu görünce içim ısındı, kendi oğlum gibi.. :)

Ayrıca yağlı ballı hallerinizi takdir ettim, bende kendime güvendikçe domatesli, yoğurtlu, yağlı, hatta çilek kasesi gibi tehlikeli renkli vıcık şeyleri önüne koyuyorum. çok güzel batırıyo ama olsun kibar feyzoluğun alemi yok dimi :)

DURU'NUN SAYFASI said...

Cektigin fotolara baktikca ne kadar mutlu bir aile oldugunuzu dusunuyorum hep. İnan her fotoya yansiyor. MK yi boyle bir ortamda buyutmem cok ama cok guzel. Nazar degmesin Masallah demeyi de unutmayayim :))) Hep boyle mutlu olun insallah...

Ayse said...

ozlemisim valla yazilarinizi okumayi... Allah nesenizi bozmasin... MK da gormeyeli buyumus... O uyku mahmuru fotografi super yakalamissiniz...

uçan talhanın annesi said...

ay ne güzel fotolar. minik paletin o tombiş ayaklarından öpsün emine teyzesi... çilek canavarı ve yağlı halleri de çok şeker. esasında her hali şeker bu bebenin... umarım bukadar uzunnnnn bir ara olmaz bidaha...
eşine uzun, hayırlı, mutlu, sağlıklı, güzel bir ömür dilerim... sizlerle birlikte...

Stam House said...

Cute cute cute!

x