Sunday, 8 June 2008

Esimin Gana izlenimleri özetle:

Çok sıcak, çok nemli, bol yeşil, verimli...


Fotoğrafa Dikkat:) S@ddam, Bl@ir, L@din ve Bush :) Ganalıların oldukça sıcakkanlı ve barışcıl olduklarının bir başka kanıtı :)

Her 3. dünya ülkesinde olduğu gibi, ekonomik uçurum ve fakirlik.



Otelin havubaşında evlenen zengin Ganalılar.

Gana'da bütün büyük şirketler İsraillilerin yönetiminde. İsrailliler kadar Lübnan'lılar da çokmuş Afrika'da. Geçtiğimiz yıllarda İsrail'in Lübnan'a yönelik saldırılarının "Afrika pazarındaki rekabetten' kaynaklanabileceğini düşünüyor eşim.

Sling :)

Babasının oğluna diktirdiği Gana gömleği :)
Eşim bizim kabilenin tamamına bir şeyler diktirmiş.

Bu Rana bebeğe :)

Meralcim bu da seninkisi:) Dalga geçmiştik ama ben çok beğendim :)) Yeşim'inki ve benimki de sarı ağırlıklı, biraz renk tonu ve desenleri falan farklı.


Oğlum babasını çok özlemiş. Görünce sevincinden ne yapacağını bilemedi. Babasından ayrılmak bilmedi, ben; gel bana yapınca, babasına yapışıp arkasına saklanmaya çalıştı. Zaten yukarıdaki fotoğraftan her şey belli oluyordur:) Yorgun ama mutlu baba ile sevinçten deliye dönmüş oğlu :)

Eşim MK'nın yürümeye başlamasına sevinmekle birlikte kendisi göremediği için çok üzüldü. Şimdi baba-oğul yürüme antremanını birlikte yapıyorlar :)

11 comments:

TUANA BERRA said...

Mk cik cok mutlu gorunuyor,cicilerinizide gule,gule kullanin ins....

uçan talhanın annesi said...

gözünüz aydın... mk nekadar da mutlu çıkmış fotolarda... rabbim kimseyi ana babasından kısa süreli de olsa ayırmasın...
cicileriniz hayırlı olsun.

Kremali'nin annesi said...

Canim benim, nasil da sevinmis babasini gordugune! Bizim oglan da baba delisi. Aksam babasi isten donunce, sevincinden deliye donuyor. Ama bir sure baba kucaginda hasret giderdikten sonra bu sefer de beni aramaya basliyor:))

Allah hicbir bebegi/cocugu annesizlik ve babasizlikla imtihan etmesin. Ozellikle Bati toplumlarinda cok yaygin olan tek ebeveynli cocuklara cok uzuluyorum ben. O miniklerin hem anneye hem de babaya o kadar cok ihtiyaci var ki. Allah yardimcilari ve rehberleri olsun.

Bu arada, sizden kabile boyu bir defile bekliyoruz Esracim:))

Sevgiler,
Ayse Sule

Kremali'nin annesi said...

Bu arada o duvar resmi cok ilginc geldi bana. Kim ve neden yapmis acaba? Detaylar da ilgimi cekti ayrica. Diger ucu catal kasik kullanirken sakalli adam neden eliyle ve daha buyuk bir kaptan yiyor? Medeniyetler catismasi safsatadir, eliyle yiyen de catal bicak kullanan da aslinda pekala dost olabilir, yeter ki menfaatler bir olsun mu denmek isteniyor? Sorular, sorular, sorular...

annesininoglusu said...

gözünüz aydın.darısı başımıza çünkü bizim babamızda üç haftalığına kampa gitti:))

zerrin said...

Allah ayirmasin...
afgan battaniyesini bende denemistim,cok basarisizdi annem webcamdan anlatmayi denedi ama yine beceremedim

Açalya said...

Cok guzel resimler...
Folklorik kiyafetlere bir yenisi daha eklenmis, hadi bakalim cogaliyor ha gayret.

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Babanıza kavuştunuz demek gözünüz aydın.
Gana kıyafetleriniz de pek güzel, tam yazlık.
Güle güle giyinin iyi günlerde kullanın.

nilly said...

Gozun aydin. Alttaki baba-ogul resim super.

AYSUN said...

Giysiler çok güzel yaa. Tabii özellikle MK nin ki...

Bebek Bezi said...

Merhaba sevgili anne ve babalar. Uzun zaman önce yine bu blog'da okuduğum bir yazıda bazı aileler Yıkanabilir Kumaş Bebek Bezleri'nden bahsediyorlardı. Biraz zaman geçti ama sonunda Türkiye'ye de geldi.!!! İlgilenen aileler www.babyneo.com.tr adresinden daha detaylı bilgi edinebilirler.

x