Saturday, 24 May 2008

Bir onceki postun yorumlarindan yalniz olmadigimi anlayinca sevinsem mi, uzulsem mi bilemedim :)) Postu okuyan annem ve babam burnumdan derin derin nefes alip agzimdan vermemi tavsiye ettiler. Vucuttaki oksijen akisina faydasi olmasi acisindan. Bir de cay icerken, son bardaga bir kac karanfil tanesi atmami soylediler. Yorgunlugu aliyormus. Dun aksamdan beri ictigim tum caylara atiyorum:) Son bardak kesmez beni, her cayi karanfilli icersem belki:) Bilmiyorum psikolojik mi ama sanki biraz daha iyi hissediyor gibiyim:))) Siz de bir deneyin ve ise yarayip yaramadigini bana haber verin lutfen. Herkese acil sifalar:)

Esimi bu sabah Gana'ya, Afrika'ya yolcu ettik. 10 gun yok maalesef. Ben de gitmeyi cok istiyordum ancak esim 3 asi olmak zorunda kaldi. Ayrica Gana'da bulundugu sure icerisinde ve geldikten bir sure sonra da ilac kullanmak zorunda. Bazi hastaliklara karsi onlem icin. Henuz kucuk oldugu icin MK'ya ve emziren bir anne oldugum icin bana uygun olmayan asi ve ilaclar oldugundan bize esimin yolunu gozlemek dustu:)) Tabi fotograf makinasini da yaninda goturdugu icin bir sure foto yok sanirim.

Oglumun oto koltugu artik kucuk gelmeye basladi. Su buyuklerden bir tane alma zamani geldi. Ha bu arada, Hong Kong'tan gelen dikis makinam bir kere bile kullanamadan bozuldu! Ucuz etin yahnisi diye bosuna dememisler. Cok tepem atti, gerceginden kocaman bir tane almaya karar verdim. Dikis dikmeyi bilmiyorum ama belki boylece ogrenirim kim bilir? :)

Sling kumasim henuz gelmedi:((

Sevgili Yesim'in annesi ve babasi geldiler Tr'den. MK, Yesim'in babasi Mustafa amcanin elinden cukulatayi sildi supurdu:)

Rapci MK :))

Evden her cikisimiz paldir kuldur oluyor. Gecen gun yolda farkettim ki cocugun ayakkabilarini ters giydirmisim:)

Gel keyfim geel:))


PS: Sevgili rh+ mail adresim: annevebebisi@gmail.com

7 comments:

sühendan said...

tAVSİYELERİ UYGULAYIP İŞE YARAMASINA SEVİNDİM.
Geçen post resimsiz çok farklıydı.Alışmışız bol yakışıklı MK yı görmeye.Bu post telafi etti onu.

Eşin yokken yalnız mı kalacaksın?On günün çabucak geçmesi dileğiyle...

Ayse said...

Esra Hanim, merhaba. Benim bildigim kadariyla (Wikipedia'dan da kontrol ettim) karanfilin cogu zararli. Yuksek dozlarini zaten hamilelikte kullanmayin diyorlar. Belki sutten Mehmed Kaan'a gecip onu rahatsiz edebilir. Isterseniz bir doktora danisin... Sevgiler.

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Repçiii,
O minicik ayaklarını yerim senin.

Açalya said...

Fotosuz postlarina alismak zor olacak :) komik komik fotolar ve yazilarini ozleyecegiz 10 gun...hatirliyorum belki de Afrika'da yasama planlariniz, en azindan hevesiniz vardi. MK buyuyunce belki gerceklestirirsiniz.

Newyork'tan said...

Karanfili bende duymustum, arasira atiyorum caya,insallah faydasini goruruz :)Allah kavustursun simdiden
optum MK yi :)

nilly said...

1-Allah kavustursun. MK biraz buyudugunde yine bir firsat cikar belki.
2-Karanfilli cayi bir ara Azerbeycanli patronum icerdi. Cok da hos olurdu. Demlige bir iki tane atarlardi o kadar.
3-MK'nin yanaklar dolu dolu gorunuyor, kilo mu aldi azicik, cok yakismis :)
4-Su merdivenden cikma hikayeniz pek sekermis.

Kremali'nin annesi said...

Psikolocik bile olsa, kendini daha iyi hissetmen guzel:)

Himm, demek bu 10 gun boyunca evinizin erkeki MK olacak. Hadi hayirlisi:)) Insaallah hic zorlanmadan gecirecegin keyifli bir 10 gun olur...

Sevgiler,
Ayse Sule

x