Tuesday, 18 March 2008

Annecim bak, bütün kozlar bende :)

Yarın ve cumartesi kahvaltıya misafirlerimiz var. Bu çarşamba-cumartesi kahvaltıları gelenekselleşecek sanırım :)

Bu hafta sonu Easter Holiday. Cuma-Pazartesi dahil tatil. Bir yerlere kaçmak için ideal ancak kutuplardan soğuk hava dalgası vuruyor UK'yi şu günlerde. Cuma gecesi -2 derece olup kar yağması bekleniyor. Buraya hala bahar gelmedi :)

MK bugünlerde söylediğimiz kelimeleri taklit ederek bizi güldürüyor. Bir kaç hafta önce hafifçe düşen MK'ya babası "Acıdı mı?" diye sordu, MK çok ilginç ve açık bir şekilde "Acıdı" dedi :) Bilinçli söylediğini sanmıyoruz ama hoş bir tesadüf oldu :)

Geçen akşam babaanne ve dedesi ile msn'den görüşürken ekrandan kaybolan dedesi için; "Dede Gitti" diyorduk, arkamızdan tekrar etti; "Ded-de dit-ti!"

Düştü, Ditti, Geh gibi kelimeleri söylüyor. Dediğim gibi bilinçli söylediğini sanmıyoruz, şimdilik papağan gibi bizi kopya ediyor :) Ama çok şirin oluyor :)

Bir kaç yıl önce ekmek makinası almaya heveslendiğim sıralarda sağolsun Meral & Murat hediye etmişlerdi. Ara ara kullanıyordum ama hiç son günlerdeki kadar haşır neşir olmamıştım makinam ile :))



Spagetti Boy!

6 comments:

minik talhanın annesi said...

tatil günü havaların soğuk olması kötü olmuş. yeni yeni yerler görecektik biz de sizinle birlikte :D
kahvaltı sohbetlerini çok özledim... keşke imkânımız olsa her hafta bir arkadaşta buluşup sohbet etsek bol bol :D
mk herzamanki gibi çok tatlı... sabahları uğramadan işe başlayamıyorum :D maşaallah barekallah...

sühendan said...

Çok güldüm şu "bütün kozlar elimde" lafına...:)))

Anonymous said...

Selam Esra ben Murat , Duygu'nun Eşi

Görüyorsun bizden kaçış yok, nerede olsa seni buluruz. Özleme ve Eşin Murat'a çok selam söyle.
Nasıl buldun diyeceksin, şirketten arkadaşımın eşi şükriye duyguyla ilgili yazdığın bişeyi okumuş. bunun üzerine açılan geyikten seni bulabildik.Blogun güzel . Ufaklıkta çok tatlı maşallah. Türkiye ye gelecektin ne oldu. Murat vizeyi galiba yetiştirememiş. Çok sevgiler,

Kusadasi real estate said...

Ufaklık çok tatlı :)

Mısır Patlağı :) said...

ya saçlarıda uzamış böle bambaşka koca adam gibi :) Traş olmaz zamanı gelmiş Mk nın maceralarını takip ediyorum Onun gibi tattlı masum bebek görmedim sevgiler.

Ahu said...

traşa hayıııır, traşa hayıırr! sakın kestirmeyin yaa, hastayım saçlarına-şaçlarının karizmasına, hele alnına düşenlere:)
bi de uyurkenki fotoğrafında kıvrılmış alt dudağa....maşalllah:)

x