Wednesday, 11 June 2008

  • Alttaki postun yorumlarina toplu bir tesekkur arkadaslar. Son zamanlarda tek tek cevap yazamiyorum, kusura bakmayin ancak artik gunduzleri MK laptop'i gorunce ataga gectiginden laptop ortadan kalkti. Babasinin bilgisayarini hic acmiyoruz zaten:) Onun da klavyesi ve bazen ekrani saklaniyor. Hal boyle olunca, ancak bloga resim yukleyebiliyorum. Ancak hepsini tek tek okudugumdan emin olabilirsiniz:)
  • Kremali'nin annecigi:) O foto esimin yerel yemeklerini ovup durdugu restaurantin duvarindaydi. R. sahipleri yaptirmislar sanirim. Hos bir espri anlayislari oldugunu dusunuyorum:)
  • Sevgili Zerrin, www.youtube.com adresinin arama kutucuguna granny squares yazarsan pek cok video bulabilirsin. Kimisi cok guzel cekim, soyle bir goz at derim.
  • Pazar gunu arkadaslarda mangaldaydik. Resimler baska bilgisayarda, ilk firsatta aktaracagim. MK, arkadasi Emir yurutecinde otururken yurutece ve tabii Emir'in tepesine tirmanmaya calisti:) Halleri cok komikti:))) Ozellikle yurutece binmek icin mizlanma, huysuzluk yapmayip, Emir'e satasmayip, sakin sakin yurutece turmanmaya calismasi bizi cok guldurdu.
  • Pazartesi ateslendi. 24 saat icinde de iyilesti cok sukur. Disler disler...
  • Beni cok yoruyor. Gece-gunduz, 24 saat gorev basindayim. Gunduz huysuzluguyla, gece uykusuzlugu ile ugrastiriyor. Tek umidim dislerinin cikmasi.
  • Yazmak istedigim cok, cok sey var ama.. Night night :))

2 comments:

Kremali'nin annesi said...

Hahahaaaa! Cok komik. Bence de hos bir espri anlayislari var. Ayrica, bu meshur dortlu butun gizli bulusmalarini bizim restoranda yaparlar diye de gizli bir reklam kokusu geldi burnuma:)) Sultanahmet Koftecisinin duvarlarinda da orada yemek yemis unlulerin resim, yazi ve imzalari vardi. Onu hatirladim birden nedense. Sanirim canim GANA GANA kofte yemek istiyor :))

zerrin said...

ins kisa zamanda cikar disler..sen yazinca o gunlerime dondum,uyusturucu krem almistim ama pek kullanmadim,islak mendilleri verdim cignesin diye..ama en cok hoslandigi tahminimce biraz olsun kasintisini aldigi,su parmaka takilan dis fircalama seysi varya oydu,sakir sukur cignerdi parmagimi..tabi bu iyi zamanlarinda..
birde yuksek ates ve ishalalleri vardi..
cocugum aci cekiyor diye uzulmekte cabasi
evet evet anneler kutsal:)..
**sitelere baktimda youtube aklima gelmemisti,cok tesekkkurler,en buyuk yanlisin tig boyutunda oldugunuda anladim..

x