Monday, 21 July 2008

İpek teyzesinin hediyeleriyle :))
Tarak dahil değil tabi :P Kıyafeti ve yastığı ;)

He gives a ride around ;))

A bit messy :)

Parkta bir cumartesi:




Buralarda havalar bugünlerde böyle işte.

Yeşim teyzesinin gözünden. Onun yaptığı ekmeği yerken :)

Yes, He's a 'keltoş' again :))


Bugün neredeyse tüm günü dışarda geçirdik. Önce sabah, çok alakasız bir saatte uyuma isteği gösterince topladım tası tarağı, öğle uykusu öncesi yemeğini, bahçeye indim. 1.5 saat oynadı, oynarken uykuyu falan unuttu tabi :)

Dönüşte 2.5 saate yakın, arada 1 kere uyanmak suretiyle uyudu. O yorgunlukla sızdı kaldı da diyebiliriz tabi :) Uyanınca bir şeyler atıştırıp yeniden attık kendimizi sokağa :) Önce biraz merkezde alışveriş, sonra da yorgunluktan bayılana kadar oyun oyun oyun :)))

Bunlar da öğleden sonra fotoları :)


Olimpiyatlara hazırlanıyor da:) Gülle atma dalında :P


MK ve Saz arkadaşları :))

Çok biliyormuş gibi bir de sıraya geçmiş :) Büyükler oynarken kendince o da oyuna dahil oldu :) Böyle durumlarda uzaktan izlemek öyle zevkli ki.

eh.. Ona da bir şans tanıdılar :)



Bu da Wimbledon'a hazırlık için :)

O kadar çok oynayıp-koşturup yoruldu ki, arada sürekli bana mamma-mamma diye koşturdu :) Çocuğunuzun iştahsız olduğunu düşünüyorsanız bir de açık havaya salın gitsin :))


A Love Story :)

Niye küstü ki bu şimdi?

Neyse, kaçan kovalanırmış :))


Persil'in şu reklamını izlemenizi tavsiye ederim. Sesini duyamayacak olanlar varsa yine de izlesinler, ses değil, görüntü önemli bu reklamda :))

Ben çok sevdim :))




Saat 3.5 olup da çocuklar okuldan dönünce, sitenin bahçesi çocuk bahçesine dönüyor. En çok o zaman seviyorum bu bahçeyi ben. Çeşitli milletlerden, rengarenk, farklı dillerden ve dinlerden, küçük büyük bir sürü çocuk dökülüyor bahçeye.

Küçüklerin anneleri peşlerinde:) Büyükler daha özgür :)

Düşüyorlar, kalkıyorlar, bazen itişip kakışıyor, bazen paylaşıyorlar. Ama sonuçta daima eğleniyorlar :)

Toddler and Mother denilen oyun grupları var. Henüz hiç birine katılmadık MK ile. Bu bahçe bizim için 'çocuk ve anne grubu' görevi görüyor :) Ancak kış gelip havalar soğuduğunda, çocuklar içeri hapsolmak zorunda kaldığında.. O zaman bir kaç grup bulacağız oğlumla :))

20 comments:

Kremali'nin annesi said...

Ah canim, demek o yuzden vedalasir gibi bakmis taraga ilk resimde:(

Ayse said...

ay cok tatli olmus bu oglan saclar gidince... O abla ona sarilirken cektigin fotoda cok sevimli bakmis.

Reklami cok begendim ben. Yalniz TR'de OMO'nun "kirlenmek guzeldir" diye bir reklami var- bi durum mu var acaba?

Sevgiler.

TUANA BERRA said...

Saclar gitmis ama ck tatli olmus masaallah.

Reklamdamguzelmis gercekten seviler:-)

sühendan said...

Çatalla makarna yemesine bittim ben Esra...Ne güzel yiyor maşallah...

Açık hava hem çocuklara onlar rahat oynadıkça hem de bize iyi geliyor.

Saçları kesilmeden önceki MK benim favorimdi.

süpürgesizcadi said...

saclar gitmis ama yakismis yakisikliya :)))

ee bende diyorum zati kirlemek güzeldir, camasir makinasi bugünler icin var diye :)))

IŞIL'ın annesi... said...

resmen bitiyorum ben bu küçük adama.uzaktan takip etsem bile gözlerimin önünde müthiş bi hızla büyüyor.
saçlar gidince dahada buyumuş sankı bırden.Allah nazarlardan saklasın.
Açık hava bol gıda dememişler boşuna.Işıl ilk kez çoookkk yeşil biyere gittti pazar gunu.Emzirmekten hal oldum.O bile minicik haliyle aldı nasibini açık havadan.
Biraz daha buyuyunce neler olacak kim bilir...

KeLeBeK said...

ne güzel yaa benim bile oynayasm geldi...
çilek büyüyüp etrafın farkına vardıkça benim de parklara pikniklere gidesim geliyor zor sabrediyoruz az daha büyüsün diye, :) ama burda evimizin yakınlarında böyle canımız her istedikçe kendimizi atacak bir yeşilliğimiz yok malesef...
bu arada Türkiye'de youtube hala yasaklı, biz reklamı göremiyoruz bilginize :)

AycA said...

anaa saçlara bak:) harika.. rahatlamıştır..gerçi buralar gibi sıcak değil sizin oralar :) çok imrendim bulutlu havayı görünce..
youtubeda dimi reklam :( off offf

zerrin said...

bizimki hala anne karnindan kalma saclari tasiyor,gerci dunyaya geldiginde onlar sac degilde biriki tuy idi..
mk keltos olunca ne cok buyumus,capkinligin altin kuralini bile cozmus

beyzanın annesi said...

çapkın mk seni çapkın:)))

annesi saçlar gidince yakışıklı olmuş maşallah .

makrna yiyişinede bayıldım...
Beyza da her şeyi kendi yemek istiyo artık.

sevgiler........

sumuklubocek said...

saclar gidince tam abi moduna giriyor lar, yakismis MKcigima, sihhatler olsun ;)
***
reklami biz de cok sevdik, hele Selim 10 kere izledi belki ben bu yorumu yazmadan once.

annecik said...

öncelikle kısa saç çok yakışmış mk ya daha bi erkeksi olmuş yavrucak oyun grubunuzda çok güzel büyük küçük yan yana daha doğal mis gibi evet bu açık havada yoruldukca acıkma olayına bende katılıyorum benimki evde yemeyeceği şeyleri sokakda başka çocukları gördükce yiyor

öptüm oğluşu

zehra said...

of of of saclar super olmus yakıyor yanı

Eren Derin said...

Annesi bence bu ufakligi ileride Wimbledon'da raket sallarken degilde, newcomer David Beckham olarak görecegiz. Saclardan yani ;)) Hem de cok yakisikli cok!!!

Crebro said...

MK ne güzel rahatlamıştır saçları kesilince. Ben de Arel'in saçlarını makineyle kısaltmayı denedim bir dakika durduramadım. Sonra arkadaşlarımın önerisiyle oğluşun bütün gün oynayıp yorulmasını bekledik. Ben babası ve bir kaç arkadaşım bir araya gelip tekrar makineyle kesmeyi denedik yine başaramadık :)

Açalya said...

Sacları kesilince bu çocuk gözüme büyük görünüyor annesi.

nilly said...

Saclar cok seker olmus. Reklamda guzel. Bende diz yarasi oykusu olmayan cocuk, cocukluk yasamamaistir diye dusunuyorum.

meltem said...

esroscugum,

sıhatler olsun...saclarıınız cok hos olmus..yakısıyo boylesi mk'ya...

bu haliyle fotolarda resemn delikanlı gibi cikmis masallah....

bilmiyorum ama bana bayagi buyumus geldi:)))

olimpiyatlar icin yetistiryon mkyi takdir ettim vallahi:))

KEO said...

Esra aynı dönemlerde çalışmaya yeniden başlamışız yazılarından okuduğum kadarıyla.Hadi bakalım hayırlı olsun.MK saçlarını kestirince bana hep asker gibi görünüyor:))ama her hali yakışıklı!

Stam House said...

Adorable !!! Love the picture!

x