Wednesday, 12 March 2008

Le Rêve!
The Dream!

Yine yavaş yavaş diş çıkarma dönemine giriyor sanırım. Eteğime yapışıp ağlamalar başladı. Hem de kahvaltıya misafir beklerken ve akşamdan kalan bulaşıkları yıkarken :)) Tek elle bulaşık durulamada usta oldum artık :)

Evde boza yapıyorum :)) Bir boza delisi olarak çok mutluyum da istediğim gibi olacak mı onu bilmiyorum :) 2 gun mayalanmasını beklemek gerekiyor. Bugun baktım ekşiydi tadı :P

Funky Punky Boy!

Saçlarının kesilmesi lazım, 3 numaraya vurduralım diyor babası :) Kabakkafa lakabı çok yakışacak :)

Daha önce alıp da kullanamadığımız biletleri 5 nisana erteletmiştim ancak pasaportum hala elime ulaşmadı. Buradaki İngiliz bakanlığında. Şimdilik 12 nisana erteleyeceğiz. Dönüş tarihi 27 nisana geliyor, Yeşim the pregnant'ın doğurması beklenen tarih!! Umarım bebiş bizim dönüşümüzü bekler. Gerçi daha hiç bir şey belli değil, belki pasaportum o tarihe bile elime geçmemiş olabilir.

Çok yakın bir arkadaşım, Duygu, doktora çalışmaları için Avusturya'ya geldi. Bir diğeri, Nimet, mart sonu gibi aynı sebepten orada olacak. Sonbahara kadar Avusturya'dalar. Bu fırsatı değerlendirmek istiyorum.

14 comments:

Pıtırcık said...

Saçlarını kestirmeyin lütfen böyle çok karizmatik dağınık,yandan alnına düşüyor çok tatlı :) ben oyumı kesilmemesinden yana kullanıyorum.
Sevgiler

Anonymous said...

MAŞŞŞALLLAAA
O NASIL GÜZEL UYUMAK ÖYLEE

Pelin said...

sessiz sessiz okuyordum sizi ama artık dayanamayacağım :)) MK'nın sıkı bir 'fan'ıyım :) maşallah o kadar tatlı bir bebek ki, her hali ayrı güzel maşallah her gün ziyaret ediyorum günüm şenlensin diye. Sizin tarzınıza da hayranım, ben de sizin gibi bir anne olabilecek miyim acaba diye düşünüyorum ama haddinden fazla evham huyumla biraz zor görünüyor... Sayenizde teoride bir çok şeyi öğrenmiş oldum, öğreniyorum :)

sabahnur said...

uyuyan melek ,masallah barekallah

meltem said...

esroscugum nisan gibi trye gelirseniz bizim dugune gelemiycekmisinz:(((

ben de cem de cok isteriz hepiniz burda olmasınızı...

insallah gelebilirsniz canım...murata cok selam...kaancıgı cok op benim icin...

uyuyan fotolarda ne seker cıkmıs masallah...

gerci o tum fotolarda masallah cok seker cıkıyor:))

SENABERA said...

Öpüyorum o uyuyan tatlı ötesi saçlıkafayı...:) Benim de ilk tepkim, hayıırr saçları kesilmesin oldu, ama düşününce MK'ya kabakkafalığın da çok yakışacağına karar verdim....

Sevgiler....

Calimero Mutfakta said...

Esracim MK uyurken daha bi degisik geldi gozume :) sen de oyle hissediyormusun?? Boyle yuvarlak bembeyaz bir yuz.. masallah.. Dudaklara bak sen.. cok sirin.. :)

yaban eriği said...

uyurken ne kadarda tatlı MaşaAllah..yanağına yanağını yaslayıp uyumak ne keyifli olur kimbilir..
bencede saçlarını kestirme biraz daha çok yakışıyo kuzuya...

AycA said...

ne güzel uyuyor :)

Salincakta Iki Kisi said...

Ikinci pozunda ayni benim Lulu'ya benziyor:)

minik talhanın annesi said...

maşaallah barekallah... o ne güzel uyuyuş öyle...
saçları çok yakışıyordu ama annesi yaaa...
türkiyeye gelme meselesi en yakın sürede çözüme kavuşur inşaallah...

Eren Derin said...

Masallah ne güzel uyuyor annesi! Melek gibi :) MK'da yüzünü cizenlerden demek! Ne cabuk tirnaklari uzuyor degil mi? Benimkinin 3 günde bir tirnaklarini kesiyorum. Yine de yüzünü, gözünü ciziyor! Boza??? Bende cok severim ;)

Anonymous said...

Yakisikli oglunuz uyurken cok daha yakisikli masaallah. Sac kesiminden sonra belki biraz karizmasi cizilebilir ama sonsuza kadar uzatamayacagina gore birgun bir yerde dusecektir berber amcanin koltuguna :)

Ayse Sule

ela selin said...

uyurken benimki de dudaklarini ayni sekle getiriyor. coook sirin ya!!
Avusturyaya kadar gelmisken bize de ugrayin Esra!!

x