Wednesday, 11 June 2008

Pazar:
Keyif..

Üstündeki sevgili İnci'nin hediyesi :) Her kullandığımda sevgiyle anıyorum :)

Ne istediğini çok iyi biliyor bu çocuk :)

Emir'in anne babasından izin almadım ama o kadar güzel bir fotoğraftı ki kendimi tutamayıp, kısa bir süre sonra kaldırmak üzere koydum.

Ah bir bahçem olsa... tralala la la la loom :)

Daisy is the beauty..

Salı:

Pazartesi akşamüzeri siren sesleri kapladı her yeri, sonra da evin içini kesif bir yanık kokusu sardı. Çeşmeyi açtığımda su ip gibi akıyordu. Akşam eşim arabayı siteye sokamadığını, yolları kapattıklarını söyledi. Meğerse bizim sitede, 1 blok ötemizdeki binanın çatısı yanmış. En üst katlar da çatıyla birlikte maalesef. Umarım ölen ya da yaralanan yoktur. Salı günü dışarı çıktığımda çektim bu fotoğrafı.

Evlerde yangın ve duman alarmı var ama kim bilir ne oldu :( TV'lerde bir kaç aydır bir uyarı reklamı dolaşıyordu. Alarmlarımızın pillerini kontrol edelim, çalışıp çalışmadığından emin olalım falan diye. Bugün bir başvuru formu göndermişler, ücretsiz alarm kontrolü yapacaklarmış isteyen dairelere. Biz de başvuruyoruz.




Güller bana hep çocukluğumu, anneannem ve dedemle altlı üstlü oturduğumuz evimizin bahçesini hatırlatır. Hele de gözlerimi kapatıp kokladığımda bir an çocukluğuma gider gelirim. Dedem -rahmetli- çok güzel bakardı bahçesine. Ortada kocaman ortancalar, yer yer rengarenk kokulu güller, arapsaçı, fesleğen, sarmaşıklar. Bir de kızılcık ağacı, tam köşede..

Oğlumun ilk traşı :) Ya da ilk traş denemesi :)

MK'nın temposuna yetişemedim en sonunda ve bugün rahatsızlandım. Kırıklık, üşüme vs vs. Omuzumda battaniyem, elimde ballı limonlu çayım.. İyileşmek için bekliyorum :)


17 comments:

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım çok geçmiş olsun! Bilmiyorum emzirmeyle bir ilgisi var mı ama vitamin al istersen ya da bol bol meyve ye! Memoyu ve seni kocaman öptüm:)

HUYSUZ & TATLISI said...

geçmiş olsun... o çayın içine bir miktar tarçın ve karanfil de atabilirsin, iyi gelir.

Güldem said...

çook geçmiş olsun...

Güldem said...

neredeyse unutuyordum,eşimin kırıklık ve grip olduğunda yapığı tarifi veriyorum,çok başarılı tavsiye ederim.Elma kabuğu,ıhlamur,karanfil kaynatılır.Biraz bekletildikten sonra içine bol miktarda bal konup limon sıkılarak içilir.Açıkçası çoook lezzetli değil ama çok iyi geliyor,sevgiler..

AYSUN said...

Geçmiş olsun Esra:( Mk her zamanki gibi çok şirin:)

TUANA BERRA said...

Cok gecmis olsun ,hemencik iyilesirsiniz ins..

Mk cikda harika gorunuyor her zamank gibi masaallah...

Ayse said...
This comment has been removed by the author.
Ayse said...

Cok cok gecmis olsun. Eger ilac almiyorsan greyfurt suyu iyi geliyor, ama ilacla almamak gerekiyor cunku greyfurt karacigerde ilaclarin emilimini saglayan proteini inhibite eden bir enzime sahip, overdose oluyor sonra- Allah korusun...

MK her zamanki gibi sirinlik abidesi- ozellikle o bahcede otururkenki bakisi cok sevimli...

crebro said...

Geçmiş olsun Esracığım. Birbirimize yakın yaşasak MK yı bize bırakırdın iki süper enerji birlikte oynarlardı.

uçan talhanın annesi said...

öncelikle MK'ya kocaman bir maşaallah...
sonra da sana rabbim şifa versin demek istiyorum...

Archi*Sugar (Esra) said...

Oncelikle gecmis olsun... sonra... Fotograflar super!
Ve yangin beni hep korkutur. :-(

Kuaybe said...

Çok geçmiş olsun canım.. İnşaallah artık toparlanmışsındır.. Ballı bitki çayları gerçekten çok iyi geliyor bu durumlarda..

MK bebişim harika yine maşaallah.. Salıncak keyfini yerim ben onun :))

Gana postunuzda harikaydı.. Fotoğraflar -özellikle de sofra başı pozu :P- çok çarpıcı.. Cicileriniz de pek güzelmiş kabilecim :)) Yanlız sen hala o Hint kıyafetini fotoğraflamadın yaa.. Çok sevdiğim için o tarz kıyafetleri, özellikle bekliyorum pliiz..

Hem MK hem de MR bebişi çoooook öpüyorum.. Tabii benim yerime sen gerçekleştireceksin bu öpücükleri :))

Isil Simsek said...

Esra cok gecmis olsun,bir kac güne kadar iyilesirsin umarim.
Yangin korkunc.Bizim sitedeki alarmlar da o kadar hassas ki,firinda bir sey pisirsen ötüyor! Biz de cikardik pillerini,ama hic hos degil tabii..

Kremali'nin annesi said...

Esracim, cok gecmis olsun. Insaallah bir an evvel iyilesir, eskisinden de enerjik bir sekilde depara gecer, MK'yi yakalar ve gectim seni gectim diye hava atarsin en kisa zamanda:)

Sevgiler,
Ayse Sule

PS: Papatya resmine bayildim. Demek, bakmakla gormek arasinda bayagi bir fark varmis:)

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

ESRA,
Geçmiş olsun.
MK nın fotoları süper hele o eğilip Emir e bakan haline bayıldım.
Traş bileme olmuş MK:)
Hızlı bu oğlanlar çok hızlı:)

Onur`un Annesi said...

cok gecmis olsun. insallah en kisa zamanda sagligina kavusursun. mk yi ne kadar sevgi dolu buyutuyorsun annesi.

RH+

figen said...

uzun zamandır okuyamamıştım seni toptan okudum yazıları bayıldım mk nın fotolarıda süpermiş..türk kadınları ve çocuk doğurma konularındaki yazılarında harika bende yurt dışında yaşayıp 3-5 daha doğurmak istiyorum ohhh ne güzelmiş, biz burda 1 tene yaptık canımız çıktı işdi, bakımdı,iş yeriyle kötü olmaktı (hala da yaşıyorum)kıskandım avrupalıyı:(

x