Tuesday, 15 July 2008


Pazar günü kabilecek okyanus kıyısı yaptık.
Biz kıyıya daha yakın olduğumuzdan erken vardık :P
Kabilenin geri kalanını beklerken kuş kovaladık :P

The Illusion..

Sevda kuşun kanadında,
Ürkütürsen tutamazsın..
(Cem Karaca)

Babalar ve Evlatlar :)

Şansımıza okyanus çekilmiş ve hatta çekilmeye devam etmekteydi. İlk kez okyanusu bu kadar çekmiş gördüm, sevindim :)

Kendimizi kumsala attık ama tabii buralar TR gibi değil :) Güneş yüzünü bir saklıyor, bir gösteriyor. Hava esiyor..

Tam bir dondurma canavarı oldu çıktı başımıza :)

Okyanustan arta kalanlar üzerinde..

Patinaj yaparken :) Düşmek üzereyken yakaladı eşim.




İlk kez çekilmiş okyanusa girdim :)) Benden başka meraklısı yoktu o gün :)
Fazla zamanımız olmadığı için çok yürüyemedim, en ucuna kadar gitmiş insanlar vardı. Bir gün denemek istiyorum. En ucuna kadar gitmek istiyorum.

Sporcu yetiştirelim biz bu oğlanı, yetenek var galiba, ne dersiniz? :)

Dondurma faslı bitti mi? Bitmedi :)

Bunları da, evli evine, köylü köyüne gitmek için ayrıldığında, arabayı park ettiğimiz alışveriş merkezinden aldım. İndirime girmişler. Kırmızı&Siyah Japon ceketim ve gerçek kimono olmasa da mavi-beyaz yalancı bir kimonom:P var, bu perşembe onlarla kullanırım diye düşünüyorum :))

  • Bugün Yeşimle birlikte bir arkadaşımızdaydık. Ortamda, 2 aylık, 4 aylık ve 7 aylık olmak üzere 3 bebek ve 14 aylık bir çocuk-bebek vardı. Şenlik görülmeye değerdi :))

  • 7 aylık bebek, diğerlerinden olduğu gibi, 14 aylık olan oğlumdan da hem enine hem boyuna daha genişti :))

14 comments:

Ayse said...

4. fotografta ucmaya baslayan kusu inanilmaz guzel yakalamissin.

MK her gecen gun daha bir buyuk gorunuyor gozume... :)

Kolay gelsin.

mummy said...

Maşallah çok karizmatik bir yüzü var bu oğlanın..İleride çok canlar yakacak gibi:)Dondurma yiyişi de süper..Allah bağışlasın..

Kremali'nin annesi said...

Esracim hep diyorum; aramizda alti ustu bir okyanus var diye. Bir gun iyice cekildiginde sen oradan ben buradan yuruyup ortada bulusalim ne dersin?

MK'yi patinaj yaparken sadece babasi degil sen de iyi yakalamissin. Sipsak fotocu seni:)

The illusion ismi ne de yakismis o guzel resme. Ve MK ne bilsin annesi sevdanin kusun kanadinda oldugunu. Bundan sonra once teorik calisip sonra sahaya inelim please:P

Yeni cicilerini de gule gule giy Persembe gunu. Sahi dogum gunun ne zaman bakiyim senin?

MK'dan daha iri 7 aylik bebek mi? Yanlisin olmasin? Nufusa gec yazdirmis falan olmasin ailesi:PP

Size de kabilenize de sevgiler,
Ayse Sule

OZY said...

Evet fotolar çok iyi omuş gerçekten.
Senin de daha iyi olduğunu hissediyorum yazdıklarından.Çalışmak iyi geldi galiba;)

annecik said...

fotolar bir harika yazı bir harika sana çalışmak yaramış bu bir gerçek ayaklarında çok güzel gözüküyor:))

dondurma canavarını benim için lütfen öpermisin

Ebru said...

Oğluşun gittikçe daha da tatlılaşıyor . Maşallah. Ağzının tadını da biliyor annesi. Dondurmayı kim sevmez. Afiyet olsun MK'ya. Fotoğraflar çok güzel. Çok güzel pozlar yakalıyorsun. Oğluşu da seni de çok öptüm. Sevgiler...

Ayşe said...

Calisma hayatina tekrar baslamissin, biraz gecikmis olsam da hayirli olsun diyeyim. Senin ve MK nin mutlu olmasi da bi problemin olmadigini gosteriyor ne guzel..
Gezileriniz ve fotograflariniz cok guzel, ozellikle yerden havalanmak uzere kalkan kusu yakaladigin kareye bayildim ;)

Sevgilerimle...

Rahsan Collyer said...

Ben en çok burası neresi onu merak ettim? MK'nın gezmeyi seven anne ve babasının olması ne güzel, şimdiki çocuklar şanslı kesinlikle. Daha küçücük yaşlarında bir sürü yer görüp, bir sürü kültürle tanışıyorlar.

Anne ve Bebisi said...

Tesekkurler sevgili Ayse:)

Mummycim, kimsenin canini yakmasin oglum, kimse de onun canini yakmasin:)) Herkes kendi annesinin kuzusu ne de olsa:)) Hepimizinkini bagislasin Allah insallah:))

Ayse Sulecim, tamam diyorum suffer teklifine:))

Yarin hava yagmurlu oldugundan ciciler cumaya kaldi:)) Doomgunume var daha;)) Haberdar ederim:P

Bizden de size sevgiler efenim:)

Ozycim, is kesinlikle cok cok iyi geldi:))

Annecik, uyanir uyanmaz senin icin de opecegim canavari:)))

Tesekkurler Ebrucum:))

Tesekkurler Aysecim:))

Sevgili Rahsan, burasi Southend-on-Sea, Ingiltere'nin guney dogusunda, Londra'ya 1 saat uzaklikta bir yer.

Simdiki cocuklar bazi acilardan cok cok sansli ama bizlerin de simdikilere fark atacagimiz alanlar var bence:P

Sevgiler.

uçan talhanın annesi said...

çekilmiş bir okyanusa girmek mi???
çok zevkli bişi :D
uçan talha'ya her yeni gün yeni yandaşlar katılıyor :D
maşaallah bu çocuktaki karizmaya bitiyorum :D
size bol gezmeli bize bol fotolu postlar diliyorum :D

AycA said...

Fotoğraflar ne kadar güzel :)

Açalya said...

cikolatayla tanistirdin mi MK`yi? cikolatali dondurma goruyorum elinde sanirim. Ben ilk resimde iki tane kadin bacagi gordum MK`nin kafa tarafina dogru, sana dogru geliyor, dizden asagisi goruntude...takildim onlara, ne guzel bacaklar. ahhh ahhh Dante`den onceki bacaklarim!

Calimero Mutfakta said...

dondurma kuzusu olmus simdi de masallah :)

zehra said...

canım benım ne seker gorunuyor kesınlıke spor sever bırı olacak:)))
pazar gununuz cok guzel gecmıs:))
_______
mutlu huzurlu sevgi ve ask dolu guzel bır hafta dılıyorummm

x