Tuesday, 6 May 2008

02 Mayıs Cuma:


Güneşli ama soğuk bir cuma günü.

03 Mayıs Cumartesi:

Futbol mu?

Yoksa Kriket mi?

MK'nın okul yaşamı, akademik kariyeri, seçeceği meslekle ilgili hayallerim ya da planlarım yok. Benim için, kendisine ve başkalarına zarar vermeden, kimsenin hakkını yemeden, dürüst bir şekilde çalışması yeterli. İster master-doktora devam etsin, isterse liseden sonra (lise mecburi burada:)) bıraksın, köşede bakkal dükkanı açsın. Nasıl mutlu, huzurlu olacaksa; kendi dahil kimseye zararı olmaması şartıyla öyle yapsın.

Ancak hayalini kurduğum bir şey var, o da spor yapması :) İster amatör, isterse profesyonel olarak bir ya da bir kaç spor dalıyla uğraşması. Umarım seveceği bir alan olur. Tabii olmazsa olmaz değil, sporla hiç ilgilenmeyebilir de. Ne yapalım, canın sağolsun der geçerim :))

Steven Seagal, Jr. :))

04 Mayıs Pazar:

Kahvaltıda masaya dökülen şekerleri önce eline sonra yüzüne sürünce... :)))

Eşim biriken işleri sebebiyle cumartesi-pazar dahil sürekli çalışıyor. Cumartesiyi evde yalnız geçirdik ama pazar günü sağolsun dostlar yalnız bırakmadı :))


Hep birlikte gittiğimiz parkta aldığımız dondurmalara ortak çıkınca ona da küçük bir külah, karışık yaptık. Afiyetle yedi :))

Batman MK :)

Şu saçları yatmak bilmedi, dikilip kaldılar öylece. Batman'a benziyor böyle:) Her gören, yaramaz-inat çocukların saçları böyle olur diyor :))

Ha yürüdü ha yürüyecek :)

Kirpiklerine takmış durumda. Aklına ya da daha doğrusu eline geldikçe çekiştirip duruyor:) Fazlalık geliyor galiba:)

Montessori grubunun Büyüyorum, Eğleniyorum, Öğreniyorum etkinliğinin ilki Su ile ilgili idi. Bu pazar parkta MK Murat ve Nihat amcalarının yardımıyla ilk etkinliğini gerçekleştirmiş oldu :) Suyun yansıtma özelliği olduğunun farkına varmıştır umarım :))

Akşam da Türkiye'den getirdiğimiz nargilemizi fokurdattık :))

05 Mayıs Pazartesi :


Pazartesi günü resmi tatildi burada ancak eşim çalıştığı için MK ile başbaşaydık. Hava çok güzel olduğu için fırsatı kaçırmak istemedim, parkın yolunu tuttuk birlikte :)





Parkta kendisine arkadaş bulup badminton oynama girişiminde bulunan sportif MK :)

Montessori eğitim grubunun ikinci etkinliği Bahar konusunda. MK ile bu konuda sürekli bir şeyler yapıyoruz aslında. Çimlerde yatıp yuvarlanıyor, çimleri yoluyor, çimlerin tadına bakıyor :) Bahar çim ile özdeşleşti MK için sanırım :)

Yine de etkinlik için bir kaç fotoğraf çektim.

Bahar Dalı...

Silkeleyince...

Dökülen Yapraklar...

8 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

resimlerin hepsimbirbirinden guzel.bizde havalarin isinmasiyla parklara attik kendimizi))bol parkli gunler hepimize..

sühendan said...

Bandanalı resim değişik bir poz olmuş...:)
İleride bir spor dalına ilgi duyacağını düşünüyorum MK. nın...

Enes in de saçı hep havadaydı ama hiç inat bir çocuk değildi.Şimdi saçları yattı ama kardeşi nedeniyle arada inatlıklar oluyor.

Yeşim teyze hala hamiş mi?

annecik said...

bandanalı resme bittim fotoların hepsi güzel sportif mk
annesi acele etme o birden yüreyecek ondan sonra peşinden koşmak zorunda kalıcaksın biraz bunun keyfini çıkarıyor sevgiler

siyap said...

bandanalı ve batman olmuş MK'ya bayıldım çok yakışıklı maşallah kızlar peşinden koşacak ileride annesi,sana kolay gelsin :)
sevgileeer...

uçan talhanın annesi said...

bandanalı ve batman fotoları favorim...
yeşim teyzeyi merak ettim ben de. acaba bebiş hâlâ teşrif etmedi mi???

Anne ve Bebisi said...

Sevgili REG, kesinlikle bol parkli gunler hepimize:)))

Insallah suhendancim:) Insallah hem bir spora ilgi duyar hem de inat olmaz:))

Sevgili annecik, simdiden yerinde durmuyor, yuruyunce nasil olacak kim bilir:)))

Tesekkurler sevgili siyap.

Sevgili Emine, her an bekliyoruz an itibariyle:)))

meltem said...

esroscugum bu cocuk cok ama cok tatlı yaw...

masallah.....

hele batman dedigin fotoda cok super cıkmıs..

Kremali'nin annesi said...

Ben bu MK'yi kime benzetiyorum biliyor musun annesi? Jack Nicholson'a. Aman benim oglum o kadar cirkin mi falan deme sakin. Benim en sevdigim aktordur kendileri. Ve benzemekle ayni olmak arasinda da kalin bir cizgi vardir ustelik. MK Jack amcasindan tabii ki daha yakisikli, ama havasi, durusu, gulumseyisi cok benziyor yahu elimde degil:)

x