Thursday, 10 July 2008

The Legend is Back (Efsane geri dondu) diye mailler atiyorum bugun saga sola:)))

Is yerindeyim su an.

Sabah 7'de kalktik oglumla. Kahvalti et, hazirlan derken evden cikisimiz 7.25 oldu. Normalde 15-20 dakika surecek yolu karistirdigim icin bakicinin evine vardigimizda saat 8.10'du. Sabah yurusuyusu olsun diye yuruyerek gittim bakicimizin evine.

8.30'du metroya vardigimda. Is yerine geldigimdeyse 9.50 !

Sabah 10'a kadar ise baslama hakkimiz var. O yuzden mumkun olan en gec saatte ise baslayacagim ki sabahin 5'inde kalkmak zorunda kalmayalim:))

Aksam 15.30'da cikacagim bir aksilik olmazsa. Cumartesi sabahlari bir kac saat evden calisarak acigi kapacatagim. Gerci cumartesileri esim de calisiyor, evde degil. MK ile calismama imkan yok ama bulacagiz bir caresini.

Yolda gelirken, sanki daha gecen hafta ise gelmisim gibi hissettim. Sanki gecen 14-15 ayi hic yasamamisim gibi. Cok garip bir duyguydu.

Ise donmek guzel:))

Simdilik haberler bunlar:)

9 comments:

annesininoglusu said...

Allah kolaylık versin.bundan sonra iki kat performansa ihtiyacın olacak vallla:))

sumuklubocek said...

ise baslaman yeniden hayirli olsun canim...
ah o sabah durumlari cidden yogun oluyor, bizde de ayni seyler baslayacak yakinda

Kremali'nin annesi said...

Hayirli olsun Esracim. Insaallah umdugundan bile daha keyifli ve kolay gecer bundan sonraki hayatin:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Calimero Mutfakta said...

Hayirli olsun, Allah kolayliklar versin..Keyfinin yerinde olmasina sevindim.. 10 da baslamak da cok hos geliyor kulaga.. MK neler yapmis sen isteyken ?

Derya said...

Güzel bir başlangıç yapmana sevindim. Umarım MK'da bakıcısıyla keyifli saatler geçiriyordur.

Ebru said...

Canım hayırlı olsun. Sabah koşturmacalarını çok iyi bilirim. Sana kolaylıklar dilerim. Sevgiler...

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Çalışma hayatında kolaylıklar diliyorum.

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esarcım Allah kolaylık versin ve hayırlı olsun diyorum! Artık hem anne hem de çalışan bir bayansın;) Üstesinden geleceğine eminim;) Öpüyorum:))

Sebla

mummy said...

Bir yıl çocuğuna bakıp işe dönen herkes böyle söylüyor..Demek işe gitmek özleniyor..Ben şu anda ömür boyu gitmesem keşke diyorum ama demek ki yalnızca annelik ypmak insanı yoruyor..bakalım biz nasıl dönüş yapacağız iş hayatına..Allah kolaylıklar versin..Sevgiler..

x