Monday, 7 April 2008

Londra'da Kar!

Arkadaşlar, 12 nisan cumartesi öğleden sonra Ankara Esenboğa Havaalanından teslim alınıp, 29 nisan salı öğlen gibi yine aynı yerde teslim etmek üzere otomatik vitesli bir arabaya ihtiyacımız var. İnternetten kiralamaya çalıştık ancak maalesef biraz geç kaldığımız için otomatik vites bulamadık. Arabasını kiralatmak isteyen:) ya da arabasını kiralatmak isteyenleri tanıyanların insaniyet namına annevebebisi@gmail.com adresine ya da bloga not bırakmaları rica olunur :))

Bu hafta sabit yazı olacak sanırım yukarıdaki :)

Bu sabah 7 civarı, çalar saat MK tarafından uyandırıldım. Emzir, altını değiştir, üstünü değiştir derken 7.30 civarı salona geçtik. Jaluziler kapalıydı, hava da kapalı olmalıydı ki güneş ışığı falan yoktu. Öylesine balkon jaluzinin aralığından baktım ki....! Karşımda bu manzara vardı!

Daha cuma günü hava 19 dereceydi! Ne zaman eksiye düştü?

Bugün aslında, Birmingham'da fuarda olan arkadaşımız amca Murat'ı:) ziyarete gidecektik. Meral, Yeşim ve Nihat'a takılıp. Ama o kadar, o kadar, o kadar çok yorgundum ki böyle bir gezi fırsatını bile tepip evde kalmayı tercih ettim. MK bu aralar beni çok yoruyor. Etrafında sürekli en az 2 kişi olsun ve sürekli onunla oynansın istiyor. Bu akşam çocuklar Birmingham dönüşü bize uğradıklarında, en ufak bir şey için ağlayan, paçama yapışıp sızlayan, mıymıylayan çocuk gitmiş, yerine, neşeli, sakin, komik bir çocuk gelmişti :) İnsanı yalancı çıkarıyor bu veletler ama ben teknoloji annesiyim:P Bir gün gizli kameraya çekeceğim bu veledin hallerini, herkes görecek :)))

Türkiye seyahatini, umarım biraz dinlenirim umuduyla, iple çekiyorum. Umarım döndüğümüzde bahar gelmiş, tam gelmiş olur da her günü dışarda geçiririz :)

Kartopu yapıp eline tutuşturdum ama yüz ifadesi ortada :) Bu ne ola ki? gibi bir ifade takındı ve pek hoşlanmadı.

Hadi anne, çabuk çek de gidelim ifadesi!



Annesi, arabaların üzerine oğlunun baş harflerini yazmak gibi çocukça işlerle :) uğraşırken..

...Oğlu sıkıntıdan esniyordu :)

Sonra eve geldik, uyudu. Ben de We Need to Talk about Kevin isimli kitabımı okudum.

11 comments:

Kremali'nin annesi said...

Hani eskiler der ya, ici beni disi seni yakar diye. Aynen oyle bu keratalar; kamusal alanda farkli evde farkli davraniyorlar. Tribunlere oynuyorlar tribunlere :)

Size simdiden iyi yolculuklar diliyoruz MK ve ailesi. Insaallah beklediginiz bahar Turkiye'de sizi bekliyordur;)

Sevgiler,
Ayse Sule

beyzanın annesi said...

merhaba esra
mk nın elindeki kartopuna bakışı ve hadi anne sıkıldım gidelim der gibi esneyişine bayıldım bu arada saçlarda uzuyor maşallah.

SENABERA said...

Canım yazını yeni gördüm, bende bir araştırayım...

Güle güle gelin inşAllah....

KeLeBeK said...

karrrrr ne güzeeeel...

güzel bir türkiye tatili geçirmenizi diliyorum, iyi haberler ve güzel fotoğraflarla dönmeniz dileğiyle...

irem said...

merhaba, sitenizi birkac gun once buldum ve birsolukta tum arsivinizi okudum :) siteniz oyle guzelki, ne cok seyler ogrendim bilemezsiniz.. Bundan boyle bir daimi takipciniz daha oldu..
Ben 2 yillik evliyim, ve 2 yildirda Londra (stansted civarlari) nda yasiyoruz.
Is guc kariyer davalari dolayisiyla buralardayiz..
Bizim bi bebisimiz yok, hamilede degilim.. soyleki; bu ulkede hamile olmaktan korkuyorum hos arsivlerden hamilelik doneminizi ve kaanin dogum donemi bolumlerini okuyunca biraz icime su serpilir gibi oldu..
Tahmin ederim beni anliyosunuzdur, ne demek istedigimi..
Blogunuzu takip etmeye devam edicem, hatta bol bolda yazismak isterim..
Kendinize cok iyi bakin Kaanada kucak dolusu sevgiler..

Duru said...

bu çocuklar bize yapıyorlar ne yapıyorlarsa hayatım,hepsi aynı,herhalde içlerinden 'annemsin,kahrımı çekeceksin' diyorlardır.Siz yine kar kış demeden dışarılardasınız maaşallah,bayılıyorum size,ben 20 derece olmadan çıkamıyorum :P ve evde patlıyoru(z)m.
sevgiler serpil

Kuaybe said...

Esracım, Pegasus havayollarının araba kiralama hizmeti var, baktınız mı?

www.flypgs.com

Aklıma ilk bu geldi.. Daha doğrusu sadece onu bildiğim için o geldi :))

Hadi gelin artıkkkk...

Kirpikteki Gözyaşı said...

Günaydın Esra:) Burası da birkaç gündür çok soğuktu ama kar yağmadı:) Nisan ayında kar! Enteresan gerçekten! Bu arada çok az kalmış gelmenize:))) Sizi güzel havalar bekliyor olacak! Şimdiden iyi yolculuklar! Kocaman öptüm sizi:)))

AYSUN said...

Esra ya daha geçen gün baharlık resimler vardı blogda. Bu karda neyin nesi?

İyi yolculuklar bu arada... Güzel günler geçirin inşallah...

Banu said...

İyi yolculuklar, iyi eğlenceler...

sumuklubocek said...

inanmiyorum!!! (aslinda buradaki havadan sonra inaniyorum demeliyim!)
what happened???
****
Mk beycigim pek tamamis yalniz bu karli havayi o kendi haasinda cok cool :)))

opuyorum sizleri!

x