Monday, 4 February 2008

Küçük Prens :)

Bu sabah...

H is for Hamburger :P

İnsan yavrusu ne yavaş büyüyor. MK 3 aylık falandı, annem, oğlak olsaydı şimdi kesilme zamanı gelmişti, demişti. 3 aylık insan yavrusu ise daha ancak, artık anne karnında olmadığının farkına varıyor :)

MK bugün yeni huyunu devreye soktu. Gözden kaybolduğum anda katıla katıla ağlamaya başlıyor. Ağlaya ağlaya benim gittiğim yere gelmeye çalışıyor. Sabah ilk önce tuvalete girdiğimde yaptı bunu. Geldi, tuvalet kapısının önüne yattı ağlayarak. Kapı dışarı doğru açılıyor, MK kapının önünde! Açılmıyor tabii kapı. Bir yandan O ağlıyor, bir yandan ben kapıyı açmaya çalışıyorum.

Baktı giden gelmiyor, O da basıyor artık yaygarayı:) Ağlarken üzülüyorum tabii ama bir yandan da o kadar şirin oluyor ki :) Gülüyorum :)) Akşam babası gelince denedim, ağlamadı. Sanırım asıl sebep yalnız kalmak istememesi. Ne de olsa iyi alıştı kalabalığa :)

Ayağa kalkıp tutuna tutuna yürümeye başladı. Sıralıyor yani. Yaramazlıkları da sıralıyor tabii artık :) Tuttuğunu koparıyor :))

Yıkanabilir bezlerinin 0-9 aylık kısmını vakumlu torbaya koyup vakumladım, yatak altına kaldırdım. Artık 9 ay ve üzeri için olanlara geçti çünkü :))

10 comments:

sumuklubocek said...

aman da MKcigim siralamalara baslamis; Masallah!
dun ben MKcigimi gordum ruyamda, hayirdir?
***
ya ben de guluyordum senin gibi, annem yanimizdayken kizdi bana gulunur mu cocugun uzulurken falan diye ama bir anlamda komik oluyorlar aglarken, Selim de oyle :))) -sadist miyiz neyiz?-
***
bir de kucuk degil seker prens o ;)

AycA said...

Hadi hayırlı olsun..:) esas şimdi başlıyor Esracımm..:) hhehee kolay gelsin sana..

Kuaybe said...

Aman da aman.. Yaramazlıkları sıralasın bakalım küçük prensimiz..

Esracım uğurlamışsın misafirlerini, Allah kavuştursun.. Oda oda bakıp onları araması çok duygulandırdı beni.. Çok duygusal bu bebişler yaa :((

Bu arada, aşağıdaki yazıda ikinci fotoğrafın var ya, aynı MK yaa.. Bu kadar benzer ancak..

Açalya said...

Kaldırdığın bezleri ikinci bebeğe mi saklıyorsun ;)

archisugar said...

Insan yavrusu cok yavas buyuyor gercekten. Zaten en az hunerle dogan yavru herhalde insan yavrusu. Atlar dogar dogmaz yurumeye basliyor. Cogu hayvan bir sene icinde ergenlik donemine geciyor.
Ne buyuk emek gerektiriyor bebek buyutmek...

ahmetselimveannesi said...

sıralamaya baslamasıyla beraber dusmeler kalkmalarda baslayacak
aman ev kazalarına dıkkat :)

Kaan Bebek :) said...

Merhaba benim bebişimde kaan seninkini dogumdan itibaren takip ediyorum maşallah ben birseyi hatırlamaya çalışıyorum senin blogunda birzamanlar bir saat ikonu vardı fransızca bir siteydi avatarlarda vardı ben hatırlayamadım hatırlayıp bana yazarsan sevinirim bye

Meltem Sözer said...

Arel de başladı sıralamaya. Bunlar yürürlerde yakında :) Merak ettim MK da bir dakkika yerinde durmayanlarda mı? Yoksa kura bana mı çıktı ?

süpürgesizcadi said...

Masallah siralamaya basldi ha, bu erkek bebisler pek hizli cikti canim :)) yada benim kiz fazla rahatina düskün bilemicim :)))

Gittikce daha da sirin oluyo bu kücük prens :)))))

Anne ve Bebisi said...

Hayir olsun sumuklucum:))
Cok sirin oluyorlar yaa aglarken bile;)

Sorma Aycacim, yerime oturamiyorum gun boyu:P

Kuaybecim, tesekkurler. Cok duygusallar kesinlikle. Ama cabuk unutuyorlar:P

Evet Acalyacim;))

Esracim, annelerin hakki niye odenmiyor insan daha iyi anliyor. Ilmek ilmek islemek gerekiyor insan yavrusunu.

Haklisin Ahmet Selim'in annesi:) Duse kalka buyuyorlar ama Allah kazalardan korusun.

Kaan Bebegin annesi, birazdan sitene birakirim adresi:)

Meltemcim, yalniz degilsin:P Sanirim erkek bebek anneleri kurada X 2 kere daha sanslilar:)))

supurgesizcigim:) Nasil olsa hareketlenecek, ne kadar gec, o kadar rahat :))

x