Tuesday, 13 May 2008

Yay! 1st Birthday :)

Yazdım yazdım sildim. Galiba kelimeler kifayetsiz kalıyor :))


Bugün için bir planımız ya da kutlamamız yok. Belki haftasonu.

Aslında her ne kadar mayısın 13'ünde doğmuş olsa da bu dünyadaki 365 gününü pazar günü tamamladı :) Bundan sonra her anneler gününü oğlumun doğumgünü olarak kutlayalım en iyisi :)

Mutluyum, sevinçliyim :) Sağlıklı, mutlu, huzurlu, kendisiyle ve diğer insanlarla barışık bir ömür geçirmesi dileğim :)

**********************

Bugün 1. yıl kontrolü için çağrılmıştık. Her şey yolunda çok şükür. MK'nın ne kadar hareketli bir çocuk olduğu uzman tarafından da onaylanmış oldu :) Ve yemek ve uyku düzensizliğinin emzirme süresince -muhtemelen- devam edeceği de. Yaa sabııırr :))

Bir süredir yazamamanın sebebi de, gün boyu hüküm süren huzursuzluğu ve buna geceleri eklenen uykusuzluğu. Neredeyse gecenin yarılarına sarkan vakitte onu uyutabildiğimde ancak sürünerek yatağıma gidecek kadar enerjim kalıyor geriye. Bu konuda Işıl'a mail atacaktım, vakitsizlikten yapamadım ama Işıl bir önceki posta tam da istediğim konuda mesaj bırakmış :) Çok teşekkürler. MK'nın bana yapacağı sürprizleri genelde Defne'nin blogunu okuyup önceden öğreniyorum :) Defne MK'dan 4 ay büyük ve genelde Defne'nin geçtiği yollardan bir süre sonra MK geçiyor :) O yüzden önümüzdeki günlerin güzel sürprizlere gebe olma ihtimali beni çok sevindirdi :))) Ah bir de yanlarda kabaran 4 diş patlasa...

**********************

12 Mayıs Pazartesi:

Yeah, I know I'm cool ;))

Just like my dad ;)

Türkiye'den döndüğümüzden bu yana eşim çok meşgul. Haftasonu ve akşamları dahil çalışıyor. O yüzden dün akşamüzeri bir kaç saatliğine sahile kaçmak çok iyi geldi hepimize.


Bak oğlum, ayakları böyle kuma gömmek bu işin raconudur :)




Kirlenmek güzeldir ;)

Siz hiç kumlu muz yediniz mi?

Şirinlik muskası :)

Şaşkın oğlum benim!

38 comments:

püstüklü mama said...

MK'nin doğumgünü senin de doğurma günün kutlu olsun :)

Nice nice, mutlu ve umutlu yaşlara...

Anne ve Bebisi said...

Cok tesekkurler Pustuklucum:) Darisi basina;)

sühendan said...

Doooğuum gününüz kutlu olsun.Evet sana katılıyorum kelimelerin kifayetsiz kaldığı konusunda.

Bende eşim çok çalıştığında aşırı sıkılıyorum.

Kumlu muz hiç yemedim ama çocukların damak tadı yetişkinler gibi olmuyor bunu biliyorum...:P

AycA said...

Esracım MK'nın doğum gününü kutlamak istiyorum ama kelime bulamıyorum.. hani elimizde doğdu gibi uzakta da olsak .. Size nice yaş günleri mutlu mesut aşk ve sağlık dolu yıllar dileriz ailecek :)
Benim için de bir kere öper misin annesi MK'yı :)

Köşenin Delisi said...

iyi ki doğdun MK!! Nice sağlıklı, huzur dolu yıllara, sevdiklerinle birlikte :))

meralsaatli said...

Canimiz
Askimiz
Huysuzumuz
Saskinimiz
Zirtoposumuz(Murat Amcasindan tabi:))
Afacanimiz
Yaramazimiz
Tatliskomuz
Sevimlimiz
Kaanimiz
IYI KI DOGDUN....OMRUN BOYUNCA SAGLIKLI VE MUTLU OL EMI:)
SENI COOOOK SEVIYORUM!!!

Mademoiselle said...

Iyiki dogdun Mehmed Kaan! 1 yil disaridan bakilinca cok cabuk geciyor,gecen sene bu zamanlari hatirliyorum, ne buyuk bir mutluluk...Bir sene once Mehmed Kaan dogdugunda anne ve babalik duygusunu da tattiniz...Mehmed Kaan'a sevdikleri ile beraber uzun yillar saglikli, huzurlu, mutlu, dolu dolu bir hayat diliyorum...

Kremali'nin annesi said...

Bu dunyada koca bir yili geride birakti Mehmed Kaan. Insaallah daha nicelerini saglikla, huzurla ve neseyle geride birakir. Buyuyup kocaman bir adam oldugunda da, ellerini ellerinize uzatip "bana boyle guzel bir cocukluk yasattiginiz icin ve daha pekcok sey icin sizi coook seviyorum annecim, babacim" der.

Sevgiler,
Ayse Sule

annesininoglusu said...

nice sağlıklı mutlu yıllara mehmed kaan:))

esin ve ömer said...

mk nın doğum günü kutlu olsun...ve de maşallah çok tatlı oğlunuz...sizi çok öptük,sevgilerimizle.

tuna said...

m. kaan in dogum gunu kutlu olsun, sizinle nice saglikli mutlu yaslara :)

TUANA BERRA said...

Nice yillara ,dogum gunun kutlu olsun mk cik :-))

TUANA BERRA said...

Nice yillara ,dogum gunun kutlu olsun mk cik :-))

Bilun Şen said...

Canım Kaan'ımın doğum günü kutlu olsun; nice mutlu yıllara hep huzurla, sevgiyle girsin..

SENABERA said...

Doğum günü kutlu olsun, çook uzun, huzurlu, sağlıklı, başarılı bir ömrü olsun sevgili MK'mızın....

Isil Simsek said...

Sevgili Mehmed Kaan'in dogum günü kutlu olsun,nice yillara!Bu arada, Yesim'in bebegine de hayirli ömürler dileyelim.
Esracim,rica ederiz.Annesiyle birlikte uyuyan ve emzirilen bebeklerin 19 ay civarinda daha az uyandiklarina dair bir söylenti var,merakla bekliyorum ;)
Mothering forumlarinda Nighttime Parenting bölümünde o bahsettigim doktorun planini ugulayip basarili olanlar oldu.Vaktin oldugunda bak istersen.

Isil Simsek said...

bir de, aklima geldi,teetha diye homeopathic bir ilac var,dis icin,bir kac hafta önce aldim,gece uyanirsa veriyorum,ise yariyor gibi.

Banu said...

Nice çoook mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim MK'ya. Doğum hikayeni okuduğumu anımsadım biraz önce, sanki dün gibi.

benimkuzum said...

doğum günün kutlu olsun MK :)
daha nice yıllara sağlıklı mutlu
sevgiler
figen

Benim Hayatim said...

Canım benim canım :)
Kocaman olmuş yayaşına girmiş.

Mutlu kutlu olsun. Öpüyorum ikinizi de.

Nice sağlıklı yaşlara!

uçan talhanın annesi said...

birkez daha kutlarım mk'nın doğum günüsünü :D
fotoğraflar harika... çok yakışıklı bu mk annesi. maşaallah barekallah.
kirlenmek güzeldir evet sonuna kadar katılıyorum :D

Kuaybe said...

Tatlış Mk'm, ilk yaşın hayırlı olsun..

Doğru tahmin etmişsin, sen çok cool, çok tatlı bir bebeksin..

İyi ki doğdun küçük şirinlik muskamız :))

Sevgili Sayfa said...

İnanamıyorum! 1 KOCA YIL! Nasıl da hızlı geçti!

Güzel bebek Mehmed Kaan 1 yaşında tatlı mı tatlı, afacan mı afacan bir çocuk oluverdi :-)

Doğum günü kutlu olsun. Anne ve babasıyla beraber mutlu ve sağlıklı nice yaşları olsun.

Sevgiler
Gülfer

meltem said...

CANIM BENIM NICE NİCE MUTLU SENELER İNSALLAH..

ALLAH INSALLAH MK'YA HAYIRLI VE GUZEL BIR GELECEK NASIP ETSIN...

COK OPUYORUM...

Anonymous said...

Canimin can-i Kaan'im,bebegim, SANSIN, SAGLIGIN, NESEN, HUZURUN DAIM OLSUN INSALLAH.ANACIGINLA BABACIGINLA NICE UZUN OMURLER DILERIM. Seni o gul yanagindan, bal gidigindan hasretle operim, gobeciginden de gidiklarim..
Iyi ki dogmussun canimin can-i.
Duygu

Anonymous said...

Mehmed Kaan cik :)
saskin ve merakli bakislarinla girdin dunyamiza :) her gordugunde ilk kez goruyor gibi merakli merakli butun tayfayi inceledin :) bi bebek nasil buyuyor, bi bebekle hayatlar nasil degisiyor nasil herseye daha umutlu bakiliyor hepimize ogrettin :) Annenin babanin mutluluk kaynagi oldun ,Nihat amcanla bana da ilham isigi :) Cici kizimiza abilik yapmani ve beraber guzel guzel buyumenizi dileriz :) Meral teyzen siralamada cok onemli bisey unutmus SIRIN MIZMIZ :) We love u a lot :)
Ahlakli, sevgi ,saglik dolu bir omrun olsun :)

Yesim&Nihat&MRD

Rana Eslem GULMEZ said...

saglikli mutlu huzurlu nice yaslara....

Anne ve Bebisi said...

Arkadaslar gozlerim yasardi:)) Hepinize cok cok cok tesekkur ediyoruz. Tum cocuklarin sevgiyle, saglikla, huzur ve mutlulukla buyumelerini umut ediyorum. Tekrar tekrar tesekkurler:)

siyap said...

nice yaşlara inşallah!mutlu,sağlıklı,başarılı ve sevdikleriyle birlikte güzel bir yaşamı olur umarım...

sevgileeer...

Pıtırcık said...

doğumgünün kutlu olsun yakışıklı adam , mutlu seneler

annecik said...

doğum gününüz kutlu olsun resimler yakıyor yine kumlu muz vitamini artmış muz demekdir mk bunu çok iyi biliyor biz büyükler anlamayız

Nihan said...

MK'nın doğumgünü çok kutlu olsun

уαѕємiη... said...

ömrün, şansın,bahtın açık olsun MK

nice huzurlu sağlıklı yıllaraaa ;)

sib said...

nice nice yıllara MK...
Allah anne-babana ve tüm sevdiklerine ve bizlere bağışlasın seni:D

selamlar,
normalde hep "tık"lıyorum siteye ama mesaj bırakmıyordum, bu sefer bırakayım dedim:))
sevgiler...

New York'tan said...

Nice yillara saglikla sihhatle insallah.
sevgiler

arzu c said...

MK'nin dogum gununu gecde olsa kutluyorum,halbuki aklimdaydi ama bir turlu email yada yorum yazamadim:(Rabbim omru boyunca guzelliklerle karsilastirsin!

Nihal said...

Biraz geç oldu ama MK nın ilk doğum günü kutlu olsunn.Sevdikleriyle sağlıklı ve mutlu nice yıllaraaa... Her geçen gün daha da tatlılaşıyor bu beyefendi.

Sevgiler

inciK said...

Dogum gunun kutlu olsun Mehmed Kaan'cik, ve tabi anneciginin de dogurma gunu! Annecigini uzup yorma artik tamam mi? Operim seni guzel yanaciklarindan!

x