Tuesday, 3 June 2008

Bu fotolar anneannesi için :)

Eşim bu akşam uçağa binip yarın sabah burada olacağı için evimize geri döndük. Ancak döndükten bir kaç saat sonra eşim 2 gün daha Gana'da kalması gerektiğini, cuma günü geleceğini haber verdi :((

Bir çok foto ve hikaye var heybemizde :) Hepsini birden aktarmak zaman alacağı için, parça parça yazacağım.

Bir doğumgünü pastası daha dermişim :P Meral MK'ya doğumgünü pastasını elleriyle yapmak istemiş ve biz daha TR'de iken pasta tabanı almış. Ancak pasta trafiği sırasında maalesef arada kaynadı. Geçen hafta bizim evde yapıp, kutlama yapmaksızın yedik :))

Annesinden doğumgünü hediyesi :)

Meraklı Kaşif'le herhangi bir iş yapmak çok zor. Ne olup bitiyorsa görmek, mümkünse olaya dahil olmak istiyor. Özellikle de konu elektronik eşyalarla ilgiliyse. O anlardan birisinde bez kutusunu önüne koydum, bir kaç dakikalığına da olsa ilgi alanı dışında kalıp işimi hallettim. Tabii fotoğraftaki manzara da bunun bedeli oldu :))

Meral teyzesinin iş yerini ziyaret eden MK ofis-boy oldu :)))




Zaman zaman önünden geçtiğim bir kilise var. Küçük de bir mezarlığı var ön bahçesinde. Hemen yanındaki parka girdim geçen gün, meğer o ön bahçenin bir de arkası varmış! Ve küçük sandığım mezarlık çok çok büyükmüş :/



Kendi kendine kaymak için tırmanabildiği kadar tırmandı sonra da kendince kaydı :)))


MK'nın suratındaki ifadeye aldanmayın, keyfi yerindeydi :))

Bir türlü yürürken fotosunu ya da videosunu çekemedik.

Parkın içine bir kaç günlüğüne lunapark kurmuşlardı. Gezdik ancak hiç bir şeyi denemeden, sadece pamuk şekerlerimizi (candy floss-MK da tadına baktı tabii :)) yiyip çıktık. MK'yı bindirmek için bir şeyler baktık ancak onun yaşına uygun ya da bizim de yanında binebileceğimiz hiç bir şey yoktu.


Dikiş makinamı aldım bugün :)) Çok ama çok heyecanlıyım :)) Japon malı, Brother diye bir marka. En basit modeli almaya çalıştım ancak yine de biraz karışık geldi kutuyu açınca :)) Acemi olmamın etkisi olabilir tabii. Akşamları, MK uyuduğu zamanlarda kurcalamayı düşünüyorum.

Bir de nurtopu gibi bir projem var :)) Afghan Blanket! İngilizcede Afgan Battaniyesi denilen bir model/ürün var. Annemin ben hamileyken örüp gönderdiği aşağıdaki örtü, battaniye ve benzeri şeylere deniyor. Granny Square (Büyükanne karesi :))) denilen küçük karelerden yapılıyor.


Ben şurdakiler gibi renkli yapmak istiyorum: Mosaic
2 tane yaptım, beyaz, kırmızı ve lacivert renklerden. Çok güzel oldular :) Ancak onlar acemilik işi olduğundan yeni ipler alıp başlayacağım. Rengarenk mi yapsam (pastel mi, cıvıl cıvıl mı?) yoksa bu üç renkten mi, karar veremedim. En iyisi hepsinden yapayım, aklım kalmasın :P


Devam edecek...

17 comments:

beyzanın annesi said...

oh maşallah MK ya ne güzel gezmiş canım
pastaya bayıldım:))))))))))))
en yakın zamanda yürüyen hallerinide istiyoruz annesi....

sühendan said...

Ne kadar iştahlı yiyor mısırı.

Bu ofisboy iş yapmak yerine Meral tayzesine iş çıkarmasın sonra...:)

ikinci yaş gününe kadar herhalde sizin doğumgünü kutlamaları devam edecek.

Ben de o motiflerden yaptım çocuklardan fırsat buldukça.İlk önce panço yapacaktım kendime.Daha sonra baktım çok motif yapmak gerekiyor ben de yapamıyorum.Süveter yapmaya karar verdim.Başka biri de yelek yapmamın daha iyi olacağını söyledi.Ne yapacağıma tam olarak karar vermemekle birlikte yaptığım motifleri nasıl birbirine birleştireceğimi düşünüyorum.Birleşme yerlerinden ayrıntılı resim çekersen ya da bu konuda yardımcı olursan sevinirim.

Dikiş makinanı da güle:) güle:) kullan...:P

Güldem said...

merhabalar:)Bir süredir takip ediyorum maceralarınızı MK ile :)Yazmak bu güne kısmet oldu.Sizin bu battaniyelerden bende yapmaya başladım,yanlız benimki yatak örtüsü olucak.netten harika bir model bulmuştum sitemde var.ama kışa devam edicem çünkü malum izmirde yazın yünle uğraşmayı bırakın görmeye tahammül edemiyor insan:)

Güldem said...

Buarada bende geçen ay dikiş makinamı aldım ve hiç bişey bilmezken oğlumun odasına perde diktim,yamuk yumuk çıkıyor ortaya bişeyler:)Bir yerden başlamak lazım.

uçan talhanın annesi said...

dikiş makinan hayırlı olsun. artık yeni yeni cicileri görürüz ne güzel.
annesi mısırı pek sevmiş maşaallah pek iştahlı yiyor...
bir yaşında bukadar çok kutlanırsa doğum günü iki, üç, dört yaşlarını merak ediyorum :D ne güzel yaaaaa. istanbula gelin birde emine teyzesi yapsın pasta minik paşaya :D
bu battaniye çok hoş duruyo ya... üşenmesem yapardım ama çook üşengeçim :D

meltem said...

welcome back:)))

he soyle esracıgım...ozlemıstık valla...hergun bakıyom hıc bırsey yok....

neysekı bugun bır actım bır suru fotoyla karsılastım...

meral teyesının ofısı de cok sıkmıs...

sagolsun sısım bana bır foto bıle gondermemısıtı.....mk sayesınde gormus olduk:)))

optum cnm....

KEO said...

Maikanı güle güle kullan!!Ama MK izin verirse tabii...Yine güzel yerler bulmuşsun, yemyeşil fotoya ve göllü olana bayıldımm.

AYSUN said...

Mısırı nasıl da yiyor öyle aferin MK 'ya:)

Ayşe said...

cok bunaldigimiz yada mudahale etmesini istemedigimiz durumlarda cacuklari ilgi alanlarindan baska yone cekmek gerekiyor, boyle durumlarda eline verecegimiz dokumanin sonucunu gozden cikarmak yeterli..MK nin onune bez sepetini koyman da iyi bir cozum olmus, akilli anne senii;)

misiri da ne istahli yiyor..bizimkiler yemeden ziyade sularini emerlerdi o yaslarda :)

Rahsan Collyer said...

Merhaba, kısa bir süre oldu sizin blog'unuzla tanışalı. Yazılarınızı ben de takip etmeye başladım, yeni bir anne adayı olarak buradan çok şey öğrenebileceğimi hissediyorum sizlerin tecrübelerinden. Hatta öğrenmeye başladım bile. Hamileliğimin 33. haftasına girdim, yani yaklaşık 1,5 ay kadar bir süre kaldı doğuma inşallah. Bu arada MK'nın elindeki mısırlar resmen burnuma koktu, çok acil haşlanmış süt mısır bulmam lazım bir yerlerden:) Dikiş makinasıyla yapacağınız işleri merakla bekliyor olucaz...

Calimero Mutfakta said...

Blogumu sifrelemek istiyorum. Mail adresini yazarsan (yorum kismina -- yayinlamayacagim) davetiye gonderebilirim

Onur`un Annesi said...

Ne guzel de yemeye calisiyor misirini. Artik resmen cocuk olma yoluna girmis. Darisi benim kinin basina. pasta super gorunuyor.

RH+

Crebro said...

Ne çok şey olmuş yine. Fotoğraflarını yayınlamadığın arada memo büyümüş.

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Ben de bazen aynı yöntemi kullanıyorum.
Eğer hemen önüne bırakıp kaçarsam etkili olmaya biliyor.
Beraber bir iki saniye bile olsa kalırsam daha etkili oluyor ve ben işimle rahatça meşgul olabiliyorum.

Makinen hayırlı olsun.
İşlerinin fotolarını da bekleriz.

Ayrıca yapmayı düşündüğün çalışmada çok güzel sanıyorum o modele HANIM DİLENDİ BEY BEĞENDİ diyorlar.
Ne alakaysa...

Kuaybe said...

Ben zaten ilk gördüğümden beri hastayım o battaniyeye :)) Bence cıvıl cıvıl renkelerden yap, baktıkça içine enerji dolsun :))

Pişşştt, MK bize de yollar mısın o mısırdan lütfen.. Yiyiyşine bakılırsa çoook lezzetli..

Makinen de hayırlı olsun canım.. Ben tamamen vazgeçtim galiba o hayalden.. Çiçek örmeye bile vakit bulamıyorum ki artık, makine alsam n'apıcam!!

ela selin said...
This comment has been removed by the author.
ela selin said...

ay ay sari Memed olmus bu:)) gittikce aciliyor saclarinin rengi Esra.. Bu arada ikinci kez kuaföre gitmenin zamani gelmis:))
Battaniye olayina bayildim. Babannecim örmüstü zamaninda böyle bir battaniye. O geldi aklima.
Bekliyoruz yaratici örnekleri.
Bu arada bence civil civil olsun.

x