Sunday, 15 June 2008

Perşembe:



Cuma:



Masal gibi..

Üşüyen mutsuz MK :)

Isınmış mutlu MK :)

Dile bakar mısınız? :)

Bazı akşamlar eşimin işyerinin yakınındaki parka gidiyoruz. İş çıkışı eşim bizi alıyor, birlikte eve geliyoruz. Eskiden, doğrudan apartmana girer, dairemize çıkardık. Artık MK sitenin bahçesinde oynayan arkadaşlarını/çocukları görüp içeri girmek istemiyor, ağlıyor :) Oynayacakmış küçük bey :)

Cumartesi:

Sahanda yumurta sevdası :)





Pazar - Babalar Günü:

MK yeşil sahalarda :)




Babası MK'yı yeşil alandan alıp getirmeye çalıştıkça, babasını zorla futbol oynayanların yanına götürmeye çalıştı. Kendilerine doğru gelen topu babası tutup oynayanlara atınca da ağladı:) Kendisi atacaktı babası, çocuğun hevesini kırdın :)




Hep Londra dışına geziler yapıyoruz, Londra merkezi gezmeyi ihmal ediyoruz dedik, merkezde ufak bir gezinti yaptık.

Thames Nehri kıyısında gösteri yapanlardan birisini izlerken, başka bir seyircinin elinde dondurma gördü MK. Ve dondurmaya uzanıp uzanıp ağlandı :) Ağlama değil, ben de istiyorum, dondurma istiyorum'un MK'cesi ağlanma :)

Gösteri bitince dondurmasını yedi :)

Yok öyle bedava dondurma dedik, garsonluğa başlattık :)
Cep harçlığı kazansın biraz, masraflı olmaya başladı :P


Tarihi Parlamento Binası

MK'yı gece emzirmelerinden kestim. Gece 9-10'dan sabah 5-6'ya kadar emzirmiyorum artık. Tabii bu durum gece uyanmalarını henüz ortadan kaldırmadı ama umutluyum :)

Bu konu başlı başına bir post konusu, bir önceki postun yazısı gibi :) Her ikisi hakkında da daha sonra ayrıntılı yazacağım.

12 comments:

Güldem said...

valla Poyraz şuan 13 aylık,10 aylıkken kendi bıraktı emmeyi:)Ama gece uyuyormuu diye sor???

MERT said...

Ben oğlumu 15 aylıkken memeden kestim 1 ay içinde falan uykusu düzene girdi bana kalırsa uyku düzensizliği tam doymamalarından kaynaklanıyor. Bu yüzden memeden kestitikten sonra uykuya dalınca (işte bizim için en zor kısmı bu uykuya daldırabilmek :) ) biberonla süt verdim ama sütü katışıksız verince uyuyamadı gaz yaptı galiba diye düşünüp içine birazcık şeker attım gazını alsın diye ve çözdüm olayı. Allah kolaylık versin

Kuaybe said...

Ben acilen ama cailen ama acilen bu gece sütten kesme işini nasıl becerdiğini öğrenmek istiyorum sayın blog yazarı!!

zerrin said...

oglan ayri tatli
ama fotograflarinla sanki film izliyormusum hissine kapiliyorum..
londan eye,turkiyenin toplan turist sayisindan daha cok ziyaret ediliyormus biliyor musun...
saat kulesi v for vandettadaki degil mi:)evet evet:)
battaniye icin tekrar tesekkurler,youtube demeseydin hic aklima gelmezdi hala annemden webcamla ogrenmeye calisirdim

Isil Simsek said...

aa gece emmiyor mu artik? bazi cocuk gece emmese de uyaniyormus,hadi hayirlisi

beyzanın annesi said...

Bende kuaybe gibi gece nasıl emzirmeden uyuttun öğrenmek istiyorum........

beyzada 40 dk.da bir uyanıyo bi çözüm bulurum belki...

MK gibi çok şeker.........

beyzanın annesi said...
This comment has been removed by the author.
Kremali'nin annesi said...

Esracim, resimlerin her zamanki gibi cok guzel. Hele masal gibi diye tanimladigin, bu tanimi cidden hakediyor. Insanin aradaki ekran perdesini aralayip Alice gibi paldir kuldur o cimlere dusesi geliyor:)) Bu kadar guzel resim cekmeyi pratik yapa yapa mi ogrendin yoksa bu isin profesyonel egitimini mi aldin bir ara, merak ettim dogrusu:)

MK da cok sirin her zamanki gibi. Salincaktaki isinmis ve mutlu hali hele; bayildim tek kelimeyle:)

Atlantigin oteki kiyisindaki minik dostumuza ve annesine selam ve sevgilerimizi yolluyoruz, Kremalim ile birlikte:)

Newyork'tan said...

Ilk resimdeki hareketi bende Ahrar'a yapiyorum :))
MK cok guzel cikmis resimlerde :)
selamlar

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Çok güler yüzlü bir oğlun var.
Ayrıca duru bir yüzü var maşallah.
Gece emzirmelerini nasıl kestin,gerçekten detaylı anlatsan çok iyi olur.
Ağlayınca nası davranıyosun neler yapıyosun?
Ben de çok zorlanıyorum.

süpürgesizcadi said...

Aha Asya'da dilini aynen öyle yapiyor, tam bir afacan oluyor o zaman :))))

Bende gece mamalarini vermiyorum artik, eger uyanirsa bebek cayi veriyorum rezene olanindan :)

firdevs said...

ayy ben su isinmis mk nin yuz ifadesine bayildm :))

x