Wednesday, 23 July 2008


Sonunda buraya da güneş ve sıcak uğradı :) 25-26 dereceleri gördük :))))
Taze nane yaprakları eklenmiş buzzz gibi bir limonata sıcak havalar için ideal :)

Yapımı en basitinden:
5-6 limon sıkılır.
Bir tavada 1 bardak şeker yarım bardak suda eritilir.
Limon suyuna eklenir.
Üzerine biraz daha su eklenir.
Sonra bolca buz.
Ve biraz da nane yaprağı.
Dolaba konur.
Alışverişten dönünde soğuk soğuk içilir :)


Bugün oğluma, tutup yürüteceği küçük bir araba aldım. Uzun zamandır bahçedeki diğer çocukların yürüteçlerini, bisikletlerini falan kullanıyordu.

Tabi daha dükkanda diğer ürünlere ulaşmak için çırpındığından dükkandan çıkar çıkmaz, dükkanın önünde kutusundan çıkarıp parçaları birleştirdim. Bulunduğumuz yer trafiğe kapalı, güvenli bir yerdi. MK, ayakkabılarını çıkarıp attığı için çıplak ayaktı. Arabasından iner inmez, tekerlekli plastik oyuncağıyla deli gibi, çıplak ayak koşturmaya başladı :))

Yalnız ilk kez, biraz daha büyüyüp arabada oturmak istemediğinde ne yapacağımı kara kara düşündüm. Çünkü daha önce hep park, bahçe gibi yerlerde, kaçabileceği bir yerin olmadığı, kalabalığın olmadığı, gözümün önünde olan yerlerde yürüyüp koşturdu. O kalabalıkta, hızla koşan bir bücürün insanın ağzını yüreğine getirebileceğini bizzat yaşadım.

Şu, çocukların göğsünden ve sırtından bağlanan ve bir ucu anne-babanın elinde olan tasmalardan mı almalı napmalı:P

Yeni bir araba koltuğu bakmaya başladım. Bilgisayar başına oturup uzun uzun araştırma yapmamı gerektirecek bir iş. Ürün karşılaştır, sonra mağazaları karşılaştır vs. vs. Bir de istediğin yerden gidip alamıyorsun, asla stokta bulunmuyor aradığın şey. Eve teslim edilmesini bekleyeceğim.

Youtube yine mi yasaklı Tr'de? Bir şeyler yazacaktım ama şimdi benim yüzümden tüm blogger'ı yasaklarlar diye yaz-a-mıyorum :P

İlk fırsatta tv'de çıktığında videoya çekip bloggerın video ekleme özelliğiyle eklemeye çalışacağım.

Eren Derin'in annesi Meltem, MK'yı David Beckham'a benzetmiş :) Ben de özellikle eşofmanlı fotolarında aynı şeyi düşünmüştüm, yazmayı unutmuşum :) Teşekkürler hatırlattığın için :)))

8 comments:

Kremali'nin annesi said...

Esra fena halde canim cekti, oyle resmini koymakla olmaz, doldur bakiyim bana da bir bardak:))

Ah o tasmali zavalli cocuklari gordugumde icimden analarina etmedik laf birakmazdim. Simdilerde ise kara kara dusunuyorum, ya yakinda ben de mecbur kalip kullanirsam diye:(

Ben MK'yi, daha once de yazmistim, Jack Nicholson'a cok benzetiyorum. Tamam MK el kadar bebek JN ise yasli basli adam, ama lutfen cocugun suratindaki su karakter derinligine bir daha bakar misiniz?

Ayse said...

Hakikaten, Beckham'a benziyordu o fotoda...

MK'nin yolda kosma sahnesi gozumun onune geldi, cok guldum, ama birden endiselendim, birsey olur diye. Baktim endiselerime tercuman olmus annesi...

Bu arada limonata muhtesem otesi gozukuyordu, ben de bir bardak alabilir miyim? ;-)

Kirpikteki Gözyaşı said...

Merhaba Esra:) Bu sıcaklarda şimdi o buz gibi limonata ne güzel giderdi! Ohhh afiyet olsun:) Memo'nun bakıcısıyla arası nasıl bu arada? HErşey yolunda sanırım. Kocaman öptüm sizi:)

aysarayı said...

26 derece sıcaksa 40 derece cehennem olmalı...limonatanın vbile kar etmediği türden.ama gene de içmemezlik etmem doğrusu...

bir de cidden öyle bir tasma var mı..şaka yaptınız sandım...

Kremali'nin annesi said...

Esracim, bak bu kacinci oluyor bilmiyorum, iki Ayse ilk iki yorumu kimseye kaptirmiyor:) Bir dahaki sefere aramiza girip bir dilek dile bari:))

uçan talhanın annesi said...

oh buz gibiiii... bu sıcak havalarda ne de güzel gider.
beckham mk :D gerçekten de benziyor yahu.
ben talha ile tek başıma bir yere gitmeye korkardım. okadar hızlı koşuyorlar ki koca kadın yetişemiyorum...

Anonymous said...

annevebebisi,merhabalar.Merak ettim,çocuk tasmalarından satın alıp,kullandınız mı?Umarım cevaplarsınız.selamlar.leyla...

Anonymous said...

Kaç ay önce sormuştum bir cevap yazmamışsanız.Cok kırıldım.leyla.

x