Wednesday, 5 March 2008

Cumartesi:

Baba&Oğul



Cumartesi günü, 44 günlük taze anne-baba arkadaşlarımız Sema&Deniz'i ve 44 günlük 'brand new baby' oğulları Sel Eren'i ziyarete gittik.

Yeni doğmuş bir bebeğin ne kadar minik olabileceğini ne çabuk unutmuşum ben???

MK gözümüze kocaman çocuk gibi geldi, minik bebişin yanında :)

Sıcaktan soyunakomuş Pelvan :)



Ne olur ne olmaz, ana kucağında uyuyan bebişe bir zarar vermesin diye genelde kucağımızdan indirmedik MK'yı. İndirdiğimiz zaman da bebekten uzak tuttuk. Bir ara ben bebişin yanına götürüp; "Bak bebiş, bak kardeş" diye tanıttım :))

Minik bebişi uyandığı bir ara kucağıma aldım, kucağımda yine uyuyakaldı :) MK herhangi bir kıskançlık belirtisi göstermedi. Belki henüz anlamıyordur. Gerçi bir ara bebek kucağımda iken, kucağıma uzandı ama acıkmıştı o ara, ondandır diye tahmin ediyoruz:)

Akşam da, bizim kabile toplandık :) Bu hafta sonu MK Murat amcası ile çok güzel ve keyifli vakit geçirdi. Cumartesi akşamı, yarım bıraktığı çorbasını daha sonra Murat amcasının elinden yaladı yuttu :) Biz de ağzımız açık izledik :)

Havalarda uçarken :)

Whoohoo! Spooky!

Salyalar saçarken :)

O kadar çok gülüp eğlendi ki altına da etmiştir herhalde gülmekten:)))


Bu pazar burada anneler günü idi :))

Pazar:



Sportmen MK pazar kahvaltısından sonra göl kenarı yürüyüşünde :)














8 comments:

mesecina said...

Esracım, arada bir benim favori fotografları koyuyorsun ya çok teşekkür ederim:)) Yerim ben o çoraptan çıkmış topuğu:)))
Anneler günün kutlu olsun bu arada. Bende 5-6 sene evvel ingilterede yaşayan apartman arkadaşım annesine bu dönemler anneler günü kartı attığında çok şaşırmış, bu kız kafayı yedi galiba diye düşünmüştüm, O günden beri ingilterede mayısda kutlanmadığını bilirim, adamların herşeyi ters yavv:))
Sevgiler...

arzu c said...

Esracim masaallah cok tatli Mehmet Kaan, yemek masasindaki halleri olsun yuruyusten kareler olsun hepsinde cok seker cok seker cok seker cikmis:))masaallah masaallah! Anneler gunu hediyen cok seker:)birde bu ingilizler ne ters millet yahu:P

beste said...

aman ben yerim bu mk yi valla çok tatlı yaa..demiştimya benim 2 yaşındaki yavruya çok benziyo buuuu..hele bu çoraplara bitmiş durumdayım durmuyo ayakta:) anneler gününde kutlu olsun..ohh murat amca her eve lazım desene:=) sevgiler bizden size...

Ceylin Naz said...

Esra, ilk fotoda baktım da MK babasına pek de benzemiyor. Sanırım sana benzetiyorlardır daha çok. Her zamanki gibi çok tatlı çıkmış yine!

Öptüm ikinizi de
Sevgiler
Gülfer

siyap said...

masallah cok tatlı bebişiniz.anne-bebek sitelerine bakarken sizi buldum.biz de bekleriiiz.sevgiler
http://tatlipamus.blogspot.com

Kuaybe said...

Gülmekten altına mı etmiştir, hi hii :))

Bu arada, desene MK oraya göre, anneler günü hediyesi değildi sana.. Kandırdınız bizi :P

"Anneler günü"n de kutlu olsun tabii, onu unuttum sanma..

Anne ve Bebisi said...

Mesecinacim, sirf senin icin koydum inan ki o fotoyu:)) Senin de anneler gununu kutlariz insallah:)) Evet bu millet biraz ters :P Kendi kurallari var pek cok konuda:))

Arzucum, cok tesekkurler:))

Cok tesekkurler sevgili Beste:) Evet Murat amca her eve lazim cidden:)

Gulfercim MK'nin endami babaya benziyor;)) Cok tesekkurler, sevgiler.

Iade-i ziyaret yapariz sevgili siyap:) Tesekkurler.

Tesekkurler Kuaybecim:) Biz her iki ulkenin de ozelliklerinden faydalaniyoruz hehe :)) Sevgiler.

palyanço said...

ya ne diimm.. kıskanıyorum sen boyle resimleri ardı arkasına koydukca.. bende istiyorum aynen yapmak ama,iste guvenemiyorum su internet sacmalıklarından :/

koccaman bir MAASALLAH Mehmedim'e :)) nasılda geciyor zaman. o gulusune bittim yalnız.. kuvvetli adam nolcak.. sandalyeyi nasılda ittiriyo :)

bu arada anneler gunun kutlu olsun canım :)) birde bizim buralara göre kadınlar gunun :))

x