Monday, 31 March 2008

Valentine's Park, Fairlop Waters and Indian Movies

Bugün MK, saat 14.30 olmasına rağmen hala uyumayınca attım arabasına, yallah parka :)

Bir süredir sabah kahvaltısı kavramını çıkardı hayatından. Kahvaltısından 2-3 çay kaşığı alıyor, bırakıyor. Kalanını saklıyorum, ancak öğleden sonra yiyor. Akşam da bizimle akşam yemeğine oturuyor. Günde 2 öğün yiyor yani.

Soğuk havaya rağmen bahar gelmiş, evet :)

Detayları çok seviyorum. Fotoğrafta da zoom'u (yakın plan çekim?) seviyorum. O yüzden daha yakın plan çalışabilmem için extra zoom (mercek?) almak istiyorum. İşe dönersem eğer, ilk alacağım şeylerin başında geliyor :) Ondan sonra da bol bol poğaça üstü susam fotoğrafları görebilirsiniz burda :)

Mehmed Kaan 11. ayını doldurmasına 13 gün kala, ilk kez bugün bindi salıncağa :) Bayıldığını söylememe gerek yok sanırım:)



Salıncak çok hoşuna gitti, epey sallandı. Biraz da kaydırağa götürmek için aldım, hiç itiraz etmeden çıktı. Kaydırak ilginç geldi, hoşuna gidip gitmediğini anlayamadım ilk başta. Ne zaman ki oradan da ayrılmaya kalktık başladı ağlamaya :) Kaydırak biraz büyükçe ve üzerinde küçük bir alan falan var. Bir nevi oyun grubu gibi bir şey. Anladığım kadarıyla merak etti, dolaşmak ve incelemek istedi ancak henüz yürüyemediği için oralara çıkarmadım, sadece kaymasına yardımcı oldum. Merakını gideremeyince de bastı çığlığı :) Kaydırak sonrası sağa sola sallanan küçük bir file bindirdim, o da çok hoşuna gitti. Ve evet, ordan da alınca ağladı :) Bundan sonra sık sık gitmeli bu parka :)





Akşam iş çıkışı eşim arayıp bir yerlere gitmeyi teklif edince hayır demedim :) Arkadaşımızı ve çocuklarını da alarak Fairlop Waters'a, göl kenarına gittik.



Cool Babes ;)


Arkadaşımın oğluna bakarken, 'Bir gün MK da bu kadar büyüyecek mi acaba?' diye düşündüm.

Babacığım, sana bir sır vereyim mi?

Fısır fısır... :)

Büyük Adam, Küçük Aşk...

Arkadaşlar, alttaki posta yorumlarınız için çok teşekkürler :)

Sevgili süpürgesiz cadı, www.rupalionline.com Bu adreste çok uyguna, çok çok güzel şeyler var. Almanya'ya da postalıyorlar.

Yazmamıştım ama ben de aldım tabii Hint kıyafeti :)) Çok uzun zamandır giyerim Hint kıyafetlerini :) Ayakkabılarını da severek kullanıyorum. Düğünde giymeyi düşündüğüm kıyafeti ve ayakkabıları da koyayım bir ara :) Rupalinin sitesinde de çok güzel şeyler gördüm, sanırım yarın biraz da online alışveriş yapacağım :)

Sevgili senabera, sarileri ben de çok severim, her ne kadar bir sarim olmasa da:) Bel bölümü hep açıkta ya, böbreklerini üşütür insan :P

Sariler belden 7 ila 10 arasında bir sayıda katlanıyor. Bildiğim kadarıyla rakam önemliymiş:) Bir şeyin temsili falan sanırım. Bir de beyaz sariyi sadece dullar giyermiş. Gelinlerin gelinliği o yüzden beyaz değil :) Sariler hakkında bildiklerim bunlar :)

Sarı sarinin kesin temsil ettiği bir şey vardır, öğrenirsem yazarım :) Bu da sarinin nasıl giyileceğini gösteren bir link:) How to wear a sari?

Banucum, rupalinin linkindeki kıyafetler çok uygun, keyfine giymek için bir sari alınabilir bak oradan :)

Özlemcim, eşime dedim, gelinle damattan daha çok ilgi çekmeyelim, ayıp olur diye :))

Kuaybecim, emzirirken uyudu, ayağıma koyarken aynen o pozisyonu aldı :) Bilerek bir şey yapmadım inan ki :))

Bunlar da Veer Zara ve Paheli isimli iki Hint filminden görüntüler: İki filmi de, müziklerini de çok severim. Paheli'yi ingilizce alt yazısız, kendi dilinde izlemiştim ama anlamakta hiç zorluk çekmemiştim, arkadaşlara çeviri bile yapıyordum :)






10 comments:

siyap said...

merhaba MK ve annişi,öncelikle maşallah kuzuya saçları kesilince daha bir tatlı oldu,buarada resimlere bayıldım özellikle ağaçlar süper...iyi gezmeler,sevgileeer...

minik talhanın annesi said...

ama ama annesi neden aldın salıncaktan yaaaa... maşaallah ne güzel gülmüş öyle. hadi hayırlı olsun ilk salıncak maceranız. yakında daha çok macera okuyacağız gibi geldi bana. bu arada hint kıyafetlerine ben de bayılıyorum. çok güzeller :D

meltem said...

ESROSCUGUM,

SALINCAKTA COK MUTLU OLDUGU HERHALINDEN BELLI YAKISIKLININ:))

HERZAMANKI GIBI COK SEKER CIKMIS FOTOLARDA SOYLEMEYE GEREK YOK:)))

Duru said...

İngiltere'de ki parklar harika,buralarda böyle temiz,geniş alan bulmak zor,bizim bulunduğumuz şehirde özellikle.ağaçlar,çiçekler harika,bayıldım walla.
Seneye MK koşturur artık çimlerde annesi,sen de onun peşinde :)

sevgiler Serpil

sühendan said...

Esra foto altı yazılarına bayılıyorum.Nasıl da buluyorsun.Resimler de çok canlı ve güzel.Bu makinanla bile böyle resimler çekiyorsan yeni alacağınla nasıl kareler yakalarsın kim bilir...:)
Emin de salıncağı çok sevdi.Mk da çok sevmiş.Yüzündeki gülücüklerden anlaşılıyor.

Serra yiLmaz said...

amaniiiiinnn
MK ne kadar buyumuuuuuu$$$$
$ok oLdum yaaa, kocaman oLmu$$. ma$allahh nazar degmeSin.. ya o kadar uzun zaman oLdu mu ben bLogLari ziyaret etmieLi, yokSa senin ogLu$un mu cok hizLi buyudu. Dumur oLmu$ durumdaim anneSii

~Serra

KEO said...

Sizin oralardaki bu parklara, göllere bayılıyorum.Fotoğraflardan da "ulu ağaç" fotosunu çok beğendim ve MK nın babasına bir sır verdiği fotoya:)

SENABERA said...

Esracığım, sari ile ilgili verdiğin bilgiler ve link için çok sağol!! Sarı sarinin anlamını merak ettim ama bak şimdi, ben de bir araştırayım..:) Bir de verdiğin linkteki beyaz bir sariye bayıldım bayıldım... Zevkli insanlar hintliler...:))


MK senin düşündüğünden çook daha hızlı büyüyecek, bakıp bakıp inanamayacaksın, ne zaman büyüdü bu çocuk diye....:)


Senin çektiğin manzara fotoğraflarına bayılıp, arka plan olarak kullananan biri olarak bugün yine seçmekte zorlandım... Hepsi de birbirinden güzel fotoğrafların....

Sevgiler....

süpürgesizcadi said...

Büyüyecek esra'cim birgün bi bakacaksin kocaman olmus ve hangi arada büyüdün be yavrum diyeceksin :)))

Verdigin link icin cok tessekür ederim hemen incelemeye basladim bile, su an kardesimi kandirmaya calisiyorum, kina gecesinde hint gelinlig giysin diye :)))

Veer&Zaara'yi da izledim Paheliyi de, ilki Almanca seslendirmeli, diger almanca alt yaziliydi, büyük bir koleksiyonumuz var zaten, ana kiz filmlern delisi olunca :)))

KeLeBeK said...

veer&zara ve paheliyi ben de izledim favori filmlerimdir, zaten bollywoodun hemen hemen bütün yapımlarına bayılıyorum kültürleri, rituelleri çok çekici geliyor insana...
MK'nın salıncaktaki pozu haaaarika annesi, canım benim ne kadar mutlu olduğu gülücüklerinden belli...

x