Friday, 4 July 2008

Teknik bir ariza sebebiyle yayinimiza bir sure ara vermek zorunda kaldik, ozur dileriz:)
Teknik ariza halen devam etmekle birlikte, takipcilerimizi daha fazla merakta birakmaya
gonlum razi gelmedigi icin kisa sureligine cep telefonundan baglanip haber vereyim
dedim :)

Gecen hafta internet saglayici firmamizi degistirdik, bizi internete baglayacak yeni
"router" (elektronik alet edevat:P) postada kaybolmus! Ol sebepten 1 haftadir
internet free bir ortamda yasiyoruz.

Bugun ise baslayacaktim ancak o da teknik sebeplerden haftaya ertelendi:)

Gectigimiz hafta, 2 gun, ogleden sonralari MK'yi yeni bakicisinin evine goturdum. Yaninda
ben de kaldim. Bugun sabah 11'de goturup, 5'te amak uzere yalniz biraktim.
Bakicisinin evinden cikinca kendimi cok garip hissettim:) 14 aydir ilk kez yalniz basima kaliyordum.
Tingir mingir surecek bir bebek arabasi, aglayacak mi, mizlayacak mi diye dikkatimi vermemi gerektirecek
bir cocuk olmadan bos bos, elimi kolumu sallaya sallaya yurumek cok garip bir duyguydu.

Ipod'umu taktim ve 14 aydir dinlemedigim sarkilari&turkuleri dinleyerek aheste aheste yurudum.

Eve geldim, bir cay demleyip kahvalti ettim:) 14 aydir, zamani parcali yasiyorken, bugun
ilk kez, bu kadar uzun bir zaman dilimini kesintisiz yasadim:) Unuttugum bir duyguymus:)

Salonda, yerde duran topa takildi gozum bir ara, yavrucugum burada olsa ne$eyle oynardi
simdi topuyla diye huzunlendim.

Ancak gunun sonunda, cok sukur, ikimiz icin de guzel bir gundu ki onemli olan da buydu:)

Internetimiz umuyoruz ki onumuzdeki hafta baglanacak.

12 comments:

annecik said...

netinize biran önce kavuşmak dileğiyle mk nın bakıcıyla sorunsuz bir gün geçirmesine sevindim
sizinde kendinizi bulmanız işe başlamadan önce günü sakin huzurlu yaşamanız iyi olmuş
mk ya kucak dolusu sevgiler

fatma aslinur said...

mk'nın bakiciyla iyi bir gun gecirmesine cok sevindim:) insaallah hep bu sekilde devam eder,iciniz rahat ise gider gelirsiniz..

ASYA said...

ben senin güzel bir gün geçirmiş olmana sevindim walla:)

Magissa said...

MK inşallah alışır bir an evvel, tabii sen de! Çocuklar daha kolay alışıyor galiba.

sumuklubocek said...

kesin dedim ben de birsey oldu... umuyorum MKcigim da alisir bakicisina ve biz de size kavusuruz cok yakinda ;)

annesininoglusu said...

inşallah bakıcınızla hep böyle iyi gider.
insan ne kadar dinlenirse dinlensin bi vicdan azabı oluyor ama değil mi:)

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Çok büyüüüük bir boşluk oluyor insanda ilk ayrılışlarda.
Zaman her zamanki gibi ilaç ama YAVRU nun yokluğu hep yürekte oluyor tabi.
Sanki bir parçam eksildi derler ya tam da onun gibi bişey.

Onur`un Annesi said...

Ne guzel cok sevindim:
1. mk bakiciya uyun saglamis
2. ise baslayacaksin(iste benim ruyam. tek farki isin amerikada olmasi)
3. sadece kendinle kalmissin(ben de cok ozluyorum o duyguyu)

Umarim hersey yolunda gider.

ela selin said...

Ela Selin'i ilk kez uzun süre krese biraktigimda ben de kendimi cok garip hissetmistim. Oturup aglamistim bir de üstüne...
Bakici olayiniz hayirli ugurlu olsun. Umarim cabucak alisir MK duruma. Tabii sen de...

Ben Ona Resmen Asigim said...

Ohhh kafanı dinleyebildiğin bir gün geçirmişsin. Bakıcınız ve işin hayırlı olsun. Tek başına nefes almak zevkli değil mi?

Kuaybe said...

Ben o topa bakar bakar ağlardım yemin ederim :((

Acaibim galiba..

zehra said...

mk adına sevındım anlasması guzel bırsey anlasamasaydı sızde o da huzursuz olurdu
esınızın dogum gunu kutlu olsun hayırlı guzel mutlu bır omur surer ınsallah
ayrıca ıs konusunda dılerım gonlunuze gore olur hersey

x