Monday, 26 May 2008

Bizden kisa kisa haberler:

  • Evde oglumla yalniziz. Arkadaslarimizdan gelen israrlara dayanamayip, muhtemelen persembe gunu bir yerlere kapagi atmayi dusunuyorum:)
  • Carsamba arkadasim Gul gelecek, persembe gidecek. O yuzden kapak atma planlari persembe gunu icin yapildi:)
  • Yine carsamba gunu MK'nin 1. ya$ asisi var. 2 asi vurulacak. Umarim kolay atlatiriz. Asilardan bir tanesi biraz agir. Ates, huysuzluk vs olursa belki persembe ve sonrasinda evde kalmayi tercih edebilirim.
  • Bilgisayarin ekrani konusuna kesin cozum bulduk. Dun Meral tv ekraninin arkasina sakladi, boylece MK'nin da bilg. ekrani cekistirmeleri son buldu. Simdi bir de tv ekranini cekistirmesine bir cozum bulduk mu, bu is tamamdir:)
  • Meral'in fotograf makinasini odunc aldik, bol bol fotoya devam:) Yalniz hepsini daha sonra, topluca yukleyebilecegim icin fotolar birraz gecikmeli olacak.
  • Oglum eline, mutfak bezlerinden birisini alip mutfak dolaplarini siliyor:)))
  • Yurumeye basladi demis miydim? :))) Esimle karsi karsiya gecip MK'nin birimizden digerimize gitmesi icin tesvikte bulunmustuk daha once ama cesaret edemeyen oglum her seferinde, popo ustu oturmayi tercih etmisti:) Dun Meral'le yerde otururken Meral, bana tutunup ayakta durmaktan olan MK'ya, "gel bana" yapip cagirdi. MK da oyle kendi kendine iki adim atip Meral'e gitti:) Tabii bunu gorunce acayip heyecanlandik ve ogleden sonramizi karsilikli oturup MK'yi birimizden digerimize yurutmekle gecirdik:) MK kamerayi gorunce ise nokta koyacagi icin maalesef videoya cekemedik. Esim gelene kadar calistirmaya devam edecegim/z, babasini yuruyerek ya da kosarak karsilamasini istiyorum:) Esime guzel bir surpriz olur:))
  • Hangi dikis makinasini alacagima karar verdim:)) Onumuzdeki hafta ismarliyorum:) Cok heyecanliyiimmm:))))

19 comments:

sühendan said...

Babasını yüreyerek karşılaması çok güzel bir sürpriz olur gerçekten.

Yeni dikiş makinana da en kısa sürede kavuşur inş. istediğin şeyleri dikersin.

Resim isteriz:)))

sabahnur said...

dikiş makinesinde pfaff ve singer iyidir sen ne ismarliyorsun:)

o mutfak bezini emmesin dikkat et, cunku boyle hamaratlıkların ardındna genelde bir de boyle afacanlıklar basgosteriyor:)

uçan talhanın annesi said...

hayırlı olsun yüürümeniz... baba için çok güzel bir süpriz :D
dikiş makinasına ben de niyetliyim. şimdilik sadece niyet.. icraata geçmedim henüz :D
bu çocuklar da olmasa annelere kim yardım etcek ah ah :D afferim mk'Ya silsin mutfak dolaplarını sehpaları sen de dinlen esracım :D

meltem said...

heyyyy....yasasın benim yigenim artik yurumeye de basladi demek...

artik kim tutar mk'yi::::::::::))

evet bence de cok iyi fikir....babasi gelene kadar yurumeyi ogrenmesi:))

allah kavustursun canım insallah...

opuyorummmm...

Calimero Mutfakta said...

Tebrikler MK ya.. Babayi kosarak karsilamasini mutlaka video ya cek :)

seda said...

Büyümüşde annesine yardım edermiş:) MK resimlerini görmek istiyoruuuumm.Resimsiz olmuyor olmuyor:)İnşallah babanıza çok güzel bir süpriz yaparsınız.

Crebro said...

Demek yürümeye başladı. Hazırlıklı ol onbeş gün sonra koşmaya başlayacak :)

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Babanıza gerçek bir sürpriz olucak.
Dikiş makinası mı?
Dikiş dikmeyi biliyor musun?
Ne güzel birşey.
Benim de hayalim:Kendime bir yer açıp, sadece ZEVKLİ insanlara özel, benim tasarımım olan kıyafetler dikmek.
Herkese ya da parası olana değil, anlayana yani:) :)

SENABERA said...

Hayırlı olsun ilk adımlarınız, düşmeden yürüsün hep...:)

Dikiş makinen de şimdiden hayırlı olsun, çabucak öğrenirsin dikmeyi inşAllah...

Ben Ona Resmen Asigim said...

Ahhh Esra bayılıyorum sana, zaten çalışmayacak mısın sen yakında, bir de MKya aile yardımı almadan kendin bakıyorsun. Ne zaman vakit bulacaksın dikeceksin ve asıl sen bu dikiş makinasını çıkarttığında Mk sana izin verecek mi? Merak ediyorum hemde çok :)


Babasız hayat nasıl gidiyor? Babasının yokluğunu aratmıyor bak sana yardım ediyor.

Açalya said...

Babasina en guzel hediye! tebrikler MK! nice guzel, uzun adimlara.
Dante de dogum gunune kelime haznesini ilerleterek girdi. Gelisimlerini izlemek ne heyecan verici!

AYSUN said...

Yürüyor demek:) Büyümüş artık annesi. Heryee koşa koşa gelir artık peşinden... Allah yardımcın olsun:P

Ben de dikiş dikebilmek istiyorum...

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

esracım senin de onerilerini alayım. sling mi yoksa kanguru mu daha kullanışlı? sling bu aralar pek holivudvari ve antipatik bi populariteye sahip malum. ama cok hafif ve kullanısli geliyor bana. sen ne dersin?

yapıncak said...

Kutluyorum MKyi, ne sürpriz baba icin. Nice güzel adimlara, annesini yormadan :)

Kuaybe said...

Hayırlı olsun ilk adımlar :)) Sen bundan sonra anlayacaksın esas, çocuk büyütmek ne demek :P

Bir de rica.. Arada Yeşim teyzeden ve pek özel bebişinden haberler istiyoruz..

Kremali'nin annesi said...

Evet, babayi yurureyerek karsilayisinin video goruntusunu istiyoruz pliiiz. Ama fonda eski yesilcam filmlerindeki "yuruyorum, yuruyorum, nevet Nalan, ben artik yuruyebilen bir adamim" repligi de olsun:))

Sevgiler,
Ayse Sule

PS: Safak kac bu arada?

Ebru said...

Canım oğluşun yürümesi hayırlı olsun. Ne güzel artık oradan oraya koşuşturacak.

ela selin said...

Ilk adimlariniz hayirli ugurlu olsun!
Bundan sonra isin daha da zor Esra... Kolay gelsin:))

Anonymous said...

Merhaba,

Zaman zaman blog'unuzu okuyorum, ben de yurtdisinda yasiyorum ve cok hosuma gidiyor yazdiklarinizi okumak...Asilar konusunda- mutlaka arastirmissinizdir ama- mumkunse civasiz asilarla asilatmanin onemini hatirlatmak istedim...(yani thimerosal icermemeli) Bir de MMR asisi'nin karma degil ayri yapilmasi iyi gibi geliyor bana bebekleri fazla yuklememek acisindan...Bilmiyorum siz ne dusunuyorsunuz?
Sevgiler size ve oglunuza,

Neslihan

x