Sunday, 10 February 2008

Mount Zion, Hadleigh Castle ve Şaşı Felek Çıkmazı !


Geçen salıdan bu yana MK ve akabinde eşim ve ben, perişan bir haldeyiz. Cumartesi günü biraz keyfi yerine gelince (en azından acıklı ağlaması bir süreliğine kesilince) hem güzel havanın keyfini çıkaralım, hem de biraz kendimize gelelim diye (bir önceki gece tam 3 saat boyunca uyumak isteyen ama uyuyamayan ama uyanık da durmak istemeyen! MK'yı uyutmaya çalışmıştık) bir yerlere gidelim dedik.


MK her an ağlama moduna geçebilir korkusuyla bana kalsa yakın bir parka gider biraz güneşlenirdik ancak ailemizin turizm rehberi şehir dışında, güzel bir yer seçmişti :)

13. yüzyılda yapılmış ancak günümüze bir kaç harabeden başka bir şey kalmamış Hadleigh Castle'a gittik.

Yol boyunca MK uyudu. Kaleye giden yolda ve o bölgede arabasını kullanamayacağımızı düşünüp slingine koydum, o şekilde dolaştık. Bazen de babasının kucağında poz verdi :) Keyfi çok yerinde değildi ama en azından gezi boyunca sakince durdu.
















Kale'nin yakınlarında, Tea Rooms denilen (çayhaneler:)) vardı. Büyük bir evin balkonunda, önümüzdeki uçsuz bucaksız araziye ve okyanusa karşı çayımızı yudumlayıp, güneşi batırma hayali içindeydik ki, tea rooms'un 4'te kapandığını öğrendik. Bunu öğrendiğimizde saat tam 4'tü :) Hevesimiz kursağımızda kaldı.

Yorgun MK ve arka planda Tea Rooms :))



************************

11-02-2007
Pazartesi

Yukarıdaki postu dün akşam hazırladım. Herhalde başına 20 kere falan oturmuşumdur. Buna rağmen yayınlayamadım. MK cumartesi dönüş yolunda kendisine gelmiş, arabanın içinde klasik çığlıklarını atmaya başlamıştı. Hatta o akşam, Meral teyzesinin elinden, -çarşambadan beri ilk kez- biraz muz bile yedi. Gece, geçmiş gecelere göre çok daha rahat ve uzun uyudu. Pazar sabahı da her şey yolundaydı. Sabah saat 10 gibi sabah uykusuna yattı, 12'de uyandığında ateşi vardı, halsizdi, emeklemeye mecali yoktu.

İshal, Calpol'la düşen ama az bir zaman sonra yeniden yükselen ateş, arka fonda kesintisiz bir ağlama ya da "hmmmmmm mmmmmm ihhhh ihhhhh mıyyyyymmmmm" şeklinde bir mızlama...

Bugün randevu alıp doktora götürdüm. Boğazında çok az enfeksiyon olduğunu söyledi. Bir de üst dişlerinin kabardığını. Alttaki 2. diş ara ara kendisini gösterip kayboluyor. 3 diş bir arada mı çıkmaya çalışıyor acaba?

Sağlam çocuğa bakmak, hasta çocuğa bakmanın yanında iş değilmiş. Ben bugün bunu öğrendim :)

13 comments:

ahmetselimveannesi said...

gecmiş olsun
evde cocuk hastaysa hersey "off" oluyor..en cok korktugum da atestir.Allah acil sifalar versin.

minik talhanın annesi said...

çok çok geçmiş olsun. rabbim şifa versin. inşaallah düzelmiştir. ve dişler ağrısız sancısız çıkar...
saat 4 de çayhane kapanırmı yahu...
ama çok güzel manzarası var onu da belirtmeden geçmeyeyim...

zehra said...

cok cok gecmi� olsun bebi�e k�yamam ben ona Rabbim biran �nce iyile�mesini nasib etsin

mesecina said...

Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum umarım hemen iyileşir minik adam, Allah yardimcin olsun.

sumuklubocek said...

Esracigim cok gecmis olsun MKcigima... Ben hep oyle diyorum aman onlara yaklasmasin hastaliklar insanin ici aciyor...
Selim de birkac gundur yasli adamlar gibi oksurup duruyor, insanin ici parcalaniyor...
***
cay saati 5 degil miydi, niye 4te kapaniyormus yahu???

Sebnem'den said...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.DİŞ NE ZOR BİR ŞEY YA..KİMBİLİR BİZ NASIL ÇEKTİRDİK AİLEMİZE..BİR KONUŞMAYA BAŞLASADA NERESİNİN AĞRIDIĞINI BİR SÖYLESE...

Isil Simsek said...

gecmis olsun,gercekten de hasta cocuga bakmak cok cok zor.Keske hic hasta olmasalar ama ne yazik ki böyle bir sey mümkün degil anladigim kadariyla..sahi cay saati 5 degil mi, niye kapatmislar erkenden!
sevgiler

SENABERA said...

Geçmiş olsun, dişleri de çabucak ve ağrısız çıkıp biterler inşAllah...

Çayhane kapanmış olsa da, güzel bir gezi olmuş dimi..:) Sütlü çay seven bir milletin, çayhanesi de öyle oluyor demek..:)

Rana Eslem GULMEZ said...

cok gecmis olsun mk bebisime .disleri kolayca gelir insaallah.eline taze soganin beyaz kismini ver inan cok ise yariyor antibiyotik etkisi yapiyor disetini yumusatip disin cok kolay cikmasini sagliyor.bide ben daha denemedim ama en kisa zamanda deneyecem)biberiyeyi kurutup yastiginin icine koy salgiladigi bir madde insanlara uyku getiriyomus)insaallah ise yarar umudum var)))optuk sevgiler..

yasemin said...

Cok gecmis olsun MK ciga ,cocuklarinin surekli aglamalarin dayanamiyor insan cok or ya bide dertlerini anlatamamalari,neysedaha iyi olur hayirlisiyla yeni dislerini cikarir ins...


Bu araa gittiginiz yerde cok guzelmis.
sevgiler.

DERYA said...

çok geçöiş olsun mk ya cok süzülmüş çıkmış resimlerde yavrum, annesi kolay gelsin sana,hasta cocuklar zordur.

Kuaybe said...

Çok geçmiş olsun bebişime.. Rabbim hiç gözü yaşlı göstermesin melekleri annelerine.. Daha büyük dertler vermesin..

Ama çok doğru.. Sağlam çocuğa bakmak, hasta çocuğu teselli etmeye çalışmanın yanında nedir ki?

Amaris said...

People should read this.

x