Thursday, 27 March 2008

Bugünkü hava durumunu yağışlı gösteriyordu tahminler. Alışverişe gitmem gerektiği halde, bütün gün yağmur yağacak diye hiç yeltenmedim bile. Sonra baktım saat olmuş 12 ama hava pırıl pırıl! Alışverişe gidemesek de, ekmeğimizi makinaya atıp, klasikleşen bahçe sefamızı yaptık:)

Bu bahçe işi çok iyi oluyor. Temiz hava ve bol hareket sonrası eve döndüğümüz gibi uyuyor MK. Bahçeli bir evimizin olmasını gün geçtikçe daha çok istiyorum.


Örgümü de aldım yanıma ama elime almamla oğlumun şişlere atlaması bir olduğu için hiç öremedim. Bu arada, ben de hamarat anne gibi oyuncaklar örmek istiyoruuuuum :)

Bugün de oynamak için başka bir arkadaş buldu MK :)

MK'nın saçlarını ben de uzun seviyorum :) Ama saçlı doğmuştu ve o saçlarını bugüne kadar hiç kestirmemiştik. Onları kestirelim, tazelensin, yenilensin dedik :) Yıkadıktan sonra cidden çok kolaylık oluyor, giydirirken bakıyorum ki kurumuşlar bile :)

Döndüğümüzde ekmeğimiz hazır değildi ama ben MK'yı uyutup çayımı yaptığımda hazır olmuştu :) Orjinali Mis Kokulu Ekmek'lerden, Kabak Tatlılı olan ekmeği, tadı kabak tatlısına benzediği için tatlı patates, sweet potato (resmi için tıklayın) ile yaptım. Tatlı mı tatlı, sarı mı sarı bir ekmeğim oldu. Tatlı patatesi tıpkı kabak gbi doğradım, üzerine şeker serpip suyunu salmasını bekledim. 2 saat kadar bekledikten sonra da ateşte pişirdim.

Açalya'nın damla sakızlı ekmekle ilgili postundan beri bu ekmeği yapma derdindeydim. Gittim Türk marketine, damla sakız aromalı falım sakızlarımı aldım:) Gururla Yeşim ve Meral'e gösterdim :) Onlar da bana bi taraflarıyla güldüler :) Damla sakız ile damla sakız aromalı falım sakızı aynı şey değilmiş tabii ki :P Neyse ki Türkiye'ye gidiyorum, getirirken yolda eriyip sağa sola bulaşmaz değil mi?

Uçak biletlerimizi ikinci kez aldım bugün. İlkini kasım sonunda almıştık, ama gidememiştik. Ceza ödeyip nisana ertelemiştik. Gidiş ve dönüş günlerini de sayarsak toplam 18 gün oradayız kısmetse :) 3.5 yıl oldu Türkiye'ye en son gidişimden bu yana. Çok çok uzun bir zaman.

MK'nın çantası hazır sayılır :) Bu akşam götüreceklerimi bir kenara ayırdım, almam gereken temel bir kaç şey var, şapka&ayakkabı vs. ondan sonrası tamamdır inşallah :)

Türkiye'ye gittiğimde almak istediğim o kadar çok şey var ki, mümkün olduğunca boş bir bavulla gitmek istiyorum.
  1. Katlanabilir, küçük bir kilim almak istiyorum mesela.
  2. Uzun bir liste halinde kitap.
  3. Burada £40-£50'den aşağıya satılmayan sling için kumaş almak istiyorum. Eni 50 cm, boyu 5 metre, %100 pamuk bir kumaş kaça mal olur ki bana?
  4. Damla Sakızı demiştim zaten :)
  5. Vs. Vs. :)

Eşim cumartesi-pazar çalışacakmış. Bu demektir ki, bana da tatil yok :(

12 comments:

Açalya said...

Bu saçına bayıldım MK'nın...ben de düşünüyorum, cesaret geldi Alev ve senden sonra.
Alev, damla sakızı aromalı Falım sakızını damla sakızı niyetine tariflerinde kullanıyor ve çok da memnun. Tavsiye ederim.

KIZIMIN CİCİLERİ said...

Öncelikle şimdiden iyi tatiller, umarım bir aksilik çıkmadan sevdiklerinzile gönlünüzce bir tatil yaparsınız.
Sling için ben (daha önce yazdığım gibi) Cevdet Eldemir' in Gaziantep ipekli el dokuması kumaşını kullanıyorum ve oldukça memnunum hatta öyle ki dün ikincisini aldım.Hep aynı kumaşı kullanmaktan sıkıldığım ve arada kıyafetlerimlede uyumlu olmasını istediğim için. Bu kumaşı özellikle tercih etmemdeki sebep eni 50 cm boyu 5 m kumaşı aldıktan sonra hiçbir işlem yapmama gerek kalmıyor. Kumaşı Çanakkale' deki Aynalı Çarşı' da bulmuştum daha önce Çanakkale' ye geldiğimde, şimdi de Çanakkale' deyiz (pazar gününe kadar) eğer istersen Türkiye' ye geldiğinde sana ulaştırmak için bir tane alabilirim.

KIZIMIN CİCİLERİ said...

Sormayı unuttum İstanbul' a gelecekmisin, çünkü gelecekseniz MK' dan bir öpücük almadan vermem.

KEO said...

MK bu sefer kendine bir kız arkadaş bulmuş galiba hımm:))Bahçeli eviniz olmasa bile bahçe keyfi yapabildiğiniz için şanslısınıız!!Benim de en çok istediğim şeylerden biri bahçeli bir ev...
sevgiler
Ekim

minik talhanın annesi said...

ne güzel bahçesi olan bir evde oturmak :D
haberler ne güzel... hayırla sağlıkla gelin inşaallah...
şu bavul mevzusuna gelince en iyisi çuval kullanmak en hafif taşıma yöntemi :DDDD bavulun kilosundan kazanırsınız :DDD
şu slinge acaip imreniyorum :D eğer ikinciyi yaparsam kaçarı yok bende yapacam...

mucizenin annesi said...

damla sakızı akmaz meraklanma canımıniçi..sert bişeydir sıcak suyla erir..nerdeyse tüm baharatçılarda bulunur..
sling kumaşınıda bence bulursun ..hatta annem İst da fatihdeki pazarda çok ucuza parça kumaşlar buluyodu..

ne uzun zaman oluyor değil mi memleketten ayrı kalalı..sağlıkla gelir dönersin inş..

уαѕємiη... said...

MK bylede çok tatlı olmuş ama annesii ben bu halini de sevdimm.. :))

Kazasız belasız sağlıcakla gelin inşallah..

öpüyoruz sizi

Pelin said...

Ben MK'nın her iki haline de bayıldım, kısa saçla daha da muzip ve afacan görünüyor maşallah...
Esra Hanım bu postunuzla ilgili değil ama bu sabah radyoda duydum; Calpol İngiltere'de piyasadan kaldırılmış. Bu tip konulardaki bilinçli davranışlarınıza ve gösterdiğiniz hassasiyete hayran birisi olarak bu konudaki güncel bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
TR'ye geldiğinizde hangi şehirde olacaksınız bilemiyorum ama bir yerlerde tesadüfen sizinle ve MK ile karşılaşsam da o tatlı gülümsemesini kanlı canlı görebilsem keşke :)
Sevgilerimle...

sabahnur said...

canım pes etme orgu işinde, mk uyudugunda devam et:) ze de bana musade etmiyor hatta ustume atlıyor resmen elimden bırakayım diye :)

bir de hosgeliyosunuz sefa geliyosunuzz:))

Minik Patikler said...

MaşaAllah çok şeker olmuş MK :) Büyümesi daha gözle görülür hale gelmiş saçları kısalınca minik bir adam olmuş :)



Bu arada sling isteyenler için gittigidiyor.com'da sling var, seninkinin modelinden yani tricotti sling değil ama, şu tek omuza asılan modelden.

buyulubahce said...

Canım yaaa, saçları kesilince iyice yakışıklı bir adam olmuş bu yaaaa... Poyraz'ın da saçları çok uzadı, kestirmek istiyorum ama kıyamıyorum resmen. Neredeyse toka takacağım yani :)
Bu arada hoşgelirsiniz umarım....

ela selin said...

Ne güzel günes cikmis bahceye atmissiniz kendinizi hemen. Burasi hala soguk, bugün biraz günes kendini göstermeye basladi.
Size daha da bol günesler diliyoruz.
Ben de MKnin bu halini cok begendim. Tam büyümüs de kücülmüs derler ya!

x