Monday, 24 March 2008

Hafta sonu... Ve Sürprizi :)

Cumartesi:






Cumartesi kahvaltısı, 1 lokma al, kalk, otur, oturur oturmaz bir daha kalk, evin içinde bir git gel, otur, tam lokmayı ağzına götür... yeniden kalk :) şeklinde geçse de güzeldi. Kahvaltının sonuna doğru çocukları babalarına emanet edip arkadaşımla kahvaltı masasında çayımızı içip sohbet bile edebildik :)

Arkadaşları uğurlarken, herşeye rağmen geçen sefere göre daha iyiydi diye esprisini yaptık:)

Cumartesi akşamı Özlem geldi, 2 gün yoğun bir domestik hayat yaşamak üzere :)

Pazar:

Pazar günü beklenen kar yağışı başladı... Ve 10 dakika sonra bitti! Hatta üzerine biraz yağmur yağıp, güneş bile açtı! Burada tüm yıl boyunca gördüğümüz göreceğimiz kar yağışı budur işte! Biraz yağsa, yerler tutsaydı ne hayallerim vardı. MK alıp dışarıya çıkacak, kar topu oynayıp, kardan adam yapacaktık :(


T-shirt'ünün üzerindeki snow yazısı ile arka plan uyum içinde olmuş, fotoğraflara bakarken fark ettim :)

Pazar Klasiği :)

MK'nın çamaşırlarını kaloriferin üzerine koyunca ortaya çıkan nem kokusu çocukluğumun pazar günlerini hatırlattı.

Ancak bir süre sonra... Kurabiye kokusu nem kokusunu bastırdı :) İşte yoğurtlu kurabiyelerimiz.

Veee işte hafta sonunun sürprizi :)

Öğle uykusundan uyanınca babası biraz dışarıya çıkarıp gezdirmek istedi. Hazırlanırken berberlerin açık olup olmayacağını düşündük. Geçen pazar önlerinden geçerken açık olduklarını gördüğümüzü hatırladım. Böylece baba oğul berberin yolunu tuttular :) Eve döndüklerinde MK bambaşka bir çocuk gibi geldi Özlem'le bana :)

A little bit of sunshine

Kabak Kafa :)

Babamın bir küçüklük fotoğrafı var. Siyah beyaz. MK kadar küçük değil ama yine de küçüktür o fotoğrafta. Başı kabak bir köylü çocuğu. Artık oğlum daha çok babama benziyor bu haliyle :)

Kardeşime baktığımda annemi görüyorum, oğluma baktığımda babamı... Şu genler ne ilginç şeyler :)

Akşam çocuklar geldiler. MK da, kendisini ayağında sallattığı kurbanlarına bir yenisini ekledi :)

Pazartesi:

Pazartesi, yani bugün hala tatildi ama eşim işe gitti. MK da sabah babasının arkasından ağladı. Artık babasını uğurlarken ağlamaları başladı :) Gün içinde bir ara, yatak odasındaki yatağın demirlerine tutunmuş, bab-ba, bab-ba diye sayıklarken buldum onu :)

MK Özlem teyzesine rahat vermezken!

İki dişli minik canafar :P

Tatil bitti, Özlem gitti.

29 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

gule gule uzatir saclarini insallah.bu halide seker ama uzun hali cok daha seker)optuk sevgiler...

Salincakta Iki Kisi said...

Saclar gidince yanak potansiyeli daha bir ortaya cikmis :) Eger bir gun Ingiltere aktarmali bir ucusumuz olursa sirf MK'yi minciklamak icin gelicem- o gune kadar yanaklarin tatlilik oraninda performans dusuklugu olmasin lutfen Esra'cim :)

Ahu said...

hüüüüüü:(

mucizenin annesi said...

teyzesinin minik kabağı :))yakışmış ama he ..hem belkim daha da çabuk büyür saçları..sıhhatler olsun miniğime.

KEO said...

öğle uykusu sonrası, yeşil eşofmanı ve kısacık saçlarıyla küçük asker olmuş MK:))

mesecina said...

Adam büyüdü de traş olmaya gitti yaa:))) Çok şeker olmuş.

Pıtırcık said...

Gerçektende kısa saç çok değiştirmiş, uzun hali daha güzel uzasın lütfennn:)

Esra said...

Bu aralar blogcuların erkek bebeklerinde bir saç kesme telaşı var.Bahar temizliği heralde:)
Eskiden daha bebeksiydi MK,şimdi kocaman abi gibi durmuş..Ama yakışmış maşaallah..
Hayırlı olsun

Kirpikteki Gözyaşı said...

Memooo saçlar gitmiş! Saatler olsun! Uzun hali daha güzeldi sanki:) Gerçekten asker tıraşı gibi olmuş! En büyük Memo bizim Memo:))

minik talhanın annesi said...

ama ama gitmiş saçlar yaaa...
sıhhatler olsun. kökü yerinde nede olsa uzar :D herhali şeker bu bebişin yav... camın önünde ağlayan pozu çok şeker :D

Anonymous said...

:)) kısa saçlı halini daha çok sevdim ben. Yüzü gözü açılmış.Çok yakışmış çok!

Tr ye gelecek olmanıza da çok sevindim.
Annene de acil şifalar.

ipek

sühendan said...

Annesi kıydın demek MK. nın saçlarına...:(

DURU'NUN SAYFASI said...

Çoooookkk tatlı olmuş çookkk... Büyümüş bebek görüntüsü bir anda çocuk görüntüsüne dönüşmüş sanki. Maşallah...

ASYA said...

çok yakışıklı olmuş:) ben çok beğendim..kızım olsa verecektim:)

Nihan said...

Kucuk adam olmus. Cok seker.

Banu said...

Çok çok güzel olmuş. Uzun hali de güzeldi, ama şimdi tipi değişmiş. Berber koltuğunda nasıl durmuş? MK çok sevimli bir çocuk, her fotoğrafta "canım benim" diye severken buluyorum kendimi.

DERYA said...

aman aman tam kücük adam olmuş mk maşallah,saclarda yakışmış:)

AYSUN said...

Saçlar kesilince minik adam olmuş Mk maşallah:) Şeker büyüdü yaa...

Ayça said...

Asker gibi olmuş :) MAşallah

beyzanın annesi said...

Çok yakışmış MK ya kısa saç adam olmuş maşallah
bu kurabiyelerde çok güzel gözüküyo tarifini vermişmiydin daha önce
ellerine sağlık

Mademoiselle said...

Saclarinizi gule gule uzatin. Ben cok sirin buldum yeni halini. Onceki hali de sirindi, saclari kisa hali de sirin. Yuzu, gozu acilmis MK'nin. Cok iyi yapmissiniz annesi, saclari insallah dahada guclu bir sekilde uzar...

Suzan said...

Tam bir minik erkek olmuş,sıhhatler olsun. Ama uzun halini daha çok sevmiştim ne yalan söyleyeyim:(

inciK said...

super olmus saclar annesi, sihhatler olsun!

tuna said...

hayirli olsun trasi, daha gur ciksinlar :)

sumuklubocek said...

aaaaaaa soke oldum ben, bana tam surpriz oldu! cok yakismis bence de, abi olmus ;)
tam bir oglan cocugu olmus annesi. aman dikkat sac kesimi aliskanlik yapiyor, bizden soylemesi ;)

Eren Derin said...

sihatler olsun annesi! Büyümüste saclarini kestirmisler :))
Saclari kesilince disler daha da ortaya cikmis annesi :))

Anne ve Bebisi said...

Cok cok tesekkurler arkadaslar:))

zerrin said...

cinli bir arkadasim bebegin saclarini biriktirip firca yaptiklarini soylemisti,bana sende yap cok guzel bir hatira oluyor demisti...
benimki kiz kiyamadim kesmeye zaten zar zor ciktilar

Kuaybe said...

Küçük kabak çok tatlı olmuş yaa.. Berber pozu da isteriz :P Ağlamış mı MK saçlar giderken?

x