Wednesday, 2 April 2008

Dün akşam 20.00 civarı MK'yı uyutunca koltuğa uzanmıştım. Gözümü açtığımda 21.30 olmuştu. Ordan kendimi yatağa nasıl attığımı hatırlamıyorum. Kotumu bile çıkarmamışım! Sabah 09.00'a kadar uyumuşum. Kesintisiz değil tabi, MK sağolsun :) Yine de gözümü yarı açıp emzirdiğim için kesintisizmiş gibi oldu :)

Cool boy!




Yolculuk esnasında, özellikle aktarma yaparken uzun uzun bekleyeceğiz. MK ile ne kadar vaktim olur bilmiyorum tabii ama yine de yola kitapsız çıkmak istemiyorum. Bir kaç gün önce dolaştığım bir blogta, We Need To Talk About Kevin isimli kitapla karşılaştım. Linkte uzun uzun açıklamalar var ama kısaca; 16 yaşında iken 7'si okul arkadaşı olmak üzere 9 kişiyi katleden bir çocuğun hikayesi. Kitap, Kevin'in annesinin, kocasına yazdığı mektuplar üzerinden hikayeyi okuyucuya anlatıyor.

Eşim Tr'ye gitmeden önce işlerini yetiştirmeye çalışıyor. Hafta sonları ve akşamlar dahil sürekli çalışıyor. O yüzden şu anda MK babasını çok çok az görebiliyor. Ve tabii gün içinde zaten özlediği için akşamları babasının kucağından inmek istemiyor. Ben de ikisinin bu hasreti tatilde dindirmelerini ve bol bol birlikte vakit geçirmelerini ümit ediyorum. Böylece kitap okumak için vakit bulabilirim belki :P

*Tatlım lütfen sessiz ol, hiç olmazsa annen profesyonelmiş havası versin*

Aaaa bizim evin halleri :))

6 comments:

minik talhanın annesi said...

zaman yaklaşıyor ne güzel... tatil boyunca dinlenebilirsin inşaallah... mk'ya bakan çok olur eminim :D kitaplar en iyi yol arkadaşı ama bebeklerle biraz zor oluyor. belki mehmed kaan sana izin verir annesi... hayırla gelin inşaallah...

figen said...

umarım hepiniz için muhteşem bir tatil olur !!bencede ver mk yı babaya sen de dinlen hiç olmazsa, o karikatür bizide anlatıyor...hangi şehre geliyorsunuz ankara varmı ..

ela selin said...

al benden de o kadar. aynen ben de kizi 9da uyuttum ve onunla sabah 8e kadar uyumusum. saat calmasaydi daha uyuyacaktim. aylarin yorgunlugu olacak. emzirmek, siklikla bölünen uyku, her an halihazirda olmak. firsat buldukca uyumak lazim.
artik trde dinlenirsin biraz.

neseileberaber said...

hayırlı yolculuk ve iyi tatiller size.
hint kıyafetlerini bende beğenirim.
Ne güzel imrendim seni bahçe keyfinizi yazda gelse de bizde yapsak buralarda..

gezicini said...

aman mavi beresi pek güzel annesi, maşallah!
sevgiler
gorki

Pratik Anne said...

Heheh! Sana islerinde kolay gelsin. Benim 3 senedir halim bu karikaturdeki gibi iste. Allah telefonlara mute dugmesi koyandan razi olsun. :))

x