Thursday, 31 July 2008

Arkadas Araniyor!

Sevgili pamuk anne; iyiymis bu is:P heheh :))

Sevgili guldem, evet sanirim bir tek biz ikimiz kaldik:P Benim sinirlerim yerlerinden ziplayali cooook oluyor arkadasim : { Yeni dogmus 10 bebeye bakarim, bu kadar zorlamaz diye iddialiyim:) Cikmak bilmeyen dislerle cok zor i$ler.. Sanki hic duzelmeyecekmis, hep boyle devam edecekmis gibi geliyor ama sacma tabi. Bir kac yil sonra tum bugunleri unutup 2.yi yapmaya kalkariz:P

Sevgili Irem'in annesi, amin diyorum:)

Aycacim, insan oyle zor durumda kaliyor ki, surubu siseyle veresi geliyor :))

Sabahnurcum, bak ben hic isirdi misirdi gibi oyun oynamamistim:p Ben de bir deneyeyim:))

Aysecim $ulecim
, ee yaninda ben de gelsem daha sufer olur di mi? :P

Sevgili Ayse, ama kiz coook sekeer:)) Tesekkur ederim, amin derim :))

Ozlemcim, ben ise gittigim zaman dinleniyorum:) Dun aksam 5.5 saatlik uykuyla gittim ise. Yine de buna sukur:)


********************

Esim dun aksam Argos'tan bir set aldi. Tenis, badminton ve voleybol seti. Ustelik raketleri+toplari+direkleri+filesi ile birlikte. Hepsi £9.99 !

Tabi daha seti gormeden neye benzeyebilecegini tahmin ettim :)

Bu aksam parka gittik is cikisi. Kutunun uzerinde 3 yas ve uzerisi icin yaziyor:)) Esim, e biz de 3 yasin uzerindeyiz iste diyor:P

Voleybol topu dedikleri sey MK'nin eline tam sigiyor:) Yumrugum kadar bir sey yani:)

Velhasil cocuklar icin bir setmis. Yine de badminton seti tamamdir;)) Epey oynadik. Cok eglenceli oldu.

Bugunlerde sık sık, yakinimda oturan ortak ilgi alanlarini/zevkleri paylasacagim bir arkadasa olan ihtiyacimi dusunuyorum. Badminton yarami desti bu anlamda :)

Cevremde komsu ve arkadaslar var. Turklerden de, diger milletlerden de. Ancak neredeyse tamami oturakli, agir anne modeli :)) Onlarla birlikte vakit gecirmekten hoslaniyorum ama bana ruhu daha genc birisi lazim:))

Ruhu da, kendileri de genc dostlarim maalesef mesafe olarak bana uzaklar :(

Birlikte spor yapabilecegim, cocuklari alip muzelere gidebilecegimiz, (cocugu olmasi onun acisindan iyi olur:P Yoksa bana fark etmez) ortak ilgi alanlarimiz olan ve aklimiza estiginde bir araya gelebilecegimiz yakinlikta oturan ve ruhu genc:P bir arkadasa ihtiyacim var:)

Blog arkadaslarim, neredeyse hepiniz ideal adaysiniz ama malum, birbirimize fiziksel olarak cok uzagiz. Gonuller bir olsun :)

Boyle iste. Gozlerim bugunlerde cevremde hep ideal komsu arkadasi ariyor :)

I'm so young and beatiful diyerek sozlerimi tamamliyorum :P

11 comments:

Ayse said...

e hanimis MK'nin fotograflari... hergun koyuyorsun birbirinden yakisikli fotograflarini cocugun, sonra bak koymayinca ariyoruz!

Gelecek yaza bi Londra'ya gelme durumumuz var bizim, H'nin kongresi varmis. 2-3 gunlugune fiziksel olarak yakin olabiliriz! Ama dedigim gibi gelecek yaz... :(

Anonymous said...

benimde bir arkadasa ihtiyacim var
aynen senin gibi aradigin ozelliklerin tumune sahip sayilirim yalniz bende 3 tane afacan var birde birazzzz uzak sayiliriz belki bir gun bir yerde downunder dan sevgiler
aussie

Güldem said...

ah bu uykusuzluk...sabah aynaya bakınca "bu kim ya"dedirttiren olay...saç baş bi yerde...ama geçicek dediğin gibi,umarı çabuk geçer:) birde bizimki çok uyuyormuş gibi sabah 5,30 yada 6 da kalk borusunu çalıyor,şaka gibi dimi:) sonra 9 da tekrar sabah uykusuna yatıyor paşa:) ama 2.yi hayal bile edemiyorum.:))

uçan talhanın annesi said...

güya uzay çağındayız ışınlanamıyoruz bile :D
ne çok işe yarardı diimi...
inşaallah bulursun aradığın özellikte arkadaşı...

Anonymous said...

ruhu ve kendisi genc dostlar bizler oluyoruz sanirim :)gelin sekerim bizim muhite dogru tasinin da yakin olalim :) hem benim komsum varken hic canin sikilmaz senin de , surekli iltifatlar ve hayati kolaylastiracak ogutler alirsin :)
voleybol filesini dort gozle bekliyorduk hatta gecen aksam saat 10 dan sonra cikip parkta uygun yer var mi diye bakmaya gittik, beyler icin farketmez , dedigi gibi muratin, onlar da 3 yas uzerinde zaten :D

yesim

Isil Simsek said...

demek gecce emzirmelerini kesme isi tam olarak ise yaramiyor henuz.benim anladigim kadariyla disler cikmadan bebegin gece boyu uyumasi imkansiza yakin gibi.Defne de halen uyaniyor ama saatte bir,2 saatte bir degil artik.3-4 saatte bir uyaniyor.Sabaha karsi 4ten sonra daha cok emme ihtiyaci duyuyor,sanirim acikmis oluyor.
Ne yazik ki uzagiz,yoksa bulusurduk dedigin gibi.Selamlar

sumuklubocek said...

"Bugunlerde sık sık, yakinimda oturan ortak ilgi alanlarini/zevkleri paylasacagim bir arkadasa olan ihtiyacimi dusunuyorum."
.... me too, me too...
atlantikte ortada bir adada mi bulussak ne ;)

nilly said...

me three :)

Kremali'nin annesi said...

Evet sevgili sumuklubocek, bence de Atlantik ortasinda bir yerlerde bulusalim, ya da Atlantik uzeri ucuslarin artirilip ucuzlatilmasi icin lobi yapalim:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Burcu said...

sanirim istedigin ozelliklerin buyuk kismina sahip arkadas adayiyim :)
docklands da oturuyorum, 6 bucuk aylik kizim var :)
Beraber spor yapabilme konusunda pek de iyi degilim malesef (tembelim biraz, gerci parkta badminton oynamak problem olmaz ama gyme gitme konusunda cok tembelim) ama bir araya gelme konusunda problem olucagini sanmiyorum :)
sizin o taraflari bebegim olana kadar pek bilmiyordum, simdi haftada 2 kere (pazartesi-carsamba) victoria park, roman road civarinda takiliyoruz diger bebekler ve anneleriyle.
Bu arada blogunu Isil'dan duydum.
Haftaya uygun bir gunde bulusalim istersen, ben carsamba ogleden sonra bosum.
Selamlar
Burcu

Anonymous said...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

x