Friday, 21 March 2008

Good Friday!

A Good Friday Morning!












Şu sıralar MK'yı uyutmak zorlaştı. Uykusu geliyor, emziriyorum, uyku gözünden aksa da dalmıyor, emmesi biter bitmez sanki depoyu fullemiş gibi fırlıyor, etrafı keşfe devam ediyor. Az sonra yine gözlerini ovalayarak bana geliyor, ayağıma yatırıp sallamak istiyorum, daha yatırmadan bağırmaya, ağlamaya, protesto etmeye başlıyor. Bir emzir, bir sallamaya çalış derken 15. denemede falan uyutmayı başarabiliyorum. Hem MK, hem benim için ne kadar zor olduğunu söylememe gerek yok :) Üstelik, şu aralar biraz da dişlerinin etkisi ile, çok sık uyanıyor.

Ben tam bu satırları yazarken, 00.30 gibi, ağlalayarak uyandı. Saat 01.09, hala ayakta, uyumayı reddediyor.

Ne diyordum? :)

Böyle zamanlarda Dr. Sears, Elizabeth Pantley okumak iyi geliyor. Tüm bu zamanların geçici olduğunu, ne olduğunu anlamadan çocukların büyüyüvereceğini hatırlıyorum.

Dr. Sears'ın şu sayfasını tavsiye ederim. Bu akşam, bir kez daha:) pek çoğunu okudum. Ve anladım ki MK High Need Baby! Bütün belirtiler onu gösteriyor.

8 comments:

Açalya said...

Dante'yi de gunduz uyutmak bir iskence halini aldi. Artik gunduz uykularini 1'e dusurmek uzere sanirim. Aynen depoyu fullluyor ve tam gaz firliyor. Ama geceleri uyutmak cok kolay, gece 7:30-8 de uyuyor ve 11'de saat calmis gibi uyanior ve emzirmek gerekiyor, sonra sabah 7'ye kadar her 2 saatte bir uyaniyor. Alistik biz. Buyumesini bekliyorum, ah hemen yarin olsa keske! Linke bakayim, sanirim benim oglan 35 dakikalik uyku cokoprensligi unvanini koruyor gunduzleri...

Anonymous said...

Ablacım cok gecmıs olsun Sebahat teyzeye.Allah acıl sıfalar versın ınsallah en kısa zamanda gelırsınız onlarada ıyı olur.ıple cekıyoruz hepımız gelmenızı.sevgıyle kalın sevgınız eksılmesınnn...
meltos

minik talhanın annesi said...

ne güzel türkiyeye geliyormuşsunuz...
annene rabbim şifa versin...
uyumama hususunda sizleri korkutmak istemem ama ben hâlâ gece sıksık kalkan bir bebeğin annesiyim... daha nekadar sürecek bu uykusuzluk merak ediyorum. inşaallah sizin kısa sürer :D

gezicini said...

aman masallah annesi.. bir nazar boncugu gondereyim buradan :-)
sevgiler
gorki

beste said...

tamda alttaki posta yorum yazıp mk nin fotosu olmayan yazıya yazı demem ben diye sana çıkışmak üzereyken güneş gibi doğmuş sayfana minik güneş:) 8 ve 2.5 yaşında çocuklarının annesi olarak söylüyorumki dr sears gerçekten haklı..geçiyor esra bunlarda geçiyor neler neler geçiyor sağlıkla sabırla atlatmanı diliyorum bu günleri..türkiyeye gelmenize çok sevindim inşallah sorunsuzca gelirsiniz ailelerininze kavuşursunuz.seni ve mk yi öpüyorum sevgiler..

AycA said...

Esra gerçekten geçiyor.. ve her geçişinde tekrar geri geliyor :)

Kolay gelsin MK'ya.. büyümek gerçekten zor iş ..hem onlar için hem büyütenler için ..

Bu arada sobeee:)

süpürgesizcadi said...

Kolay gelsin size,gececek bunlarda ilerde tatli bir tebessüm ile hatirlayacaksiniz :))) hatta sen MK'ya anlatacaksin o karsinda piskin piskin siritacak :))))

sirar said...

biz de şimdi bu süreci yaşıyoruz.bu 15 deneme yi okumak beni çok rahatlattı."hadi bir kez daha deneyelim"le başlayan cümleler yormaya başlamıştı çünkü..
tabi şimdi mk abimiz kocamaaannn oldu,ama iyi ki bu sayfalar var.koskocaman teşekkürler anne ve bebişine :)

x