Monday, 14 April 2008

Baba-oğul bir örnek :)

13 Nisan Pazar:

Anne, babaanne ve küçük halası ile gezmeye çıkan MK.

Sevgi teyzesinin evinde, börekleri götürürken :) Tabii böyle somunlu-börekli fotolara bakıp da bir şey yediğini sanmayın. Isırıp ısırıp tükürüyor. Dişler.. Dişler.. :)

Küçük MK, küçük halası Meltem'le küçük bir hayvanat bahçesinde :)

2. kuşaktan kuzeni Nisa ile yaramazlık peşinde :))

14 Nisan Pazartesi:

Yeni alınan ayakkabılarını inceleyen MK.

Bu sabah çarşı, dükkan, terzi gezilerimizden sonra, eşimin dayısının, köylerinde ekip biçtiği bahçelerine pikniğe gittik. 2 küçük çocuk dahil; 19 kişi. Açık havada muhteşem bir gün geçirdik.

Eşim, kuzeninin kızı Nisa ile.

Kayınvalidemin köyü Baymış. Eşimin doğduğu köy.

Eşimin doğduğu ev. Artık tanımadıkları insanlar yaşıyor.





Çapa yapan kızlar :) Eşimin kızkardeşi ve dayısının kızları.

Ortadaki cuma günü evleniyor :) Çalışkan gelin vesselam :))

Güveç. Leziz.

Hala&Yeğen-Teyze&Yeğen

Yövmiyeciler iş başında :))







Kapama. Leziz ötesi.

Bol oksijen, bol hareket, bol yemek, bol eğlenceden sonra (dişi sızlayan, poo'sunu yapamadığı içn karnı ağrıyan MK'nın huysuzluklarını yazmıyorum tabii, yok sayıyorum:))) ailecek nüfusa kayıtlı olduğumuz yer olan :) Cerit köyüne yollandık. Ancak gece olduğu için maalesef fotoğraf çekemedim. Cerit dağ başında, bir kaç aileden başka yaşayanın kalmadığı, cep telefonlarının çekmediği, kafanızı dinlemek istediğinizde kimsenin size ulaşamayacağı ıssız, yıkık, virane bir köy. Mahrumiyet bölgesi. Ziyaret ettiğimiz akrabalar da yakında Aksaray'a taşınacaklar. Bazen o köyün o ıssızlığı bana çok cazip geliyor. Televizyon kanalları çekmiyor mu? Süper! Telefonlarda mı çekmiyor? Harika! Tam istediğim gibi:) dediğimde; git işine, deli misin? diyorlar bana :)

Eşim yıllar önce Cerit'te kaldığı bir gece, gökyüzünde uzun zamandır görmediği kadar yıldız gördüğünü, samanyolunu görebildiğini anlatmıştı. Şehirdeki ışıklar, ışık kirliliği sebebiyle yıllardır yıldızları o kadar net, o kadar parlak görmemiş. Büyülenmiş. Ben en son yıldızları o kadar net ne zaman gördüğümü hatırlamıyorum bile.

Gittiğimiz ev. Eşimin doğduktan sonra kaldığı babaanne-dedesinin evi. Ancak orjinali daha sonradan yıkıldığı için yerine yeniden bir ev yapılmış. MK'nın fotoğrafını çektiğim bu oturma odası, eşim ve kayınvalidemin, kayınpederim askerde iken kaldıkları oda. Yani MK, babasının bir süre yaşadığı odayı ziyaret etti. Her ne kadar orjinali olmasa da. Dünya ne garip.

Hasır tavan.

Yarın MK'nın diş bulguru ve ilk doğumgünü kutlaması var.

21 comments:

Anonymous said...

hey esrosum..photolar super gorunuyor...ozellikle kaan'in buyukdedesinin evindeki yesilli one:)
xxx

Gul

rei said...

MK ne kadar hızlı büyüyor, maşallah. Doğduğundan beri büyümesine şahit olduğum tek çocuk bu yakışıklıdır heralde. :) Kendi yeğenimi bile yurtdışında olduğumdan bu kadar sık göremiyorum. Türkiye'nin tadını çıkarın. İyi eğlenceler. ;)

Duru said...

gelmişsiniz,gezmişsiniz bile,esracım:)iyi eğlenceler...yeni maceralarınızı heyecanla bekliyoruz :)
serpil

sühendan said...

Türkiye topraklarına hoşgeldiniz.Fotolar çok güzel.Sen alışkın mısın böyle köy yerlerine yoksa ayak mı uyduruyorsun merak ettim.Ben eşimin köyüne gittiğimde neye uğradığımı şaşırdım.Evin penceresi yok.Tuvalet yok.Dışarıda...

Bir de eşin saçını mı boyattı.Babasıyla Mk. yazdığın resimlerde çok değişik geldi de...

minik talhanın annesi said...

hoşgelmişsiniz...
mk için bulunmaz fırsat. sürekli onunla ilgilenmek için can atan bir sürü insan :D
inşaallah bol bol dinlenirsin...

ipek said...

Esracim hosgeldiniz memleketinize.
Umarim çok keyifli geçer tatiliniz.

Nasıl, MK beğendi mi Türkiye'yi?
Tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki, ileriki yıllarda en çok kaşılaşacağı soru,'Eee söyle bakalım MK, Londra mı güzel burası mı?' olacaktır:) Cevap Tr olunca da koca bir AFERİN! hemen peşinden gelecektir tabii. (yine tecrübelerime dayanarak diğer ihtimal hakkında konuşmak istemiyorum:P)
Cevabının soruyu soran kişiyi çok mutlu ettiğini gören MK da, günde bilmem kaç defa karşılaştığı bu soruyu artık hiç düşünmeden yanıtlamaya alışacak, hatta karşısındaki kişiyi daha da sevindirmek istiyorsa Londra'yı kötülemeye bile başlayacaktır:P

Esracım kaldığın evin adresini mail adresime gönderirsen MK nın gecikmiş hediyelerini bir an önce göndermek istiyorum.

Eşinin saçlarına noldu? Saçlar da bir örnek olmuş baba oğulun:)

Fotolar muhteşem.
Sevgiler..

AycA said...

Esracım hoşgeldiniz.. ne güzel yerler.. MK bol bol eğlenecek gibi görünüyor ve sende :)
İyi tatiller size.

meralsaatli said...

canimm..
inanilmaz mutluyum sizin adiniza...MK da diger aile fertleri de cok mutlu gozukuyor.tam bir nostalji olmus desenize.duygularinizi tahmin edebiliyorum.bol bol eglenin,bol bol gezin..bu sansi degerlendirin..
we love you all..

Calimero Mutfakta said...

masallah MK ya.. bu dogal koy ortaminda daha bi serpildi galiba.. MK nin yuz ifadesi degisik boyle keskin ya ben ilk zamanlar esini yabanci zannederdim hep :)sonra kayinvalide, kayinpeder size ziyarete geldiginde onlari gorunce sasirmistim acikcasi :)
esracim senin foton yok dimi blogta? kac zamandir takipteyim sizi ama seni goremedik henuz :)
bir de bi arkadas daha sormus ama ben de merak ettim.. senin icin nasil koy hayati? sen cok guzel yasiyorsun masallah.. keyfini cikariyorsun gibi geliyor bana :) bi de internete nasil erisiyorsun merak ettim :) malum cep yok tv yok demissin ya.. malesef ne kadar cok baglandik bunlara.. tv o kadar cok degil de telefonumdan bi muddet ayri kalsam hemen merakla kac kisi aramis diye bakiyorum.. arayanlar da ulasamadik diye merak edip onlarca kez ariyorlar..
sevgilerimle, iyi gezmeler..

KeLeBeK said...

süper bir tatil, ımhh köyümüzü özledim fotolara baktıkça, bu arada mknın slingini sen dikmiştin dimi esra hazır değil yani, çok rahat ve kullanışlı gözüküyor, ben de yeni doğan modelini diktirmek istiyorum anneme

New York'tan said...

Esra'cim tebrik ediyorum seni hangi ara firsat bulup yaziyorsun postlari :)
sevgiler

Anonymous said...

bol bol gezin dinlenin insallah, M.in saclarina ne oldu, kina mi? siyaha geri donsun :))
hepinizi operim, bak bu kadar insan varken etrafta Kaan.la ilgilenecek , firsat bu firsat dinlen biraz..
iyi tatiller, iyi gulusmeler...
duygu

nilly said...

Ne guzel yesil manzaralar onlar oyle. Bu hafta benimde Denver'dan arkadasim geliyor. Bizde bir okyanusa gidip gelelim diye dusunduk. Deniz kokusunu ozledim. Size iyi gezmeler. Guzel havayi bol bol icinize cekin.

meltem said...

esracıgım anlattıklarından keyfiniz cok yerinde oldugu cok kolay anlasiliyor vesselam..

masallah..ne guzel ve ne garip degil mi..taaa murat yamanın belkide mk yaslarındayken yasadıgı yerlere gitmek..mk icin bu fotolar cok guzel ani olacak...

canim benim gelisinizde aksilik oldu gorusemedik ama insalşah donusunuzde gorusmek dilegiyle...

hepinizi cok opuyorum..

annesininoglusu said...

ne güzel geziyosunuz valla darısı başımıza:))
yaza inşallah:)

sumuklubocek said...

Iyi ki dogdu MKcigimiz, dogumgununde babaanneler, dedeler, halalar ve birsuru akraba arasinda olacagi icin bir o kadar da kismetli ;)
Yeni yasi ve yeni disleri hayirli olsun diyor, kocaman da opucuk konduruyoruz tatli yanaklarina!

ASYA said...

Esra hoşgeldin canım..
Resimleri görünce özendim walla..Bol bol temiz hava çekin içinize..

Meraklıyım ya bişi sorcam..
MK da değişiklik yok ama babası saçını kızıla mı boyadı ,yoksa İngilterenin karanlık havasından mı koyu görünüyodu:)

pınar said...

Türkiye'de günler dolu dolu ve güzel geçiyor heralde:) yine de bizi boş bırakmayıp yazdığın için sağol esra. heralde yeni yazı yoktur ama bi bakayım yine de dedim, yeni yazıyı görünce çok sevindim.
eşinin saçlarını ben de merak ettim:)
resimlere baktım sen var mısın acaba diye ama yoksun yine heralde:P
mk'yı tatlı yanaklarından öperek bitiriyorum bu yorumu:))

Kuaybe said...

Tekrar hoşgelmiş civcviv ve ailesi :))

Ben sabırsızlıkla 28 Nisan'ı bekliyoruuummmmm...

SENABERA said...

Aaa doğumgünün kutlu olsun MK'cığım!! Çook uzun, mutlu, sağlıklı, huzurlu bir ömrün olsun inşAllah... Sevdiklerin hep seninle olsunlar....

Açalya said...

Amma da gezmişsiniz ne güzel! MK da keyifli belli. Köy havası da ne iyi gelmiştir oh!
Bu arada hep eşini gördük, azıcık da seni görelim yahu! hani "bloga koymayacagım fotografımı" diyorsan insafa gel de bana email ile gönder ki bileyim kimlerle yazışıyorum aaaa...

x