Thursday, 6 March 2008


Bu videoyu bu akşam çektim. Kronolojik sırayı bozarak en başa koyuyorum :))

Pazartesi:



Ev zaten küçük, yer kaplamasın diye walker almamıştık ama MK kendisine 'walker' buldu bile :) Evdeki sandalyeleri hem walker, hem yap boz niyetine kullanıyor. Bazen onlarla yürüyor, bazen de bir birini, bir diğerini çekiştirip sağa sola götürüyor. Ancak sandalyeleri ittirmesi tehlikeli bir hal almaya başlayınca salıdan itibaren, sabah kalkar kalkmaz sandalyeleri yere yatırmaya başladım, artık gün boyu o şekilde oynuyor :)

En sevdiğı oyuncağı, elektrik süpürgesi ile :)

Bu araba sevdası erkek milletinin geninde var sanırım :))

Salı:

Sabah Mahmuru :)

Araba sevdası ertesi gün de tam gaz :))


Açalya'nın deyişiyle, Minik Kaşif :))



Akşam oldu, hüzünlendim ben yine...

Çarşamba:

Beni niye yıkadınız ağlaması!

Artık banyo yaparken ağlıyor maalesef. Neyse, bu da geçer :)) Küveti doldurup birlikte girmeyi deneyeceğim bir gün. Belki yeniden alışır.

Çarşamba günü, MK'dan 10 gün küçük oğlu olan arkadaşıma gittim. Hani bir de MK'nın karşısında korkup ağladığı 3.5 yaşında kızı olan arkadaşım :) O gün kızı evde yoktu, ağlamasız bir gün geçirdi MK :)))

Arkadaşı Emir ile ilk kez bu kadar yakınlaştılar. Emir'i annesi, özellikle abla sebebiyle, yere pek koymadığı için henüz tam emekleyemiyor. Ancak örümceğin ustası olmuş, ordan oraya koşuyor :) MK'yı koyduk bir süre örümceğin içine, ne yapması gerektiğini bilmediği için aletin üzerindeki oyuncakları kurcaladı, durduğu yerde durarak :)))

Maalesef yanıma makinamı almayı unuttuğum için, ne yoldaki ağaçları-çiçekleri, ne de MK ile arkadaşını çekebildim.

Perşembe:

Rugby Footballer :))


Mango Boy!

Bu akşam ilk kez mango verdim. Ben çok severim, MK da bayıldı :))







Kabuklarını da yemeye başlayınca soydum artık :))



Bu da MK'nın son günlerdeki komik hallerinden bir demet :)))

17 comments:

yaban eriği said...

tabiki en başa konur o video..MaşaAllah gülünce daha da bi tatlı olmuş kuzu..Daha dün doğuşunu okuduğumuz melek iki ay sonra yaşına girmiş olacak..zaman ne çabuk geçiyo..yakında abilik yapacak bizimkilere..

beste said...

sevgili esra görüntüler çok güzel mk ye bayılıyorum hep dediğim gibi..bu arada ayakata durmayan çoraplardanda bir demet hazırlarmısın:)) sevgiler

Sevgili Sayfa said...

O alnına düşen saçlarını sevsinler!Bücür kaşif nolcak :-) Demek ayaklanmış! Kolaylıklar diliyorum. Evin keşfedilmemiş köşesi kalmaz artık...

Öpücükler

mesecina said...

Kahkahalarından çok güzel cep melodisi olur yaa:)))

Eren Derin said...

Bu cocuk gercekten kasif! Sandalyeyi yürütec olarak kullanmasi onun acisindan müthis bir fikir, ama senin acindan tehlikeli tabi ;)

Ne güzel yemesi icin herseyi veriyorsun. Bizim de 6. ayimiz hizla geliyor. Acaba ne yesin, ne versem, ne pisirsem diye panik olmus durumdayim. Tecrübeli bir anne olarak önerilerini bekliyorum ;)

Bebekli Yemek Senligi said...

Merhaba Esra, Mehmet Kaan'a daha bebeklikten beri kırmızı body'sini çok yakıştırıyorum, maaşallah ona...
Resimler çok güzel, muz yerken nasıl da iştahlı bakmış...

Sevgiler,
Hülya

Ayça said...

Bir an Tonguç sandım gülen. Bebeklerin gülüşleri birbirine mi benzer yoksa bizimkilerin sesleri mi aynı çözemedim. Nasıl güzel Nasıl tatlı olmuş Mk. Maşallah severek ve mutlulukla izliyorum..

sühendan said...

Allah neşesini daim etsin.Yüzünde hep gülücükler olsun.İlk video ile bizi güldürdün.Daha sonraki ile heyecanlandırdınız.Bende Emin i böyle görmek istiyorum.Ama bizimki yere basma konusunda çok tembel.Maşallah MK. ya

Mangoya ağzım sulandı ya.Canım çekti şimdi nolcek:)

Archi*Sugar (Esra) said...

Video super! Bayildim bayildim.Ne guzel kahkahalar bunlar!!! Guzu hep boyle gulsun insallah.

Bu arada Defne de mangoyu cok seviyor.

Kuaybe said...

Videolar süper.. Araba sevdası durumları aynı.. Yakında bir de "Ağğğn annnn" efektleri eklenecek bu sevda görsterilerine :))

Allahtan hiç mango yemedim.. Benim de canım falan çekerdi, gecenin bir yarısı aklıma takılırdı valla :P

Esra said...

Video gerçekten çok güzel..Çok tatlı gülüyor maaşallah..Ömrü boyunca hep gülsün inşaallah..

Minik Patikler said...

MaşaAllah barekAllah Esra çok şeker ya nasıl da büyüyor :)

bezginbalik said...

Ay cok tatli bir bebek saglikli ve mutlu olsun hep insallah.Bebeklerden korkup aglayan biride bizde var 2.5 yaşında psikiyatra bile goturdum takinti yapmsi dedi caresini bulamiyoruz.Bebeklerin ve akranlarinin seslerinden korkuyor, kendinden buyukleride cok seviyor..

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım maşallah! Annemle beraber izledik videoyu:) Bayıldık tek kelimeyleee! Allah nazarlardan saklasın! Oğlumuz pek yakışıklı! Kocaman öptüm sizi:)

minik talhanın annesi said...

bu bu yazıya 3. yorumum inşaallah bu sefer gelir :D
görüntüleri izleyemedim ama arkadaşların yorumuna bakılırsa çok şey kaçırmışım :(
fotoğraflar herzamanki gibi muhteşem. bayılıyorum bu minik adama :D maşaallah barekallah.
"araba sevdası genlerinde var" bu sözüne katılmamak ne mümkün :D
son olarak minik kaşif efendiye kolaylıklar diliyorum.

Mısır Patlağı :) said...

ya videosu süpper ne şirin gülüyo ounuyo =) maşallah

bizde takipteyis sevgiler

İşitme Kaybı said...

ayy mango yiyişine bayıldımm maşallah maşallah :)

x