Wednesday, 30 July 2008

Kendisine verilen gorevi ciddiyetle dinliyor :)


Dun gece yine bir gece krizi sirasinda gece ezirmeleri konusunda yazmayi dusunmustum. Isil da sorunca tam ustune denk geldi.

Uyanmalari biraz azaldi, eskiye oranla. Ama kesilmedi maalesef. Hala aglayarak uyaniyor. Bazen saat basi, bazen 2 saat boyunca sık sık, sonra 2-3 saat kesintisiz uyuyor vs. Dun aksam once 3 saat kadar kesintisiz uyuyup beni sasirtti ancak sonrasinda arka arkaya bir kac uyanmadan sonra geceyi yerde, koltukta falan tamamladik.

Gece uyusa gunduz durmaksizin kosturmasina dayanabilecegim. Gunduz dursa, gece uyanmalarina. Ikisi bir arada olunca, ne gece uyur; ne gunduz durur.. Cok zor oluyor.

Neyse yarin ise gidiyorum, biraz dinlenirim :P

*******************

Sabahtan aksama Asyyyaaaa! Asyyaaaa! diye bagiriyor:) Sitede, tam karsi blokta, 8-9 yaslarinda, Asya adinda, cok zeki-akilli, cok populer ve cok tatli Pakistanli bir kiz var. Tum site adini ezberlemistir sanirim:) Oglum da balkon kapisinin onune dikilip Asyyaaa diye bagiriyor:)) Gece vakti evin icinde Asyyaaa diye diye dolasiyor:) Asik mi oldu nedir? :))

*******************

Sol tarafindaki kopek disi yine kacti sanmistim ama artik iyice kendini belli etmis:) Digeri de geliyor gibi gorunuyor, kacmazsa tabi:P Bir de arkalardan bir yerlerden bir azisi iyice belli etmis kendisini. Simdilik gorebildiklerim bunlar. Bir tek gulerken ve aglarken agzinin icini kontrol edebiliyorum:)


*******************

8 comments:

Pamuk anne said...

MK asik olmus bence. Hadi guzelim sanslisin, pakistandan kiz almak sanki mirasa konmak gibi birsey, bizde oglan evi herseyi alir yapar onlarda kiz evi, o yuzden kiz evlat sahibi olmak pek bir kulfetlidir pakistanlilar icin, hadi yasadiniz :)

Güldem said...

şu gece uyku problemleri sanırım bir ikimizde kaldı bu etraflarda:) ama benim sinirlerimde çok yıprandı,gece kalkınca şaşı bakıyorum resmen sinirden,yat kalk yat kalk şaka gibi ama diil! senin sinirler hala yerinde mi? yerindeyse nasıl yerinde tutabiliyorsun?:)

irem said...

bizdede son dönemlerde bu gece uyanmaları arttı. napsam bilemedim bende. bazen kesintisiz güzelce uyuyor 2-3 saat aralıklarka uyamıyor emmek için bazen yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor ve çoğu zaman ağlamasını susturmak zor oluyor. ama sanırım dişler ve sıcaklar bir araya gelince yavrucaklarda şaşırdılar napcaklarını hem diş acısı hem sıcak. zor valla işimiz. allah hepimize kolaylık versin.

Ayça said...

aşk! her yaşta başka her yaşta güzel :)
tatilde yakın bir arkadaşımla muhabbet ettik. Onunda ağustos ta 2 yaşına basacak ikizleri var. ikisi de oğlan. Bana gece oğullarının sürekli uyanıp onu da uyutmadığını anlatırken çareyi nasıl bulduğunu anlattı. Gülerek dinledim ama lazım olur da başıma gelirse bilmem. Uykusuz bebeklerin gece uykularını düzene sokmak için bir şurup varmış. İçeriği nedir adı nedir bilmiyorum. Arkadaşım bebekken annesi ona da vermiş bu şurubu diğer kardeşlerine de. annesi İnatla ısrar edince çaresiz o da kabul etmiş. Ne olur ne olmaz diye 15 gün boyunca gece yatarken vermiş :) Sonuç mükemmel. Çocuklar o günden beri gece hep uyuyorlar :)) ne güzel dimi :)
ben ilk defa duydum böyle bir şurubu paylaşayım dedim. Yanlış anlaşılmasın bizler de verelim diye değil :))

sabahnur said...

evet evet ZE'nin dişleri aynen bu sekilde gorunuyor bize.. bazen de "ay ay parmagımı ısırdı" oyunu oynuyoruz o sırada yokluyorum biraz:)

Kremali'nin annesi said...

Ah canim, bu cocuk kotu tutulmus annesi:) Sen gonder onu bizim buralara, tebdili mekan iyi gelir gonuldeki yaralara:P

Sevgilerimi yolluyor ve Allah yardimcin olsun diyorum Esracim.

Ayse said...

gitti bak oglusun- kapti pakistanli kiz gul gibi cocugumuzu!!! :P

Allah yardimcin olsun valla, insallah su disler bi cabucak cikar da siz de uykunuza kavusursunuz...

ela selin said...

ay inanmiyorum Esra sana. O halde nasil ise gidiyorsun...? Ben uyku sorununuz artik cözülmeye yakindir diye düsünüyordum. Insallah bütün disler cikinca kolaylasir isin.. ha gayret...
Yukaridaki ask yorumlarina cok güldüm... Hakikaten asik olmus MK galiba:))

x