Monday, 21 April 2008


Düğüncü MK :)


Perşembe kına gecesini,cuma düğünü yapıp, cumartesi de gelini yolcu ettikten sonra pazar günü Çanakkale'nin ilçesinde yaşayan ailemin yanına gelmek için Aksaray'dan ayrıldık.


Sabah 6.38'de yola çıktık, Ankara, Eskişehir, Bursa,Bandırma üzerinden benim memleketime geldik :)

Ankara yakınlarındaki Türkiye Şoförler Derneğinin Dinlenme Tesisi.

Bursa yakınları.

Uludağ yakınları. Arkada karlı dağlar.

Bursa yakınlarında Minteks isimli bir mola yerinde durduk. Çok güzel bir dinlenme tesisi, yolu düşenlere kesinlikle tavsiye ederim.

Harika bir bahçesi var. Yalnız hava 38 dereceydi,piştik! Havalar şu günlerde çok sıcak,biz soğuğa-serine alışmışız, fenalık geçiriyoruz.

Bu arada oğlumun 4 dişi var artık :)) Şekil 1A'da görüldüğü üzere :)

MK çimenlere bayıldı :)


Yorucu bir yolculuktu ama sonunda kavşmak çok güzeldi :) Kardeşim de bizi görmek için derslerini asıp Kıbrıs'tan geldi, harika oldu :))

Bizi özleyenlere kucak dolusu sevgiler :)

12 comments:

Akinol said...

See Please Here

uçan talhanın annesi said...

mk nekadar büyük göründü gözüme kucaktaki fotoda... bu arada o sen misin yoksa yine fotoğrafı çeken kişimisin :D baya yoğun bir düğün trafiği olmuş :D
çanakkale kepez'de oturmuştum ilk evlendiğim sene... çok özlüyorum oraları. keşke gitme fırsatım olsa...
umarım bol bol hasret giderir ve bol bol eğlenirsiniz...

sühendan said...

Ne kadar güzel resimler.Akrabalarına da kavuşmuşsun.Bundan güzel ne olabilir?
Dişleri çok güzel gözüküyor fotoda.Tam yakalamışsın.Düğün kıyafeti de çok yakışmış Mk. ya

beste said...

sevgili esra seyehatınızın güzel geçmesine bayıldım..mehmed kaan a ayrıca bayıldım:) çok ama çok üzüldüğüm şeylerde var.ben kayseri de yaşıyorum ve sizin gezdiğiniz yerler aksaray,kapadokya bana okadar yakınki.taa buralara kadar gelip görşememek sizleri misafir edememek üzdü beni.birdaha istanbuldan ankaraya değil kayseri ye inin bence hem aksaraya daha yakın.çanakkaledede herşeyin çok güzel geçmesini diliyorum.mehmed i ve seni öpüyorum sevgiler...

nilly said...

Sapkali resimde ck tatli cikmis annesi :) Ailene kavusmussun, gozun aydin. Bol bol hasret gidermeler.

meltem said...

esroscugum hadi gozonuz aydın..annenlere kavusmusunuz..

kardesin kaanı yeni goruyor degıl mı?

dugunuz nasıl gectı?kaan bakıyorum ozel kıyafetgıymıs dugun ıcın:)))

hepınızı cok opuyorum..

insallah haftaya bugun havaalında gorusbılmekumıdıyle canım..

sumuklubocek said...

evet, ozlemistik sizleri...
MK ne kadar mutlu gorunuyor acik havada... guzel havalar yaramis MKcigima.
O guzel havalar bitmesin lutfen biz oradayken de devam etsin please...

Kremali'nin annesi said...

MK havasina, suyuna, tasina topragina doydu memleketin. Insaallah Ingiltere'ye dondugunuzde attan inip esege binmis gibi olmaz yavrucak:) Gurbetteki dostlarinizin MK icin fazla mesai yapmasi gerekebilir:)

Bu arada, Canakkale maceralarinizi da bekliyoruz ilk firsatta:)

Sevgiler,
Ayse Sule

annesininoglusu said...

gözünüz aydın:))

pınar said...

aa çanakkaleye mi geldiniz ya! burnumuzun dibine kadar gelmişsiniz. keşke görüşebilseydik de MK'nın yakışıklılığını yakından görebilseydik:)

Suzan said...

Seyahatten yeni döndük biz de. Bir hafta önce biz de şöförler federasyonu tesislerinde kahvaltı etmiştik. Bu arada Türkiyeye hoşgeldiniz. Sizi sayfamıza ekledik. Siz de bizi eklerseniz memnun oluruz.
www.efeden.blogspot.com

figen said...

sen hamilemisin yoksa ben duymadımmı?mk'nın keyfine diyecek yokmuş doğrusu.hadi çanakkale maceralarınızıda bekletmeden yaz.

x