Thursday, 26 June 2008









5 comments:

beyzanın annesi said...

resimler çok hoş

uçan resmine bayıldım

sevgiler............

uçan talhanın annesi said...

maşaallah barekallah...
uçan talha'dan sonra uçan mk da aramıza katıldı... :D

Kremali'nin annesi said...

Gercekten de yoruma gerek birakmayacak kadar guzel resimler. Hele o ordeklerin suda suzulusu, huzur bu olsa gerek dedirtiyor insana. Tam da boyle sakin ve dingin molalara ihtiyac duydugum bir zamanda...

Ama ihtiyac listemde dua da var su siralarda. Esra'cim, sen de ziyaretcilerin de esirgemezsiniz insaallah:)

Sevgiler,
Ayse Sule

ASYA said...

MK ile ilgili yazmicam:)
Ben TV üstü dantele takıldım:)

Crebro said...

Evet senin bilmediğin birşeyler var :)

Ben de ingiltere de yaşarken o zamanlar hayranlıkla karşılardım. Sonra bir arkadaşımın kendi çocuğuna davranışlarını gördüm inanılmaz katı bir disiplin ve hayır dolu bir hayat.Bolca time- out ve arada bir popoya ele vurmak felan. Tavizsiz uyguladın mı mum oluyorlar. Yalnıız yan etkileri teenage de ortaya çıkıyormuş:)
Yine de insan kıskanıyor değil mi

x