Wednesday, 14 May 2008

13 Mayıs Salı:

Amca&Yeğen

Dooomgünü çocuuu :))
Nasıl da mutlu :))


Dün akşam Yeşim'lerdeydik. Minik bebişin ismi kondu :)) Merve Rana, adınla yaşa! :)

Meral teyzesi de oğlum için gelirken bir pasta almış, sonra da onu kestik yedik :)

Doomgünü cicileri de, İstanbul'da bir kaç saatliğine görüşebildiğimiz, Meral'in ikizi Meltem teyze hediye etmiş ve doğumgününde giydirmemizi istemişti :) Meltoooş, nasıl yakışmış ama :)) Çok teşekkürler :)

14 Mayıs Çarşamba:

Eşimin iş arkadaşları bir kaç hediye almışlar MK'ya. Bununla çok oynadı, üzerine basınca müzik çalıyor ve MK poposunu sallaya sallaya oynuyor :) Videoya da çektim ancak iki saat yüklenemediği için sonraya bıraktım. En kısa zamanda...

Arkadaşım ve 2 çocuğuyla bir park gezisi yaptık bugün. Büyüğü 3.5 yaşında, küçüğü MK'dan 9 gün küçük.


2 çocuktan sonra tükendiğimi hissediyorum dedi arkadaşım. Gerçi bana tavsiyesi her zaman çocukların arasını çok açmamam yönünde. Zor da olsa bir arada büyürler, birbirlerine arkadaş olurlar diye. Yine de ben arayı açma fikrindeyim. MK biraz gözümü korkuttu :) Bir de çocukların arası yakın olduğunda ilk çocuk ihmal ediliyor ister istemez. En azından benim tanıdığım insanlar bundan şikayetçi. İkincisi henüz bebek ve ihtiyaçları daha öncelikli olduğu için, birinci de dünyayı full enerji yaşamaya çalıştığı için işler karışıyor sanırım :)





Tam sokak çocuğu oldu :)

8 comments:

beyzanın annesi said...

iyiki doğdun yakışıklı
iyiki doğdun mehmed kaan
elimize doğdun tabiri vardır ya işte öyle bu oğlan
aslında çok uzakta olsakta bi o kadar yakınız yakışıklıma
papyonlu ağlayan haline bayıldım
canım benim ya


sevgiler......

Açalya said...

1 sene once annenle birlikte biz de heyecanlandik, endiselendik, sevindik...M(inik) K(asif), iyi ki dogdun! Uzuuun seneler seni bu blogdan takip etmek dilegiyle. Nice senelere!

Anonymous said...

MK'nin dogumünü kutlu olsun! cok yakisikli olmus masallah! gerci o hep yakisikli zaten. ALLAH sünnetini ve damatliginida görmeyi nasip etsin sizlere. bizede burdan okumayi :-).
ben hâla büyük bir merakla dügünde giydiginiz hint-kiyafetinin resmini bekliyorum... büyük ihtimal seneye kardesim evlenecek. bende o tarzda birsey giymek istiyorum. ama nerde bulabilecegim hakkinda bir fikrim yok. burada (isvicrede) maalesef hic öyle tarz seyler satilmiyor. sevgilerle... sevim

KEO said...

Daha nice mutlu, umutlu, özgür yaşlara MK !!

meltem said...

esroscugum cok ama cok yakısmıs mk'ya..tam d.gunu cocugu olmus papyonla falan:::)))

ozellikle de meral teyzesinin kucagında cok mutlu gorunuyo:))))neden acaba:))))

allah ınsallah uzun uzun omurler nasip etsin saglıklı ve huzurlu...

opuyorum....

pınar said...

iyi ki doğdun MK'cım:)) 1 sene geçmiş bile yaa. zaman geçtikçe daha cool, daha yakışıklı oluyorsun:) bayılıyorum sana:) nice mutlu yıllaraaa:)))

fatma aslinur said...

her gun bilgisayarimi acar acmaz maceralarini takip ettigim MK'ya nice nice yillara:) Rabbim hayirli,uzun,berektli,saglikli,cok mutlu bir omur nasip etsin..

TUANA BERRA said...

Kiyafeti cok tatli masaallah,her zamanki gibi harika gorunuyor canim benim.Nice hayirli senelee ins...

x