Thursday, 7 February 2008

Çimen Lekesi

MK 2. dişini törenle çıkarıyor :P

O yüzden bir kaç gündür ayaklarımı bile uzatıp oturamadım. Gerçi salı günü gezmeden geri kalmadık ve Yeşim the pregnant'a gittik ama günümün önemli kısmı, -uyumak isteyen ama bir türlü uyuyamayan ancak uyanık da durmak istemeyen- MK'yı sallamakla geçti. O günün akşamında da ateşlendi zaten. Allah'tan daha önceden Yeşimlerde bıraktığımız bir Calpol vardı da, onu kullandık.

Sadece emiyor. Bir de sanırım bugün ishal oldu. Ancak fitille yaptırabildiğimiz poo'sunu bugün 2 kere yapınca, ishal olmasından başka bir ihtimal aklıma gelmedi:))


Salı:

Yeşim Teyze'sine gitmek için hazırlanmış MK.

Kırmızı yanaklardan da anlaşılacağı üzere ateşi çıkmış MK.

MK'nın eline oyuncak bir ayı verdiğimde evirip çeviriyor ve bir kenara atıyor. Sonra da son hızla babasının klavyesine, annesinin laptop'ına, ev telefonlarına, cep telefonlarına, televizyonun kumandalarına, bebek monitörüne, elektrik süpürgesine, saç kurutma makinasına, velhasıl herhangi bir kablolu ya da elektronik alete saldırıyor :) Bunlardan ayrı bir de, tel süzgeçle güzel vakit geçiriyor. (3.5 dakika falan:P)

Meltem, MK da 1 dakika yerinde duramayanlardan mı, yoksa kura bana mı çıktı diye sormuştu bir önceki postta. Bu kurada yalnız olmadığıma sevindim açıkçası Meltemcim :)) Bu sabah kahvaltımı, bizimkisi elektrik süpürgesi ile oyalanma tenezzülünde bulundu da (8.5-9 dakika:))) bir çırpıda ediverdim :)

Bu çocuğun hiperaktif olmasından korkuyorum! Anneciiim!!

Çarşamba:

Süper bir video sitesi buldum. Benim gibi yemek pişirme özürlüler için bulunmaz kaynak.

http://www.videojug.com/film/how-to-make-naan-bread

Bu sitede bulduğum Naan Bread'leri yaptım. Naan aslında Arapça ve Hintçe'de 'Ekmek' anlamına geliyor. Bread de ingilizcede. Bu durumda, ekmek ekmeği oluyor :))

Aslında bunlar Naan değil, Pitta bread. Yakınlarımızda bir Hint restaurantı var, Naan'larını yemeksiz, tek başına yiyebilirim, o kadar lezzetliler :))

Şimdiki hedefim, yine bu siteden, Tikka Masala ya da Curry yapmak, tabii vakit bulabilirsem! Bir de MP'nin bana gönderdiği pek çok curry tarifi var, MK'nın babası tarafından oyalanacağı zamanı bekliyorlar :)

Pek net çıkmasa da sanırım bu yüz ifadesi bugünlerdeki durumu anlatıyordur :)

Perşembe:

O artık MK'nın oyuncağı!

Bu elektrik süpürgesi salona geldi yerleşti. Bu sabah onunla biraz oyalandı da kahvaltımı yapabildim.

Komik Çocuk :)

Havanın güneşli olduğunu, ama en çok da sitenin bahçesine daffodillerin-yıldız çiçeklerinin ekildiğini görünce, bir de MK ne durur, ne uyur vaziyette olduğundan, hava almak için dışarı çıkmaya karar verdim.

Bahar gelmiş!

Yine surat ifadesine dikkatinizi çekiyorum :)

Annemle babam bu fotoğrafları görünce endişelenecekler, yere oturuyoruz diye:) Annecim, babacım, çok çok kısa bir andı, hem MK'nın altında kalın kalın bambu bezi vardı :)

...Küskünler...

No, he wasn't happy at all!


Gelin çiçek derelim...

Annemize verelim :))


Akşam yemeğinde de durum değişmedi. Zaten MK için sabah ya da akşam yemeği diye bir şey söz konusu değil günlerdir.

Yatmadan az evvel.

  • Hafta sonu bir arkadaşım, eşi ve 3 çocuğuyla deniz kıyısındaki bir kasabaya gidiyor. Bed&Breakfast, bir çiftlik evinde kalacaklar. Gitmeyi istiyorum ama MK'nın şu halleri ile cesaret edemiyorum. Huysuzluğu tavan yaparsa, dinleneceğime yorulur gelirim diye korkuyorum. Düşünmek için 1 günüm daha var.
  • Yandaki linkleri düzenlemem lazım, kimi hamileler doğurdu, taze anneliğe terfi etti, kimileri yeniden hamile kaldı:) Neyse, bir süre daha böyle dursun, bir ara sıra onlara da gelir:))

19 comments:

yaban eriği said...

şu çimlere oturmuş fotoğrafı varya acayipp cool olmuş..bu çocuk fena bişi olacak söyleyeyim..o bakışlar ne ya? inan kucağıma alıp sıkıştıra sıkıştıra öpmek istedim..
İnş. çok uzun sürmeden atlatır bu diş dönemini.

Pıtırcık said...

Ekşi surat olmuş. Ama oda yakışmış :) Geçmişolsun .

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım geçmiş olsun! Umarım daha iyidir Memo! 2.dişiniz de hayırlı uğurlu olsun! BU arada ben Memo nun mavi pijamasına bayılıyorum:) Tam küçük adam:) İnşallah Memo daha iyi olur da siz haftasonu kaçamağı yaparsınız! Öptüm canım:)

Banu said...

Hareketlilik ve sürekli ama sürekli olarak anneyi isteme durumu bizde de sözkonusuydu. Ben değil kahvaltı, tuvalete banyoya bile gidemiyordum. Kucağımda oğlumla birlikte elimi yıkayabiliyordum, önce bir elimi, sonra diğerini. Şimdi bile sürekli "anneeee, anneee" diye bağıran bir çocuk var evde. Hiç şikayetçi değilim (btün anneler gibi), ama ilk sene gerçekten anne açısından zor geçiyor. Ben yürüyünce çok rahatladım.
Ayrıca, MK o kadar şirin ki bu anlattıklarını yapacağına inanasım gelmiyor :))

Ahu said...

evde canavar olup annesini süründüren çocuklar, genelde dışarıda bir yere gidince "ah, bu aralar çok huysuz" diyen anneciğini rezil etmek için süt dökmüş kedi ve de kuzu karışımı olup çıkarlar..istisnai durumlar olacaktır elbet ama şu durumda (sağlık problemi yoksa=ateş vs..) bence gezmek ikinize de iyi gelir..Hadi cesaret, dinlenmiş moralli bi anne yakışıklı prensin huysuzluklarına daha tahammüllü olacaktır hem de :)
KOLAY GELSİN sözü anneler için mi bulunmuş ne :))

Banu said...

MK'nın annesi, deminki yorumda şu adresi vermeyi unutmuşum. Burda da videolu yemek tarifleri var: http://www.yemekevi.tv

Esra said...

Maaşallah MK çok tatlı annesi, resimlerde çok şirin çıkmış.Anlattığına göre çok hareketli bir bebiş.Zaten resimlerden de anlaşiliyor yaramazlığı:)Allah yardımcın olsun şimdilerde,ama en çok da yurudüğü zamanlarda:)

Ayça said...

Tekrar hayırlı olsun efendim Dişiniz :) Diş partisi ne zaman ? bizde davetli miyiz? şöyle netten canlı canlı yapsak :)

Anne ve Bebisi said...

Erikcigim:) Sen gelemezsin bir sure, en iyisi ben geleyim, sen de doya doya sev MK'yi:)) Ne dersin? :))

Tesekkurler sevgili pitircik.

KGcigim, cok tesekkurler. Dis bir kendini gosteriyor, bir kayboluyor ama bu haftasonu bitmeden cikar diye umut ediyorum:) Bugun yine ateslendi, o yuzden sanirim hafta sonu gidemeyecegiz:(

Sevgili Banu, link icin tesekkurler;)) MK bu kadar degildi ama hem babaanne ve dedesinin gitmis olmasi, hem de dis cikarma donemine girmis olmasi onu cok degistirdi. Disi cikinca biraz daha duzene girer umarim:)

Sevgili Ahu, MK bugun de ateslendi maalesef. Hafta sonu gezmesi baska bir zamana kaldi:))

Sevgili Esra, tesekkurler:)

Tesekkurler Aycacim, agiiir agiiir cikariyor bizimkisi:P Dis partisini babaannesi yapacak TR'de :P Valla biz de bu gidisle online baglanip uzaktan izleyecegiz kendi partimizi:D Belki kizlarla bir seyler yapariz burda:)))

mesecina said...

Allahtan fotograflar arasında yine topuk kısmı ayağın ortasına kadar gelmiş çorap var:)) Ne yapayom benimde MKnın en sevdiğim hali bu:)))

AYSUN said...

ohh ohh çimlerde ne kadar da şeker çıkmış öyle..

sumuklubocek said...

birkac gunun boslugundan sonra bu post cok iyi geldi...
bahar gelmis hosgelmis MKcigimla daha bir guzel gelmis!

Kuaybe said...

Romantik cicim bizim bu bebeler.. Annelerine çiçek verecekler, bak bak :))

Kolay kolay çıksın ikinci diş.. Ama kötü haber.. Sırada 3., 4., 5. .. var :P

Hımm, bir de MK cidden Yusufcuğa çok benziyor.. İlgi alanlar ve özellikleri.. Birbirmizi fazla mı okuyup benimsiyoruz ne :P

ela selin said...

Neyse elektrik süpürgesiyle de olsa biraz oyalanmis MKcik:))Agzina sokmuyor mu onu??
Sana sabirlar, MKya cabuk dis cikarmalar diliyorum.
Bizim buralarda da cok güzeldi hava. Bu arada okuduguma göre Frankfurt'a Londra'dan daha fazla yagis düsüyormus:)) Senin günesli fotograflarin sirri cözüldü:) Ne güzel fotograflar onlar cimlerin üzerinde. Bir dilek daha: en yakin zamanda baharin gelmesi dilegiyle.
Bu arada: Yesim'in göbek fotosunu istiyoruz. Etti 4 dilek.
Sevgiyle

DERYA said...

o pijemalar ay ay ayy adam olmusta erkek pıjeması gıyermış,gecmiş olsun yanaklar kızarmış canım benım yazık ya su cocuklara bu aralar cogunluk hasta diş cıkarıyor,ne zor iş kolay gelsin size hoscalakın.

Anonymous said...

ne cabuk getirdiniz bahari yazi :) masallah MK nin ikinci disine :)
yeni ismimi cok begendim :P yesim the pregnant :D
ela selin hanfendi, isteginiz yuksek mercilerden onay bekliyor :) cok gusel gobegim var cunku icinde cok gusel bi bebis vaaar :) benim yerime MK nin gobegine baksaniz olmaz mi :D onunki de cok sirin :D

yesim the pregnant

meltem said...

Demek diş çıkartıyorsunuz. Ailecek hepinize kolay gelsin :) Biz Arel'in dişlerini hepbirlikte çıkarıyormuşcasına acı çekiyoruz. Hatta ben günün sonunda üzerime benzin döküp kendimi yakmak istiyorum:)

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Mesenica, bu cocugun ayaginda corap durmuyor:P Babasi da bunun boyle :P

Tesekkurler Aysuncum:)

Sumuklucum:) Harika fotolarla donuyorum en kisa zamanda;)) Ozellikle sen bayilacaksin:)

Kuaybecim, biz okuyup benimsesek de bebeler okuyamiyor ki:P Onlar nasil etkilenecek ki:)) Dis olayi cok zormus yaa:)) Hayirlisiyla ciksinlar da.

Ozlemcim, agzina sokuyor ama mudahale etmiyorum:) Londra'ya yazin cok yagmur yagiyor:)) Gecen yaz az daha su basacakti. Kislar kurak, yazlar bol yagisli burada:))
Yesim the pregnant ve esi hic bir sanal platformda fotograflarini yayinlamiyor ve yayinlatmiyorlar maalesef:) Bu aksam bizzat izin istedim ama sadece gobus fotosuna bile hayir dedi, sorry:(

Cok tesekkurler sevgili Derya:)

Yesim the pregnant:))

Ah Meltemcim ah.. Seni coook iyi anliyorum:) Bebegin ilk gunleri, haftalari falan bir sey degil bu dis olayinin yaninda bence:)) Neyse, Allah dermansiz dert vermesin, sglikli olsunlar da.. Katlaniriz ne yapalim:)) Operim Arelcigi:)

Sevgiler.

Açalya said...

Ay hadi nihayet! hayırlı olsun :)

demek oyuncak seçimleri bu oğlanların hep böyle (tel süzgeç, merdane, ölçü kaşıkları da dahil)

dişlerinden dolayı yemiyor tabi, sen de çorba yapıp ver sulu sulu.

geçmiş olsun.

x