Sunday, 18 May 2008

Bugün -yine- Yeşim'lerdeydik. MK, babasının kucağında uyuyan yeni arkadaşının ağzındaki emziğe hızlı bir atakta bulununca emziği verdik eline :))

Du bakalım, şu kız bütün gün curk curk emiyor, neymiş hikmeti?

mmmmm..

hehehe süpermiş yahu :P

dur kız iki dakka aa! Yemedik herhalde :P

Bugün -yine- doğumgünü kutladık:) Oha artık dediğinizi duyar gibiyim :P 40 gün, 40 gece kutlama diye de buna denir herhalde :) Bu sefer de eşim pasta yaptırmış. hmm sanırım bu yıl için bu son :P Zaten şurda ikincisine ne kaldı :P

Bu arada bildiğiniz gibi oğlumun adı KAAHAN değil, KAAN :) Hatta KAAHAN diye bir isim yok. Pastayı yapanlar da İngiliz falan değil, Türk :) Üstelik eşim telefonda harf harf söylemiş ismi :) KAĞAN olarak falan yazılmasını anlarım da, hiç birimiz çözemedik, nedir KAAHAN :)) Neyse, bize malzeme çıktı, epey geyik çevirdik üzerine :)


Bu da eşimin müdehalesinden sonra :))


21 comments:

nilly said...

Bir mail vardi boyle pastayla ilgili. Sanirim banka icin yaptirialn bir pastaydi. Kodlayarak yazmislardi.

Gaziantep
Antakya
Rize
Ankara
Nigde
Trabzon
Istanbul

gibi birseydi. Seninki ucuz atlatmis yani :))

nilly said...

Buldum resmi. Garanti Leasing yaptirmak istemisler ve ortaya su asagidaki cikmis :)

http://forum.donuk.net/once-yaziyi-okuyup-sonra-resime-bakin-t13827.html?s=b346e8a0b9857dcdc77b4f4104f587b5&

Kremali'nin annesi said...

Garanti Leasing calisanlari da sukretsinler bence hallerine. Ya Associated Press Turkey falan gibi bir yerde calisiyor olsalardi :)) Hahaha, simdi de aklima Levent Kirca'nin Associated Press santralindeki memur tiplemesi geldi iyi mi?!!!

sühendan said...

Resimlerle alt yazıları iyi uymuş.Güldüm bayağı dur kız yemedik ya yazısına...

Eşin iyi halletmiş pastayı.Türklerin böyle bişey yapmış olmasına aklım ermedi.Hiç mi duymamışlar "Kağan"ismini.

Tekrardan geçmiş doğum gününüz kutlu olsun.

Pıtırcık said...

MK koca adam oldu ya emzik yakışmamış eline ,
Pasta olayı komedi gerçekten Türk her yerde Türk desene

Kremali'nin annesi said...

Arkadasim, bebenin ismi KAAN yahu! Bak kodluyorum:

Kastamonu
Ankara
Ankara
Nazilli

:))

DAMLASAKIZLIKURABİYEM said...

geçmiş doğum günü kutlu olsun kaahan beyin:)))şaka bir yana bu kaahan vakasına çok güldüm hakikaten.fıkra gibi.sevgiler...

Açalya said...

hahaha cok sekersiniz ya! hem emzik fotolari dizi film gibi olmus, hem de pastaya epey guldum, hele mudahaleye bayildim!

uçan talhanın annesi said...

mehmed kaan'ın doğum gününü kutlamıştık. bir de mehmed kaahan'ın doğum gününü kutlayalım :D alınmasın hehehehehehehe...
fotolar ve yazılar süper :D

Sebnem'den said...

bence adamcağız pastada ki yazıyı yazarken doğum günü şarkısını söylüyordu..o sebeple aaa!lar ve h'ler eklenmiş oldu..
iyi ki doğdun kaaahan gibi..

Sebnem'den said...

bence adamcağız pastada ki yazıyı yazarken doğum günü şarkısını söylüyordu..o sebeple aaa!lar ve h'ler eklenmiş oldu..
iyi ki doğdun kaaahan gibi..

meralsaatli said...

Arkadaslar dogum gunuyle ilgili isin gercegi sudur:
Biz gayet piskin bir sekilde her seferinde dogum gunu pastalarini yiyiyoruz ama hediye mediye hak getire.Arkadaslarda bikmadan usanmadan pasta alip kutlama havasina giriyolar ki bir ihtimal bizler uyanir 'aaa esseklik etmeyelim de bi hediye alalim bari' diye amaaaaaaa tik yok:))Eh hediyeyi bulana kadar denemeye devam:)))))
Esracim dedigim gibi ben sana aldim diye haber vericem o zaman bari pasta alin.Yazik gunah masrafa girmeyin bosuna:))
:))))))))))))))))))

Kremali'nin annesi said...

Ben caktim meseleyi Esracim. Bence bu senin arkadaslar pastaciyla anlasmislar. MK'nin ismini yanlis yazdirip, tekrar tekrar pasta aldirmak icin. Vay uyaniklar vay, ustune hediye mediye de almiyorlarmis baksana:)

Derya said...

Merhaba Esra,
MK'nın yaşgününü kutlamak için geç kaldığımı düşünüyordum ama kutlamalar hala sürdüğüne göre geç kalmış sayılmam, öyle değil mi?
Mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim hızla büyüyen, yakışıklı Mehmed Kaan'a.
Sevgilerimle...
Derya

Kuaybe said...

Kaahan mı?

:P

İngiliz olsaydı pastayı yapanlar şaşırırdım belki ama Türk olunca hiç şaşırmadım niyeyse..

Ama işin gerçeği çıktı ortaya..
Şu hediye alınsa da bir sonraki aşamada "Kaarshan" falan olmasa çocuğun adı :P

ahimsa said...

Ne çok şey kaçırmışım yahuu. Geç de olsa Mehmet Kaan'ın doğum gününü kutluyorum. Maşallah ne kadar da büyüdü. Bu arada pasta maceranıza çok güldüm, ama eşin iyi düzeltmiş valla. Türk milleti işke her yerde aynı...

Yesim said...

Mehmet Kaan'a uzun ve sağlıklı bir ömür diler, doğum gününü kutlarım. Biraz geciktim heralde ama kutlamalar devam ediyor ne de olsa :)
Sevgiler,

Ben Ona Resmen Asigim said...

Bence adam yazmaya başladı bir an daldı ve Kaah yazdı sonra farketti ve kaahan olarak düzeltti emin kendiyle gurur duymuştur nasılda düzelttim diye.

Emzik kullanmayan bebeğe sonradan oyuncak olarak çok iyi eğlenceli oluyor emzik, ağzına tak çıkart zevk alıyorlar belkide dişlerini bile kaşıyorlardır.

sabahnur said...

heheh , pasta son mudahaleyle kendini bulmus!:p

Nice nice yaslara, saglıkla,huzurla... inş.

Crebro said...

Mutlu yıllar Mehmed Kaan'a ...

buyulubahce said...

Bu adamda acayip afacan bir tip var yaaaa, yerim onun o yan yan bakışlarını ben. Annesi sana da kolay gelsin. Doğum ve doğurma gününüz de kutlu olsun bu arada....

x