Wednesday, 26 March 2008

An afternoon in the garden

Bugün havanın yağışlı değil de çok bulutlu-az güneşli olduğunu görünce battaniyemizi, fotoğraf makinamızı ve elbette konu mankenimizi de alıp aşağıya indik :)

Evde dört duvar arasında oturmaktansa, apartmanın hemen önündeki kocaman yeşil alanda oturmak çok daha zevkli :)

Bir dahaki sefere termosta çayımı ve yiyecek bir kaç parça şeyi de götüreceğim :)

Umarım bu yaz buraları, geçen yaz gibi sular seller götürmez de güzel ve güneşli bir bahar&yaz yaşarız :)

Minik Kaşif çevresini keşfederken :)





Ana oğul güneşin keyfini çıkarırken :)

Komşunun oğlu camdan bize bakarken el salladık, onları da aşağıya çağırdık :)

Saç Kesimi konusunda not:)) Ben gitmediğim, babası da MK'yı saçı kesilirken sandalyede tutmak zorunda olduğu için foto yok maalesef:) Ağlar diye düşünmüştüm ama hayır, hiç ağlamamış, aynada meraklı meraklı kendisini seyretmiş :))

8 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

kot ceketi cok ama coook yakismis daha dun dogamasimiydi yahu))delikanli olmus annesi))..

mucizenin annesi said...

büyümüşte kot ceketler gieyr olmuş teysenin balkabağı ..MaşaAllah benim güzel kuzucuğuma..çok tatlı oldu çok..

sabahnur said...

ayy die sevdi ekranı ze. hatta oyun oynamaya kalktı:)

kot ceket de , cok yakısmıs
saclar da gule oynaya uzasın inş.:))

Suzan said...

Tam delikanlı olmuş. 40+1 kere maşallah. Ben de Efeciğimle çıktım dışarı bugün. Hava burda da çok güzel. Bu arada sizi MK ve annesi olarak sayfama eklemeyi düşünüyorum:)

sühendan said...

Maşallah demek saçı kesilirken ağlamamış...

Kot montuyla birlikte beresi çok yakışmış.Resimlerde çok canlı ve güzel.

Ben Ona Resmen Asigim said...

Aman bereyi takınca eski MK oldu, ben hala üzülüyorum saçlar için. Saçlar gidince adam oluyor gibi geliyor bana. Annesi bi daha bu kadar kısa kesmeyin ya

Ama sana rahat olmuştur yıkaması,taraması filan. Hem yaza rahat olur püfür püfür :)

KeLeBeK said...

oh ne güzel, canınız ,sted,kçe yeşille ve toprakla kucaklaşabilmeniz ne büyük nimet, İstanbul'da bu tür nimetlerden mahrumuz malesef...

Acqua said...

merhaba, oğlunuz çok tatlı valla bayıldım. bloğunuzu da yeni keşfettim, sizi sık sık ziyaret ederim artık. ben de beklerim sevgilerimle

x