Wednesday, 30 April 2008

21 Nisan Pazartesi:

MK yerel pazarda.

Anneannem ve MK. Ailenin en yaşlı üyesi, en genç üyesi ile.

Bizim güneş gözlüklerimize her seferinde el atmaya kalkışınca ona da bir tane aldık :) Artık ne zaman bizimkilere uzansa onunkini çıkarıp veriyoruz. Sıkılmaması için diğer zamanlar göstermiyorum gözlüğünü :)

22 Nisan Salı:

Çan-Çanakkale yolu üzeri.

Çanakkale.

Aynalı Çarşı'da bir dükkan. Bu dükkandan bir nargile alıp getirdik :)



Kilitbahir Kalesi

Deniz Müzesi'nin bahçesi.

Ağızdan dolma Avusturya yapımı top ve MK :)

Arkada Nusret Mayın gemisinin maketi.

Kordon boyunda çay bahçesinde.


Teyze&Yeğen

Çanakkale-Ezine yolu üzeri.

Ezine-Bayramiç yolu.

Yol yorgunu MK :)

23 Nisan Çarşamba:

MK 23 Nisan şenliklerini görsün, elinde bayrak kaldırımda geçit yapan öğrencileri izlesin istemiştim ama hepimizdeki aşırı yorgunluk+MK'nın huzursuzluğu sebebiyle öğlene kadar evden çıkamadık ve gösterileri kaçırdık maalesef. Seneye inşallah :))

Efe MK komşu teyzesinin kucağında :)

23 Nisan gecesi şehirde yapılan gösterileri izleyen MK.

12-29 nisan tarihleri arasında videolar dahil 3110 çekim yapmışız. Yaşasın dijital teknoloji :))) Ancak hepsini bir günde seçip koymak mümkün olmayacak sanırım.
O yüzden; to be continued :))

13 comments:

ipek said...

FOTOLARIN HEPSİ ÇOK GÜZEL AMA ANNEANNENLE OLAN FOTOYA BAYILDIM BEN.
FOTODA EŞİNİN YERİNE SEN VE ANNEN OLSAYDINIZ DAHA ANLAMLI OLURDU DİYE DE İÇİMDEN GEÇİRDİM BAKARKEN:)

EFELERİN EFESİ MK CIĞIMI ÇOK ÖP ANNESİ YERİME.
BÜYÜDÜKCE TATLILAŞIYOR BU ÇOCUK. MAŞALLAH!!
GÖZLÜKLÜ HALİ DE PEK HAVALI:)

benimkuzum said...

hoşgeldiniz evinize ,yerel pazar resmini görünce (ben balıkesir gönenliyim) ,aynı hava ve görüntü ne kadar tanıdık geldi...
mk yı öpüyorum sevgiler
figen

sühendan said...

Gezdiniz ,döndünüz.Ne güzel.Hiç bu kadar bizleri yazısız bırakmamıştınız.

Gözlükleri çok yakışmış.

Anonymous said...

herkese gusel gunler :)
yesim the pregnant speaking :P yeah , i am still pregnant :)

haaalaa hamileyim :) bebis icerde cok mutluymus 40+4 olduk ama ,bebis daha gelmek istemiyor :) ben de ,bebisim cikinca, hadi SENI ICIME SOKUVERIYIM YAVRUCUGUM desem hic girmeyecegini bildigim icin son gunlerimizin tadini cikarmaya calisiyorum :)ama cok yaklasti hissediyorum, minicik ellerini pembe yanaklarini gormek icin sabirsizlaniyorum bebgimizin :)

guzel dileklerinizi ve dualarinizi bekliyoruz :)

yesim the pregnant

uçan talhanın annesi said...

hoşgelmişinizzz... efelerin efesi ne güzel gezmiş bu tatilde...
dolu dolu geçmiş ne güzel...
sana çamaşır, ütü, temizlik konusunda kolaylıklar dilerim esracım. gerçekten bu teknoloji süper bi nimet :D yeni fotoları bekliyorum merakla...
bu arada yeşime rahat kolay bir doğum diliyorum. seni beklemiş baksana :D

Eren Derin said...

MK artik koca adam olmus, büyümüs, gözlükler takmis. Cok yakismis annesi MK'ya gözlükleri :)
Canakkale'de araba vapurunun durdugu limanda 'Bomba' (hatirladim kadariyla) diye bir sandvic yaparlardi ;) Nefis biseydi.. Canim cekti simdi :)
Iyi eglenceler TR'de..

ela selin said...

O kot ceketli güneş gözlüklü resim bir harika:))
Hoşdöndünüz evinize...İçin buruktur mutlaka. Ben her dönüşümde 2-3 gün kendime gelemiyorum.. Bu güzel anılar yağmurlu Londra'da yüreğinizi ısıtmaya uzun süre devam eder umarım.

Açalya said...

Kafasinda oyali yazmasiyla tam bir efe olmus MK.
Hosgeldiniz, ne guzel yerler gezdiniz gordunuz, neyse ki yakinsiniz, 3-4 saatlik ucus. Bizimki gibi 18 saat olsa ne yapacaksiniz? ah ah!

Ayça said...

Devamını bekliyoruz sabırsızlıkla..
herşey çok güzel ve yolunca gitmiş görünüyor ne güzel. Allah ağzınızın tadını bozmasın..

Duru said...

hoşgeldiniz :) yine süper resimler,MK da kucaktan inmeyince tabii pek mutlu.aynı zmanda yine çok tatlı.
çanakkale yi bende çok severim,yeşiliyle,tarihiyle!sizinle tekrar gezmiş kadar olucaz heralde :) öptük

pınar said...

hoşgeldiniz:) ne güzel gezmişsiniz özendim size valla. biz aylardır çanakkalede olmamıza rağmen sizin kadar gezemedik:) resimler de harika. gerisini bekliyoruz:P
bu arada ezineden de geçmişsiniz, bizim evin önünden geçmiş oluyorsunuz:P
gözlüklü MK pek havalı olmuş:))

nilly said...

HosgeldinizEsra. Anneannele olan fotograf cok guzel.

SENABERA said...

Demek ben MK'yı sevemeden geri döndünüz, böhüüü...:(( Geldiğiniz hafta internetimin bozuk olması sebiyle sana ulaşamadım...:(

Seyahatinizin güzel geçmesine sevindim.. MK' yı benim için öpermisin..!?

x