Thursday, 28 February 2008

Sabah Jimnastiği:)




Bahar...

Sudan çıkmış balık :)



Uykudan önce...

Geçen gün eline kağıt kalem verdim, bakalım ne yapacak diye. Bir şey yapmadı tabii, attı elinden kalemi. Sonra düşündüm, çocuk bizi hiç elimizde kağıt kalemle görmüyor ki, ne yapacağını bilsin. Sürekli klavye ile görüyor, o yüzden klavyeyi eline geçirince pat pat vurması gerektiğini biliyor mesela :))

Teknoloji ile iç içe yaşayan yeni nesil çocuklar ne kadar farklı büyüyorlar-büyüyecekler. Kalem tutmayı öğrenmeden klavye ile yazı yazmayı öğrenmiş olacaklar mesela :)

Bugünlerde yine kabız, iştah yine biraz sallantıda. Geceleri salonda uyumaya devam :) Gece uykusuna geçiş saati 7'den 10'a kaydı. Ama bu durumu düzeltmek için hiç çaba sarfetmiyorum. Her çocuk farklıdır herhalde ama, MK'nın epey bir dişi çıkana kadar ve bu dişlere bağlı huzursuzluklar geçene kadar herhangi bir düzen kurmaya çalışmanın gereksiz olduğuna kanaat getirdim. 1 hafta uğraşılıp kurulan düzen 1 gecede tak diye yerle bir oluyor. Sonra keyfi yerine gelince 1 hafta daha uğraş eski düzene dön. Tam her şey yerine otursun bir daha sil baştan... Zaman ve emek israfı :P

1 yaşını kendi içinde milad sanıyor/sayıyordum ancak 1 yaş bile erkenmiş anladığım kadarıyla. İlk 1.5 sene, yok gazıydı, yok dişiydi, yok hastalığıydı, yok büyüme atağıydı derken bir düzen oluşturmaya imkan yok. Saldım çayıra.

3 yeni bebiş dünyaya geldi çevremizde:) Hepsi erkek. Hepsinin hediyesi hazır, cumartesi siftahı yapıyoruz :))

12 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

tipki bende senin gibi dusunuyorum esracim duzen kurmak kurmaya calismak stresten baska birsey degil en iyisi kabullenmek en iyi duzen 1.5 yasda degil rana su anda tam bir bucuk yasinda) sanirim sutten kesildikten sonra uyku duzene girecek dislerde 2 yasina kadar cikiyor zaten biraz daha guce ihtiyacimiz var)))sevgiler....

meltem said...

esroscugum meral teyzesı ne guzel turk jonleri gibi taramis benim yakisiklimin saclarini:)))

minik talhanın annesi said...

oy oy sportmen mk yı sevsinler...
düzen konusunda aynı düşünüyoruz. yalnız ben yaş çıtasını biraz daha yüksek düşünmüştüm. Talhanın düzeni yeni yeni oluştu. bazen tekliyor ama :D
bu dönemde tüm annelere kolaylık diliyorum. :D

Mücevher Kutusu said...

Ben bu balığı yemek istiyorum annesi. Efe o kadar küçük öğrendi ki klavye kullanmayı harfleri de çözünce şimdi
_teyce bak a yazdım sana deyip gönderiyor msn'den.

Çok hızlı kapıyorlar her şeyi çok.

püstüklü mama said...

ne çok ayaklanmışsınız öyle. maşallah :)

Kuaybe said...

Bence sen o yaş sınırını en iyi ihtimalle ikiye çek :)) O da olmazsa üç dersin :p

Bakıyorum da MK bebiş dikey pozisyona, jimnastie falan geçmiş.. Aferin aferinnn..

Isil Simsek said...

ben de 2 yas derim, özellikle azi dislerin ciktigi dönem zorlu geciyormus. Yolumuz uzun daha ;)

eren derin said...

Ay ay yerim ben onun sudan cikmis balik halini :)) Suyu seviyor mu? Benimki hic sevmiyor :( Eren'i yikiyacagiz diye anne-baba olarak kan ter icinde kaliyoruz. Akillim küvetin kenarlarini tutuyor, geriyor kendini.. Yika yikayabilirsen.. Her yer su. Insallah ileride daha cok sever banyo yapmayi.. Yani ümit ediyorum ;)

beste said...

işte benim favori çocuğum bu yaa bloglar aleminde..bayılıyorum ben bu yavruya..hele ilk fotoda çoraba bakarmısınız lütfen:):) sevgiler kocaman öptüm...

Salincakta Iki Kisi said...

Yeni bebi$leriniz icin tebrik ediyorum Esra'cim, yeni annelere de sevgilerimi gonderiyorum. Bir de MK resimlerde o kadar uslu duruyor ki bu anlattigin huysuzluklari yapanin o olduguna inanmak cok zor :)) Opuyorum ikinizide.

arzu c said...

Ben milada 2 yas diyorum! ama 3 den sonra cok daha rahat! o yuzden esracim, 3'e kadar bir duzen oturtmak zor!sadece iste gunde iki ogun yediginden emin olabiliyorsun 3'e cikinca ogunu havalarda ucuyorsun:P.Mehmet Kaan cok seker olmus masaallah cok buyudu ya!

palyanço said...

ya inanmıyorummm.. ben zaman nasıl geciyor derken, simdi goruyorum da senin olan bayaa bayaa ayaklanmıs.. daha dun gibin hatırlıyorum senin işte bu kıyafetleri aldım, sunların siparisini verdim falan dedigini :)) koccaman bir Maasallah beyimize :))

x