Wednesday, 30 April 2008

Binlerce kilometre yol kat edip, binden fazla fotoğraf çekip, sonsuz değerde anı biriktirdikten sonra iki oda-bakla sofa evimize döndük :)

Ordayken hem canım hiç dönmek istemedi, hem de buradaki dostlarımı çok özlediğim için dönüş yolunda çok mutluydum. İnsan nerede yaşarsa yaşasın, yaşamını güzel yapan ailesi, dostları, sevdikleri. O yüzden şanslı olduğumuzu düşünüyorum. Türkiye'de de, burada da bizi mutlu eden sevdiklerimiz var :)))

Fotoğrafları henüz yüklemediğim için ayrıntıları daha sonra, fotoğraflarla anlatacağım.

Türkiye'ye giderken yanıma not defteri almıştım, internete giremediğim anlarda unutmamak için deftere not almak amacıyla. Ancak sağolsun MK'dan hiç bir şeye fırsat kalmadı. Aksaray'daki son günlerde başlayan mızmızlığı, anne ve babasından başka kimseye gitmeme huyu Çanakkale'de tavan yaptı. Bilmiyorum annemin ve/veya babamın kucağında bir tane bile fotoğrafı var mı?

Boşaltılmayı bekleyen bavullar, yıkanması gereken çamaşırlar, haftasonu dahil sürekli çalışması gereken bir koca ve performansından henüz bir şey kaybetmemiş bir oğul :)) Bana iyi şanslar dileyin :)))

Hoşgeldik :))

14 comments:

Anonymous said...

esros...welcome to London:)
osledim...xxxx
Gul

nilüfer said...

hosgelmissiniz yuvaniza..gözümüz yollarda kaldi..gercekten merakla bekliyoruz yeni maceralari..sana da coooook kolay gelsin :)

Köşenin Delisi said...

Hoşgeldiniz :) Ne tuhaf, aslında buradaydın, oraya gittin, ama biz yine de hoşgeldin diyoruz :)

Bi de...ne çabuk geçti ya, sanki daha yeni gitmiştiniz..

OZY said...

Esracım,keşke görüşebilseydik,ama kısmet değilmiş.Bizim taşınma telaşı,hemen ardından memlekete gidiş derken tam da senin geliş-gidiş dönemine denk geldi.
Uzuun zamandır bloğuma birşey yazmamıştım,ama gecenin bir vakti kendi bloğuma yazmadan önce oturdum senin bloğunda okuyamadığım kısımlara baktım.
Öpüyorum MK yı.

Rana Eslem GULMEZ said...

FOTOGRAFLAR COK GUZEL COK GUZEL GEZMISSINIZ.INSALLAH KOLAYCA ESKI DUZENINIZE KAVUSURSUNUZ KOLAYCA YERLESIRSINIZ.BU ARADA YESIMIN BEBISI DUNYAYA GELDIMI??KOLAY GELSIN SEVGILER..

KEO said...

hoşgeldiniz evinizee!!Efe MK ya bayıldımm!!

Resmiye said...

Ben sitenizi uzun zamandır takip ediyorum. Hoşgeldiniz demek istedim :)

Ben Ona Resmen Asigim said...

Hoşgeldiniz.

Eee bebiş ne oldu geldi mi yeni bebiş?

annecik said...

fotolarınız çok güzel hele o gözlüklü haliniz ve efe şapkanıza öldüm çok yakışmış maş. evinize hoşgeldiniz

meralsaatli said...

Hosgeldiniz babe...
Biz de sizi cok ozledik:)Iyi ki geldiniz:)

sumuklubocek said...

hosgeldiniz, sevindim sizden guzel haberlere...
bir kacamak da biz yapacagiz cok yakinda, iple cekiyorum!
yesim dogum yapti mi merak ediyorum...

meltem said...

esroscugum hosgıttınız evinize:)))

sizleri 1 saatte olsa gormek cok iyi geldi..cok ozlemisim..insallah arayı bu kadar uzatmayin..daha sik goresebilelim :)))

optum cnm...kaanı bol bol op benim icin...

elif said...

ben de sitenizi çok uzun zamandır takip ediyorum.resimler çok güzel ama neler yaptıgınız diğer resimleri ve ayrıntıları da merakla bekliyorum.umarım eski düzene kavusulsu kalabalıktan sonra bu biraz zor oluyo ama..:)kaanı çok öpüyoruz elif_kaan

nimet said...

Esram, uzun süredir gelip okuyamadıydım süpersonic yeğenimi pek özlemişim nasıl güzel geçmiş türkiye keşke ben de orada olsaydım da görüşebilseydik:( canımmmm KAAN'ıma çokkkkkk uzunnnnn sağlıklı, huzurlu, mutlu bir ömür diliyorum, bir de çok seviyorummmmmm, öpücüklerimle birtanem :)

x