Wednesday, 16 April 2008

Diş Bulguru/Hediği, İlk doğumgünü, Kapadokya

15 Nisan Salı:



MK'nın doğumgünü ile aynı gün kutlanan diş bulguru bulguru :P

Bez stoğu tükenmek üzere olan MK'ya bez ve bir kaç ıvır zıvır almak için bir süpermarkete girdik. Beze 17 milyon, bir kitaba 12 milyon verdim. Gerisi ıvır zıvırdan oluşuyordu. Bir kaç bisküvi, diş fırçası, şampuan vs vs. Kasaya gelince kasiyer 60 milyon dediğinde küçük dilimi yutacaktım! Hala şoktayım! Ne kadar pahalı her şey!

İnsanların neden çocukyaparken düşündüklerini, masrafları dert ettiklerini çok iyi anladım. İngiltere'de 3-5 pound olan şeyler ki onu buranın 3-5 milyonu saymak lazım, burada 15-20 milyon! Kıyafetten, beze kadar hepsi fahiş fiyatlarla satılıyor.

Bunun dışında, MK yerine kendime alışveriş yapıyorum:) Çünkü burası o açıdan İngiltere'ye göre çok çok daha ucuz :)))

16 Nisan Çarşamba:

Hasan Dağı

Kuşbakışı Aksaray


Avanos'ta, Asmalı Konak dizisinde de yer alan, yemek yediğimiz restaurant.


Kızılırmak, Avonos.


Nevşehir-Aksaray yol üzeri.

Bugün, Nevşehir'e, eşimin çocukluğunun geçtiği Gülşehir ilçesine gittik. Arada da Avonos'a uğradık. Son dakikada karar verilmiş bir gezi olduğu için peribacalarını gezemedik. Zaten tüm Kapadokya'yı karış karış gezebilmek için bir kaç aya ihtiyacımız var sanırım :)

Bu arada, eşim beyazlarından çok şikayetçi olduğu ve oğlu ile bir örnek olmak istediği için saçlarını sarıya boyadı:) Daha doğrusu ben boyadım:P Ara ara değişik renkler deneyecek sanırım :)

26 comments:

Archi*Sugar (Esra) said...

Esracigim nice mutlu senelere!
Kapadokya da en sevdigim yerlerden biridir. Muhtesem bir dunya.

Fenridal said...

See Please Here

Köşenin Delisi said...

İyi ki doğdun MK!! Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yaşlara, sevdiklerinle birlikte :D

KeLeBeK said...

MK nın ilk yaşı hayırlı olsun Rabbim hayırlı uzun ömürler versin ne güzel gezmişsiniz ne iyi etmişsiniz
bu arada Türkiye'nin İngiltere'den daha pahalı olduğunu söyleyen ilk kişisin sanırım şaşırdım :))

minik talhanın annesi said...

rabbim hayırlı, sağlıklı, mutlu, huzurlu, güzel bir ömür versin.
kapadokyaya ben bayıldım. muhteşem yerler. tekrar gitmeyi çok istiyorum. bakalım belki yine yolum düşer oralara...
size bol bol, güzel güzel gezmeler dilerim...

meltem said...

esroscugum kakncıgım d.günü 13 mayıs degilmiki????ben anlamadim simdi d.günü kutlamasini?

dis bugdayiniz tamam okdir sakincasi yok ama:)))

allah uzun ömürler versin insallah canım..

Mademoiselle said...

Kaan'nin ilk yasi kutlu olsun. Ne kadar guzel, ilk dogum gununu kendi ulkesinde ve sevdikleri ile beraber kutlama sansini yakalamis.Nice nice yillara saglikli ve mutlu olur insallah.

KEO said...

Diş hediği ve doğumgünü kutlu olsunn Mk nınn!!

ASYA said...

şimdiden kutlayalım o zaman bizde Efe ile tebrik ederiz MK yı..
pastaları götürmüşsünüz afiyet olsun..
Eşinin saçını boyamış olmana çok şaşırdım inan:) Süper bir ailesiniz ,walla okurken keyif alıyorum..
Esra İstanbula gelmiceniz mi???

Sebnem'den said...

SAÇ BOYAMAK MI?SÜPERSİN VALLA..BENİM SEVGİLİ DE EKTİRME DERDİNDE..ÇİM ADAM OLACAKSIN DİYORUM AMA..DUR BAKALIM..
BİRAZ GEÇ OLDU AMA TÜRKİYE'YE HOŞ GELDİNİZ..

Sebnem'den said...

AAAA..BU ARADA İYİ Kİ DOGDUN M.K...NİCE YAŞLARA...

pınar said...

iyi ki doğdun MK:) nice mutlu yıllara:))

Ayşe said...

iyi ki dogdun MK :) nice mutlu ve saglikli yillara insallah...

uhu uhuuu demek bugun bizim memleketteydiniz..benim ailem avanosta, esimin ki nevsehir de...sevindim oralari gordugume:)bu arada hemsehri de sayilirizmisiz yani:))

iyi tatiller diliyorum, bol bol gezin ve eglenin insallah...

Anonymous said...

mşl. ne çabuk geçti bir sene... nice senelere.baba ocagında yeni yaşını kutladı mehmet kaan.bol bol gezin ve eglenin.bizde sizin resimlerden ülkemizi tanıyalım.gerçi peri bacalarına gitmiştim.çok güzel yerler.a.e.o.

Bilun Şen said...

Mutlu yıllar Kaancığıma!! Kocaman öpüyorum ikinizi de.. Daima sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir ömür yaşasın Kaancığım..

Kirpikteki Gözyaşı said...

Memo'nun ilk d.günü mutlu olsun! Nice nice sağlıklı, mutlu, başarılı yaşları olsun inşallah sizinle! Sanırım gerçek d.günününde Türkiye'de olacaksınız! Ne güzel! Bu arada gittiğiniz yerler çok güzel! Tadını çıkarın! Öptüm kocaman:))

figen said...

ohh herşey bir arada çıkmış ne güzel, fotolardan kıskandım seni bizim yerimizede gez oraları, mk bayram ediyordur şimdi:)

Nihan said...

Mehmed Kaan'a mutlu seneler. Ne guzel herkesle beraber kutladiniz simdiden bebisin dogumgununu

DERYA said...

iyiki dogdun mk mutlu yıllar mutlu yıllar sana.ne cabuk geçti de bu sarı oglan yaşına bastı.

hayal said...

hosgeldiniz, mutlu yillar....
tum iyi dilekler...
ama bunun da yaninda, aa siz Aksaray'li miydiniz :) Ben de pratisyen hekimken 2 sene orada calistim (bir yil kadar Gulagac bir yildan cok da Aksaray Merkez 2 nolu saglik ocagi)
AAA akrabalarimi gormus gibi oldum bir an ne guzeell :)
Selam soyleyin benden eski memleketime :))) hahaaha

Anonymous said...

Esracim, dis bugdayi olcak ,bulguru deil :))) ayyy cok komiksin :)
bir de hayranlarinizi aydinlatalim Kaancik yasina girmedi henuz bu sadece dogum gunu provasi :)
ama yine de mutlu yillar MK :)
Sadece 1 hafta kaldiiiiii :) Benim bebis bakalim ne zaman gelecek :)

yesim the pregnant

AycA said...

hii hasan dağı.. off off kokusunu çekseydin içine.. :)

AycA said...

bi de çok pardon MK 13 mayıs doğumlu değil mi ?? ben mi unuttum !!:((

ela selin said...

Cok hossunuz valla, dogum günü provasi yapiyorsunuz demek:))
Ben de Trye her gidisimde soka ugruyorum fiyatlari görünce. Avrupada yasam cok daha ucuz valla. En azindan alterfnatif daha fazla.
Bol eglenceler, bol günesler...

Mücevher Kutusu said...

Nice mutlu yeni yaşalar MK'cık! Adam olma yolunda hızla ilerliyorsun.

Bende çok görmek istiyorum peri bacalarını, ilk fırsatta gidile!

Ya tatlım biz burada o fiyatlarla yaşamaya çalışıyoruz işte :p

Ece Nur'un Annesi "Mine" said...

naber esra :)
oha hatta yuhhh diyeceksin ama blogların eski yazılarını incelemek daha hoş oluyor. kaan ne kadar da küçükmüş maşallah adam olmuş bea =)benim kızım 9 aylık ve ilk dişi bile öıkmadı, ağustosta yaşına girecek !!! ben de nasıl doğum günleri geçirmişsiniz, dişler ne zaman çıkmış diye blogları araştırıyorum ... Seni de beklerim kızımın bloguna ! ben izinsiz ekledim sizi ama =)

x