Saturday, 29 March 2008

Cuma:






Cumartesi:

Cumartesi ekmeği. Mis Kokulu Ekmekler'den, Anadama Ekmeği.

Mısır unum olmadığı için yerine irmik kullandım. Kaşık ölçüsü sanırım yemek kaşığı idi ancak ben makinamın kendi kaşık ölçüsünü kullandım. (table spoon) Ancak galiba yeterli gelmedi ki 3 kaşık pekmeze rağmen pek tatlı bir ekmek olmadı. Bir de ekmek somunu ölçüsü yazmıyordu, 1lb, 1.5lb ve 2lb arasından ben 2lb'yi seçtim ancak yanlış bir seçim yapmışım :) Daha denenecek pek çok tarif varken uzunca bir süre bu ekmeği yeniden deneyeceğimi sanmıyorum. Bu sefer başaramadım dememin dolambaçlısı yani:) Ama bugün bizi ziyarete gelen Gül ve Nursel beğenerek yediler:) Eşime sordum şimdi, iyi, fena değil dedi.

Yoğun ilgi altında:)

Kızlar kapıdan girer girmez MK'yı kucaklarına verip, mamasını ellerine tutuşturdum :P Fırsatçılığın da bu kadarı:) Sağolsunlar gün boyu ilgilendiler. MK da, işi düştüğü anlar dışında (İşi düştüğü anlar=Emmek istediği zamanlar:) hiç arayıp sormadı beni.



Kızların getirdiği...



Sofra muhabbetlerinin en tatlı ve meraklı üyesi :)

4 comments:

Sevgili Sayfa said...

Bambaşka bir "ÇOCUK" oldu saçlar kısalınca! Eee şurda 1 yaşına ne kaldı ki? Maşallah!
Herzamanki gibi çok tatlı :-)

Sevgiler
Gülfer

zeynep said...

saçlarını kesince ne kadar büyümüş mehmed kaan.. ee darısı ahmedin başına:))) acaba biz onu nasıl oturtucaz berber koltuğuna??

tiramusu yazısını da ne güzel yazmışlar. ben kıyıp da yiyemezdim:)))

seni ve oğluşunu çok öpüyorum:)))muckssss

sühendan said...

Çok seviyorum tiramisu pastasını...:P

SENABERA said...

MK nın bakışlarında bu derin anlam varken, saçlı saçsız hiiiç fark etmiyor... Her haliyle cool maşAllah....

x